Søgning på: amish folket. Resultater: 16101 til 16120 af 19974
-
GRAF OM EFFEKT (P) !! HJÆÆLP
ForumindlægHej folkens jeg har i en opgave til i morgen haft problemer med at aflæse denne graf. Et varmelegme bruges til opvarmning af vand. Grafen viser hvordan den afsatte energi i vandet vokser med tiden, når strømstyrken gennem varmelegemet er 2,5 A grafen På X 'aksen står der t/min på Y aksen... -
Hjælp til spansk!!
ForumindlægJeg er mindre god til spansk, og har en lille stil for til d. 23 januar!! Nogle der kan hjælpe mig med at oversætte?. Ville jeg virkelig sætte pris på!! Jeg har også været til koncert med mine venner og veninder. Det var vildt fedt. Stemningen var fantastisk og folk var helt oppe og køre. Efter k... -
Flytte sammen med en veninde?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er nået halvvejs i 3.g og nu tænker jeg selvfølgelig på, hvad jeg vil derefter. Jeg ved da, jeg jeg vil holde en pause for lige nu er jeg mere skoletræt end nogensinde før. Så vil nok arbejde og tjene nogle penge. Jeg håber på at kunne flytte hjemmefra her til sommer. En ven... -
Hjælp
ForumindlægHej folkens jeg håber virkelig at I vil hjælpe mig med denne opagve, for jeg er virkelig på bar bund. Hvis bare i kunne forklare fremgangsmetoden...*-) PÅ forhånd Tak...:) Oplysninger: Om en differentiabel funktion f oplyses at f´(x)= (x+3)(x+1)^2(x-1) Også har jeg bestemt montoni foholdene f... -
nogen der vil se min projektopgave igennem?
Forumindlæghej alle sammen så er jeg endelig færdig med min projektopgave. vores over emne var "katastrofer" og jeg valgte som under emne "jordskælv". jeg skal fremlægge næste uge og jeg tænkte om nogen gad at se den igennem? for min lærer sagde at man ikke skulle glemme at man skule hol... -
Hvad F skal jeg gøre?
ForumindlægHej alle. I folkeskolen var jeg smadder god til matematik, der blev jeg vurderet til et 10 tal, hvilket for mig var helt fint. Nu er jeg kommet i 2.G, og jeg har indset at matematik SLET ikke er mit fag, jeg kan stortset aldrig følge med. Og mine afleveringer går på at jeg skriver dem sam... -
Organisation
ForumindlægHejsa. I et firma som går efter linje princippet har problemer, nogle af sælger afdelingens forslag bliver ikke koordineret ordentligt med den tekniske afdeling og bliver derfor aldrig til noget, de økonomiske overslag sælger afdelingen kommer med holder ikke altid og tidsplaner overskrides og d... -
Differentialkvotitient, det haster...
Forumindlæghey folkens jeg sidder med denne her opvae som jeg overhovedet ikke kan finde ud af, måske kunne nogen af jer give en hånd... opgaven lyder ; Du skal stå 10 meter fra en mur og bevæge dig hen mod den, så du hver gang halvere afstanden til muren og stopper op. Første gans skal du altså gå, så d... -
Hjælp til retten
Forumindlæghej Folkens. Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette den. Tusind tak.. Als Peter schreibt dass früher gebraucht er Taschengeld in Internetcafes. Meine Erfahrung ich auch Früher können willen Chatte und einst Zwischen nehmt ich auch in Internetcafe mit Freunde. Heute benutze ich das Intern... -
statistik?
ForumindlægHey. Har en opgave som jeg har lidt svært med at lave. Man skal egentlig ikke udregne noget, men den lyder således: "Kirkegang øger drikkeriet" 1) Et historisk studium af en bys udvikling viser, at efterhånden som antallet af kirker i byen voksede, voksede også antallet af værtshuse ... -
Euroen eller ERM2, betydning for en virksomhed?
ForumindlægHej folkens. Jeg er gået igang, som mange andre, med min SRP opgave. Jeg står dog i det dilemma, at jeg, i min problemformulering, har skrevet at jeg vil vurdere hvorvidt en indførelse af Euroen vil gavne eller svække en virksomhed i internationalt perspektiv. Min hypotese er her: en virksomhed... -
religion (buddhisme) - generelt spørgsmål
ForumindlægHej folks! :) Jeg skal lave en perspektivering mht. buddhisme, men også religion generelt, og sige hvorfor buddhisme/rel. er relevant ifht. i dag... Mine egne tanker er at vi har finans krise nu, så religion kan måske gå ind og blive mere populært? Ligesom underholdningsindustrien boomer under fi... -
medie videor/klip om dårligt sprog
Forumindlægjeg skal lave et project som hedder "sprogets udvikling i medierne" jeg vil lave et "product" som er en film hvor jeg kører frem i tiden of viser hvordan det har udvikled sig i den dårlige retning. og jeg leder efter gamle/nye klip fra radio/tv hvor der er dårligt sprog. en... -
3 sætninger
Forumindlæghel folkens, håber i gider hjælpe mig med at rette :) Tak,, 1: Aldrig så snart var læreren gået, før eleverne sprang ud af vinduet. 1: Never sow soon was teacher goes before pupil blow up out by window. 2: Ikke alene måtte direktøren gå af, han måtte også gå I fængsel. 2: Not alone mat man... -
spørgsmål om folketinget!! haster!!!
Forumindlæghej, folkens.. har nogen spørgsmål til for imorgen.. jeg har været inde og kigge på folketinget.dk.. men kunne ikke rigtig forstå deres tekster.. så ville spørge om nogen ville besvare disse spørgsmål.. hvad betyder '' a'' og ''m'' under uret i folketingssalen? hvi... -
eksponentielt aftagende stof???
ForumindlægHej jeg hørte at folk herinde var gode til at hjælpe med opgaver, så jeg har en profil. Da jeg kiggede rundt i forummet læste jeg et spørgsmål der var mage til mit, men personen havde desværre ikke fået hjælp. Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvordan man løser den, jeg er mest int... -
Hjælp hjælp SSO
ForumindlægJeg er kørt død i min opgave, og jeg har kun skrevet 1 side ud af 15 sider. Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal formulere mig, hvad jeg skal skrive, osv. Mit emne er : STOFMISBRUG Det lyder rimelig let, men synes det er lidt svært at gå "psykologisk" ind i det. Min første opga... -
Hjælp til funktioner:-/ !!
ForumindlægHej folkens! Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af , håber i kan hjælpe mig . Spørgsmålet nyder : Et cykelhjul med dæk har en radius på 35 cm A) hvor langt kører hjulet på 1 omgang? B) hvo... -
ny pc til studerende ^.^
ForumindlægHej folkens =) Jeg er nu godt træt af min hp bærbar (15") bl.a. pga. batteri-levetiden... Jeg har længe overvejet en Mac (13") men det er en pc for mig http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1016029/Lenovo-IdeaPad-U310-Ultrabook.html tjek venstil dette link og... -
Immatrikuleret 1.9. 1982, Spøgelse.. HJÆLP!! :)
ForumindlægHalløj, jeg sidder i 2.g og har fået til opgave at vælge en novelle fra Sonnergaards novellesamling "Radiator". Jeg skal skrive en litterær artikel over en af disse, og har valgt novellen "Immatrikuleret 1.0. 1982, Spøgelse". Jeg sidder og går i stå, og ville elske en smule...
