Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 16161 til 16180 af 26355
  • Politisk indflydelse -NGO

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :)
  • Differentialligninger og differensligninger

    Forumindlæg
    Hej SP Hvad er en differensligning? Jeg kab forestiller mig, at det har noget at gøre med differentialligninger.
  • GRAMMATIK - NOGEN ELLER NOGLE

    Forumindlæg
    I sætningen nedenunder, er det så nogen eller nogle der skal stå? og der bliver ikke benyttet NOGEN/NOGLE form for tegnsætning
  • Indsæt ord i sætninger

    Forumindlæg
    Kan jeg få hjælp til disse to opgaver?
  • Tysk hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen.
  • Emner på HTX

    Forumindlæg
    Jeg skal snart starte på gymnasium, og jeg har valgt HTX naturvidenskab. Jeg har prøvet på at undersøge hvad jeg egentlig skal forvente at have på gymnasium, derfor vil jeg gerne spørge om, at er der egentlig nogen som ved hvad for nogle emner jeg kommer til at have på gym?
  • Perspektivering af 2 forskellige malerier

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har valgt oplægget "Fattigfolk. I dødens venteværelse." til mundtligt dansk og jeg har et andet maleri som jeg vil perspektivere mit maleri til. Det hedder "Den Waagepetersenske familie", og er helt anderledes end mit, så hvordan kan man perspektivere? Det ville vær...
  • hvad er idealgasligningen? AKUT

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare hvad ideagasligningen går ud på? jeg forstår ikke de andre beskrivelser på nettet, da jeg synes det er skrevet på et ret højt akademisk niveau.
  • SRP klage

    Forumindlæg
    Jeg er utilfreds med min karakter i SRP og overvejer derfor at sende et klagebrev, dog kunne jeg godt tænke mig at hører jeres bud på hvilken karakter min SRP skulle have?
  • Restriktionsenzymer

    Forumindlæg
    Hej. Nogle, der ved hvad princippet i en restriktionsenzym er?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Sidder og laver oversættelse af en tekst, men hvordan oversætter man dette mest hensigtsmæssigt?"Den her dag kommer du nok til at huske hele dit liv"På Forhånd Tak!vh,Carl-Johan
  • help

    Forumindlæg
    Hej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig?
  • Hvad er en unit

    Forumindlæg
    Hvad er en unit
  • HJÆLP TIL EMNE! HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive en opgave i psykologi, hvor mit emne er radikalsiering blandt unge i DK. Jeg skal her bl.a. kigge på hvilke faktorer der gør, at folk går denne vej. Jeg sidder lidt fast, da jeg ikke ved hvilken psykologisk retning jeg skal gør brug af (udviklingspsykologi osv.). Derudover...
  • Begyndelsesbogstav i oplistning af ugedage

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal skrive følgende korrekt på dansk. Jeg er i tvivl om der skal stort eller lille begyndelsesbogstav i de to eksempler for drop downs nedenfor: En til alg af ugedage: mandag tirsdag onsdag torsdag fredag og en anden for valg af weekend intervaller:...
  • Smart energy system

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved noget om smart energy system?
  • Jeg har en tysk stil for og jeg har brug for hjælp til at rette den!!

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet det på dansk øverst som jeg gerne vil have skrevet korrekt på tysk.
  • Kongurensfejl

    Forumindlæg
    Hvor er min kongurensfejl i sætningen: your income and ownership of expensive material things does
  • Regning ved brug af logaritmetabeller

    Forumindlæg
    Halløj alle, jeg sidder med min SRP og skal forklare logaritmetabellerne og gøre brug af dem. I den forbindelse skal jeg svare på opgave 5.30, 5.41, 3.11 og 3.12 i "En revolution i regnekunsten" af Erik Vestergaard. Jeg har isært svært ved opgave 5.41 som lyder: Opgave 5.41 a) Anska...
  • Caster Semenya - Assignment

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg vil blot høre, hvorvidt der er en enkelt sjæl, der vil kigge på min “Argumentative essay" omkring Caster Semenya, hvor jeg skal diskutere, om det er okay eller ej for hende at konkurrere mod/med kvinder i OL. God weekend til jer alle. Vh.