Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16081 til 16100 af 41162
-
Wikipedia
ForumindlægHey. Jeg er kommet lidt i klemme, da jeg er i tvivl om man må bruge Wikipedia som en kilde til SSO. Hvordan er reglerne? Må jeg eller må jeg ikke? -
at slå rod?
ForumindlægHej hvad ville det sige at slå rod? Jeg tænker lidt, at det kunne betyde at man er blevet født her i danmark og starter sin vækst?? -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
Fødevarevidenskab
ForumindlægHej alle Tillykke til jer alle som er kommet ind på drømmestudiet. Jeg er kommet ind fødevarevidenskab som var mit 2. prioritet, derfor er jeg lidt skuffet :( Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, hvordan er mulighederne for at arbejde i udlandet inden for fødevarevidenskab? Alt omkring fød... -
Arbejdsmarkedspolitik
Forumindlægvi skal redegøre for hvilke grupper i samfundet der er særlig udsatte for langtidsarbejdsløshed så skal vi vurdere hvilke politiske tiltag man kan gøre for at få arbejdsledige i arbejde den nye Ikast- Brande kommune. og til sidst vurdere, med udgangspunkt i samfundsudviklingen, hvorfor det er s... -
rettelse af oversættelse (kort)
Forumindlægok her er mit bud, skal dog lige siget at jeg ikker er så god til eng! THIS IS what the average British 11 and 12 years old eats every week: Three portions of chips, four packets of crisps, six cans of soft drinks, seven bars of chocolate or other sweets, 42 biscuits and seven puddings. Few cho... -
Dumpet AP-eksamen i 1g :(
ForumindlægHey allesammen. Var her tidligere på året oppe til både NV og AP eksamen. NV eksamen fik jeg karakteren 4 i. MEN.... Til AP eksamen (som burde være lige til at overkomme) formåede jeg på en måde at rode så meget rundt i det, at jeg åbenbart fik 00.. Synes ellers det gik ok, men åbenbart ikke ... -
Hvornår vil det overtage?
Forumindlæg30.000 mennesker uden for EU kom til Danmark med 5 millioner indbyggere et år. Kvinderne fra disse lande uden for EU føder i gennemsnit tre børn. Kvinder fra det land, indvandrerne indvandrede til, føder i gennemsnit et barn. Hvor mange år går der, før indvandrerne har overtaget Danmark? -
Hiphop-kultur og unge
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal til at skrive en opgave om hiphopkulturen og dens påvirkning/indflydelse på (nogle) unges liv... Bliver unge påvirket af tidens rappere til fx at begå kriminalitet?... Hvis man er fan af fx Eminem, 50 cent osv. er man så gangsta? MVH...Artemis.. -
Eng. stil
ForumindlægHej.. Er er nogen der vil hjælpe med at rette den. Så vil jeg være meget taknemmelig. B: Essay The short story”Our Nicky’s Heart” written by Graham Swift was published in 2000. In the text it isn’t mentioned who the narrator is, but I think the narrator could be Mark because on page 3 lines 73... -
Et par gode internetsider?
ForumindlægHej, Jeg søger nogle sider på nettet som fortæller noget uddybende om hvad, der foregår i Nordkorea lige op til Korea-krigen. Jeg har prøvet wikipedia, cia og historie-nu.dk, og ingen af dem fortæller særlig meget om det... Det haster temmelig meget. -
hvad har du på hjerte?
ForumindlægHej alle. Har undret mig lidt over det når det står på fb: Hvad har du på hjerte? Hedder det ike hvad har du på hjertet? Louise -
Hjælp til analyse af digt
ForumindlægHej :D Jeg skal lave en analyse og fortolkning af et svensk digt. Digtet ser sådan her ud: " Man får inte vissla i almänna sparbanken" Altså "man må ikke fløjte i en almindelig bank" Hvordan kan man dog analysere det? Det består jo kun af en linje.... Er der nogen der kan hjæl... -
Flygtninge! fordele og ulemper? hjælp! ;)
ForumindlægHej Jeg skal skrive hvorfor der er så mange der flygter fra deres lande samt hvilke fordele og ulemper det har for landet der modtager flygningerne. Nogen der kan hjælpe? Mange tak på forhånd! -
spørgsmål parliament
ForumindlægHow many chambers are there in your Parliament and what are they called? How old do you have to be to vote in your country? How many political parties arte there in your country and what are they called? What is the title of the most powerful person in Parliament in your country? -
Redegør for begreber; Borger og Bruger.
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg har lige brug for lidt hjælp her. Kan nogle forklare mig eller redegøre for, hvad henholdsvis; Borger og bruger betyder? På forhånd tak. Frederik -
Skattereform
ForumindlægHej Jeg vil spørge, hvordan den nye skattereform vil påvirke os?? Hvilke fordele/ulemper er der? Håber at nogle kan svare :) -
Hjælp! nogen som gerne lige rette efter for fejl. Oversættelse
ForumindlægTysk oversættelse Gestern Abend ich zu meiner Collage anrief. Ich wollte gern ein Problem mit ihm besprechen, vor dass wir in gemeinsam konnte das Bestes Lösung finden. Ich traf jedoch nur seine Frau, die Mitteilung, dass er war in Kino geht und vermutlich wollte nicht kommen nach hause die er... -
Budskabet i en tekst?
ForumindlægDenne tekst hedder "the fisherman's friend" Fatter virkelig ikke hvad budskabet er i den? Hvad selve hovedtemaet er? Og da jeg skal analysere den, er det lidt svært, når jeg ikke forstår hvad pointen er. Læs den gerne, og hjælp mig. :) Jeg har oversat den i google translate for i ku...
