Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16161 til 16180 af 41162
-
To sætninger- Engelsk
ForumindlægJeg har lige to sætninger jeg er i tvivl om hvordan det skal oversættes 1. Jo ældre man bliver, vil der komme store ting at tage ansvar for. Min bud: As one get older one have to take responsibility for big things. 2. Hvis vi ikke klare os godt i skolen, skal vi heller ikke regne med en ... -
Tysk hjælp!!! vigtigt!
ForumindlægHej med jer! Vi har om emnet "Austauschschüler werden" i tysk, altså om at være udviklingsstudent. Vi har fået til opgave at skrive et brev (som ikke skal afleveres), men da jeg gerne vil være sikker i mit sprog og hvordan jeg formuleret sætningerne, ville det være dejligt hvis nogen ku... -
Hej kan i godt hjælpe ? (:
ForumindlægHej kan i godt hjælpe mig med at rette det her lille tekst/spørgsmål jeg har lavet så i søde (: ps er ny her inde (: 1. I think it is physiological, because it keeps you warm. 2. Because it is cheap and because it is good quality (Fordi det er billigt og fordi det er god kvalitet) 3. No I... -
dialekt
ForumindlægHvad betyder det at en tekst er skrevet på dialekt??? -
Excel hjælp
ForumindlægHej alle excelbrugere Jeg er i en situation, hvor jeg skal have genereret en masse (op til 6000) forskellige navne. Helt specifickt er jeg interesseret i en navnestruktur på formen: AA01 AA02 .. AA99 AB01 AB02 .. AB99 etc. Jeg tænker, at det er simpelt at generere i excel, men jeg kan ... -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
Forklaring af et tysk deutsch ord verber
ForumindlægOkay guys, ved I hvad det her betyder: partizip perfekt Da jeg skal sende min opgave om 1 time, må I gerne skrive svaret hurtigt! -
Kilekritik, haster inden imorn
ForumindlægHEJ, er der nogen derude som har lavet kildekritik på en kilde som jeg eventuelt kunne kigge på og få noget overblik over det? Det skal helst være inden inden på torsdag -
2.g eksamen før jul
Forumindlæghej hvad er det for nogle eksamener man skal op til i til jul i 2.g eller hvad går de ud på. -
hvilken bog skal jeg læse?
Forumindlægjeg skal vælge 3 af de her bøger, som jeg derefter både skal læse og analyser. Derfor vil jeg gerne have at den skal være spændende og ikke så svære at forstå....... BØGERNE ER : Hans Scherfig: Det forsømte forår. Tage Schou-Hansen: De nøgne træer Kristian Jungersen: Undtagelsen Charles Dic... -
Pesten
ForumindlægHej jeg sidder og skal lave SRP og har fået til opgave at analysere hvad kirken og statsmagten under pesten gjorde for at forhindre at befolkningen blev smittet i tidsrummet 1347 til starten af 1800-tallet. er der nogle der har nogle idéer til hvordan man kan gøre dette for er kørt fast ? :) -
Skriftlig fremstilling - Kommentar
ForumindlægHejsa til hele befolkningen! :-) Her i ferien har jeg så lavet en afleveringsopgave som skal sendes til læreren. Jeg har skrevet den, og genren er nemlig "kommentar" så har skrevet en kommentar på 3 sider, opgaven skal stilles op så den passer til genren(layout) Og ved virkelig ik... -
Vil nogen rette min tysk stil? det ville være en stor hjælp
ForumindlægHallo, mein Name ist Nikolaj, und ich wohnen in Dänemark. meine Stadtteile ist Frederiksberg. Ich liebe Frederiksberg, weil Ich vierzehn Jahre in Frederiksberg habe gewohnt. Meine ganzen Leben! Meine Vatter, meine Schwester und meine Mutter wohnen auch im Frederiksberg. Frederiksberg ist einen ru... -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
Kort resume.
ForumindlægHej. dette er en resume jeg skal skrive men håbede der var nogen der gad rette den. I Bobigny er volden blandt de unge stor. En dag havde politiet arresteret en ung andengenerationsindvandrer som var mistænkt for narkohandel. Men da politiet ankommer, har en gruppe unge mennesker stillet sig for... -
Hvad er the Home Office ???!!!!!!!!!!
ForumindlægHvad er the Home Office ???!!!!!!!!!! Tak på forhånd :D -
Det haster!;'(
ForumindlægHej. Nogen der vil oversætte den her sætning til spansk : Jeg kan jo godt lide dig. -
I eller på Cuba ?
ForumindlægHej, Hedder det I Cuba eller på Cuba? Jeg får lidt modstridende oplysninger i de bøger jeg ha$r nemlig :-/ På forhånd tak for hjælpen? :) -
demokraterne
ForumindlægHej! Nu har jeg efterhånden ledt over alt, og jeg synes ikke jeg kan finde noget objektivt om Demokraterne. Jeg ved godt at de er liberale (højreorienteret), men hvilke grupper/områder stemmer på dem, hvad adskiller dem fra republikanerne? Jeg har desuden læst i en bog, noget med at "det ... -
Forskellen mellem impressionisme og ekspressionisme
ForumindlægHej Folkens. Jeg er igang med at skrive en artikel, med forskellen på impressionisme og ekspressionisme. MEN, er gået i stå og kan slet ikke komme videre. Er der nogen af jer, der måske kunne komme med nogle foreslag, hvad jeg eventuelt kunne skrive/komme ind på. På forhånd tak....... God bless...
