Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16101 til 16120 af 59860
-
Skrive beløb i kroner?
ForumindlægGoddag.. jeg står lige og har brug for noget hjælp..Hvordan skriver man 2,811,000 i kronermange tak -
To spørgsmål ang. oversættelse
ForumindlægHejsa Jeg er i tvivl om følgende to sætninger, som skal oversættes fra dansk til tysk.1) ... og mange tilbringer en lille uge om året dér...mit bud:... und viele verbringen eine kleine Woche im Jahr dort...eller skal det være:...und viele verbringen eine kleine Woche im Jahr da...?2)... et særlig... -
Haster! Gennemtjek af eksamens opgave.
ForumindlægHej alle, Jeg har en eksamens opgave som skal afleveres imorgen, har skrevet ca 900 ord. Det ville være rart hvis nogen kunne kigge på den og se for evt. fejl osv. Tror mine øjne er trætte nu, så det er sikkert meget godt med nogle friske øjne :-) -
Ellipse
ForumindlægJeg har en ellipse med funktion: (x-0)² + (y-0) ² 4b² b ² = 1 , jeg skal finde længden af de to halvakser a og b.Er der nogen der vil hjælpe?? -
Opstill en linenær funktion??
ForumindlægOpstil en lineær funktion over priserne på bland-selv bolsjer, hvor x angiver antal af 100 gram, og y angiver antal kroner??? hvordan gør man det?? Mvh... -
Approximeren førstegradspolynomium
ForumindlægHej..Jeg har en opgave der ca. lyder som følger:Hastigheden v angiver stigningen i hastigheden ved stingingen af grader i C.v = 325,11 * (1 + t/273)Redegør for at det approximeren førstegradspolynomium er:325,11 + 0,607 * thvor C er tæt på 0. Hvad gør jeg her?? Er gået helt istå.. Nogle der kan ... -
Fø
ForumindlægNogen der kan forklare hvordan man laver en følsomhedsanalyse i forbindelse med kvadratisk programmering? :) Hvis linket virker - så er det opgave 4: http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever... -
integraleregning
ForumindlægHej alle,Er det muligt at bestemme det ubestemte integralS(x²·e^(x³+1))dxuden brug af partial integration ???håber på hurtig hjælp.MVHET -
Demokratiets udvikling i Danmark
ForumindlægHej,Er der nogle der kan give en kort beskrivelse af demokratiets udvikling i Danmark?Og hvilke problemstillinger er der forbundet med demokratiet i dag?Bjarke -
Analyse?
ForumindlægJeg skal skrive en dansk stil i morgen, jeg ved endnu ikke om genren bliver litterær, essay eller kronik, men jeg skal dog analysere en tekst. Mit spørgsmål er så: Hvordan kommer man igang med en god analyse Jeg har selv ofte problemer med, at starte en god analyse, da jeg ikke altid ved, hvad ... -
Implicit Narrator The writer (journalist) is unknown, which will mean he is implicit.
Forumindlæghvis forfatteren er ukendt og fortælleren ikke springer ud af sin karakter, kan man så kalde det en implicit fortæller? Lyder dette dumt: The writer (journalist is unknown, in other word it's a implicit narrator. Eller skal jeg skelne imellem fortæller og narrator? -
Totalrefleksion
ForumindlægHej . Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad totalreflektion er? Og hvad er forskellen mellem en refleksion(spejling) og en totalrefleksion? Mvh. Lotte -
vigtig rapport
Forumindlægjeg er igang med at lave den vigtigste fysik rapport som skal afleveres i morgen og jeg kunne virkelig godt brug noget hjælp fra jer folks til at læse den igennem og fortæl mig om jeg har svaret godt nok på de spørgsmål der er i selve øvelsesvejledningen? Al tekst fylder nok kun én side, men... -
DET HASTER!
Forumindlæger der nogen der ved hvad en "atombinding" er? det haster, da jeg skal til eksamen i morgen ! på forhånd, tak :) -
gode debatemner
ForumindlægJeg skal finde et emne som er meget aktuelt og som er et godt debatemne. Hvis der er nogen som har nogle gode forslag vil jeg meget gerne høre dem!Mettma -
det arabiske forår
ForumindlægGo' morgen studieportalen! :-) skal skrive en opgave om "det arabiske forår" men har lidt svært ved at komme i gang mangler decideret en kilde, som fortæller mig; Hvad er baggrunden for "det arabiske forår" Hvilken sammenhæng har dette med censurering af internet... -
(e^x)2 hvad giver det?
Forumindlæghvad giver (e^x)2 ??? -
Funktioner
ForumindlægHej alle,Er gået i stå....En familie af funktioner fa er bestemt vedfa(x) = (2a+3)x^2 + x + 1(Hvor a er forskellig fra -3/2) - Bestem af så grafen for fa går gennem punktet med koordinatsættet (1,3)Det har jeg gjort. Sætter bare x og y ind, så får jeg a til at være -1 - Bestem a så fa har netop e... -
Hvad kan jeg komme ind på?
ForumindlægJeg kan risikere at komme ind på det gyldne snit til eksamen. Og da det gyldne snit ikke er så stort et emne, kan man helt sikkert komme ind på andre emner. Men hvad for nogle f.eks. hvad kan man evt. snakke om? -
opgave
ForumindlægHej,Nogle der kan fortælle mig om opgave d er rigtig:http://peecee.dk/?id=37438når jeg taster det sidste ind på lommeregneren gider den ikke, den siger det der error..Bjarkee
