Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16121 til 16140 af 36205
-
Årsprøve
ForumindlægHey, Jeg skal til årsprøve i mundtlig dansk på torsdag... Jeg er meget i tvivl om, hvordan det skal foregå. Alt jeg ved er, at jeg har 40 minutters forberedelse og 20 minutters eksamination... Nogle der ved noget om dansk årsprøver/eksamener? Vil meget gerne have nogle gode råd... Tak :) -
13 i dansk!
ForumindlægHvordan får jeg bevæget mig op på et 13tal? jeg vil såååå gerne have et 13 tal. jeg ligger normalt på 10 men hvad skal der til for at give det sidste? Hjælp please<3 -
Slaverne i borgerkrigen.. Hjælp tak
Forumindlæghej. vil spørge om nogle kan give mig svar på hvad slaveriets betydning havde for borgerkrigen? på forhånd tusind tak..! -
HJÆLP - OVERSÆT !
Forumindlægles amours meurent à une fréquence qui élagera bientôt celle de Montréal. Nous, les citoyens d'un pays arriére, nous nous modernisons malgré nous, avec le reste du monde. .. Je me suis jamais vraiment habituée à cette ville où j'ai vècu tant d'années. Tusind tak - det haster ! -
Taksonomiske niveauer
ForumindlægEr der nogle, som vil give mig eksempel på en synopsis med spørgsmål på de forskellige taksonomiske niveauer. Jeg skal op i morgen, og jeg synes, jeg er usikker på hvordan man egentlig gør. -
Como agua para chocolate
ForumindlægHej.. er der nogen der kan forklare hvad den mexikanske revolution går ud på i korte træk? Og kan man sige at personerne repræsenterer hver deres del af revolutionen (ligesom i Cría Cuervos og Ay Carmela, hvis nogen har læst dem)... -
Engelsk B og A niveau på samme tid?
ForumindlægHar hørt at det kun er A niveau karakteren der tæller på eksamensbeviset, men ville lige være sikker. Nogen der ved om dette er sandt? :) -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes? -
Er det snyd?
ForumindlægHejsa I forbindelse med en individuel aflevering hjalp jeg en ven fra klassen med hans. Blandt andet gav jeg ham min opgave, så han kunne se hvordan det skulle gøres - under betingelsen af, at han lovede ikke at kopiere min opgave. Står nu efterfølgende og er blevet lidt nervøs, fordi h... -
Haster Ligninger x( Søger prof. til at regne Ligninger :)
ForumindlægHej, har en aflevering til næste uge med Ligninger og Uligheder. Fatter virkelig ikk, har brugfor hjælp. Det HASTER... Vil være glad vis jeg får hjælp :) Opgave 1 a) 10x=4x+600 e) 500x+200=300x+1200 b) 2x+24=6x f) 8x+6+3x=18+x c) 5x-20=3x+40 g) 7x+1=60-(3x+9) d) 3... -
Kolera, HASTER
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp!! Om et par dage skal jeg begynde på min store 3.g´s opgave, den såkalde SRP. I opgaven skal jeg gøre rede for kolera,( forklare emner som immunsystemet, uddybe mikrobiologi og redegøre for en epidemi) analysere koleraemidemien i København i 1853(og inddrage d... -
Hjælp
ForumindlægBetragt den naturlige eksponentialfunktion: g(x)=e^x Vis at linien med ligningen y=x+1 er tangent til grafen for g. Bestem koordinaterne til røringspunktet. -
Graf
ForumindlægHej. Jeg har en matematik-aflevering, der skal afleveres indenfor de nærmeste dage. Kunne godt bruge lidt hjælp. Opg. 6001 Der er givet funktionen f(x)=1/4x^3-x^2-x+4 a) Tegn grafen for f, og bestem koordinatsættet til hvert af grafens skæringspunkter med førsteaksen.... -
Tid tilovers
ForumindlægHejsa, en der har lidt tid tilovers til at oversætte til tysk, det ville jeg sætte stor pris på:) Da journalisten har taget afsked og går ud af gården. Griber bonden fat i hans arm og bonden begynder at spørge hvad han ville her, hvad han søger her og om han kommer med løfter om højere løn. Jou... -
Proteinsyntesen
ForumindlægHej er der nogen, der kan forklare mig hvad og hvordan proteinsynten er/fungere? Vi er lige begyndt at gennemgå den og jeg er looost! Det behøver ikke at være såå detaljeret, bare overfladisk, men forstående.. På forhånd tak :! -
Fra 2g til 2hf??
ForumindlægHalløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi. -
Folkeskolens afgangsprøvebevis
ForumindlægNår man har gennemført folkeskolen og bestået alle sine afgangsprøver får man et bevis. Hvad skal man bruge det bevis til, og om der står 02 eller 12 på gør det en forskel? Har hørt man skal bruge det mht til arbejde, er det kun det? Tak. -
SU
ForumindlægFår man SU til juli måned når man afslutter gymnasiet i år, hvilket jeg gør? Eller det nogen man skal søge om? -
Tilsagn/standby? Haster!!!
ForumindlægHej! Hvis jeg fik tilsagn til en uddannelse sidste år og jeg dermed har uplodaet det og indsendt ansøgningen til det pågældende universitet... Hvorfor fremgår det ikke af selve universitetet at de har modtaget mit tilsagnsbrev? Jeg kan se inde på optagelse.dk at tilsagnsbrevet er vedhæftet den e... -
1.g årspøver? et spørgsmål.
Forumindlæghvor lang er ens læseferie cirka når man skal op i sine årspøver mundtligt i 1.g?
