Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16161 til 16180 af 48931
-
Hjælp
ForumindlægHer er der min stil jeg har retted den med er ikke sikkert om de er godt så vil jeg spørge om der en der vil hjælp mig med det det jeg skal er at for gude endeser på ordene. Ich heisse Mateusz Tomasz Szmyt. Ich geboren 22/05/98 in Polen. Ich wohne in Skødstrup, zusammen zwei Schwester ein Bru... -
Sammensatte verber
ForumindlægHej. Jeg prøver at få hævet min karakter i tysk, er der nogle, som vil hjælpe mig med at rette mine fejl eller lige sig, hvor jeg måske skal ikke igennem igen? Det kunne være så rart. Tak på forhånd. - Ich löse ihn nach der Mittagspause ab - Ich habe ihn nach der Mittagspause abgelöst - D... -
3. års opgave - forslag til bog?
ForumindlægHej ! Jeg har valgt at skrive 3.års opgave i engelsk, da jeg indtil videre synes det er spændende at analysere den engelske litteratur, som vi arbejder med. Dog har jeg selv lidt problemer med at finde en passende bog til analyse i min 3.års opgave. Jeg har for nyligt læst The Graduate af samme g... -
Kan jeg tage et ekstra valgfag?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg går i 1.g på HTX på en studieretning med Kom/IT A, Samfundsfag B og Psykologi C, og jeg elsker det. Jeg vil rigtig gerne have både matematik og engelsk på A-niveau, fordi jeg elsker begge fag og det er derudover to meget brugbare fag, men på min studieretning har vi desvæ... -
hvad skal en essay indeholde???
Forumindlæghvad skal man skrive, når man får at vide, at man skal lave en "essay"(på engelsk!!) af en novelle... hvad skal den indeholde?? bestemmer man selv eller hvordan...? -
Hjælp til franskstil!
ForumindlægHejsa!jeg har skrvet en franskstil, men jeg har svært ved at rette mine egne fejl, så please hjælp mig!!Jeg har fransk på begynder niveau 2.g!!!Her er stilen:Il était une fois un homme qui été trés malheureux. Il été malheureux parce qu'il n'avait pas d'amis. Il avait une femme qui mo... -
Disposition, god eller ?
ForumindlægJeg har lavet en disposition og vil høre hvad i synes er en god idé. For og lave den må i vel først høre opgavetitlen "Der ønskes en analyse og fortolkning af William Goldings roman "Fluernes herre" med henblik på at vise Goldings opfattelse af den menneskelige natur, som den komm... -
MEDICIN-STUDIE
ForumindlægHey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel... -
Terrorism
ForumindlægHej alle :-D Jeg har valgt at have om terrorism i engelsk til min eksamen. Men har ikke særlig mange informationer omkring emnet, så jeg håber meget at i lige har enten et link eller noget i har læst eller hørt omkring det i synes at jeg bare skal have med :-) Håber at i vil hjælpe mig! :-) (Hu... -
historie
ForumindlægHejsa.Jeg har besluttet mig til at jeg vil skrive SSO i historie, men det første emne jeg lige kom på var den Amerikanske borgerkrig...MEN, jeg synes det er lidt for orginalt, så jeg ville høre om der var en,som har en kanon god idé til,hvad jeg skal skrive om? -
Sex and the city
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en stor opgave i engelsk, hvor jeg godt kunne tænke mig at inddrage sex and the city, da kvindesynet passer til min problemformulering. Det eneste problem er nu bare, at jeg ikke kan finde bogen på engelsk (uden at jeg selvfølgelig køber den over nettet, hvilket jeg ikke... -
how do i say? ;)
ForumindlægHej..jeg er igang med engelsk analyse hvor jeg skal henvise til steder i teksten..jeg ved bare ikke rigtigt hvordan man siger det på engelsk..og hvordan man i det hele taget skal skrive det..mit eget bud:"Se side 12, linje 13"check page 14, line 13"Se side 12, afsnit 2, linje 4&quo... -
Det haster
ForumindlægHejsa vil I gerne oversætte alt det her til engelsk: Hej. Da du snakkede fra Periscope appen igår sagde du, at du for det meste svarede på folks beskeder når man sendte nogle til din mail. Svare du så også på min besked nu? Jeg har skrevet til dig så mange gange, men aldrig fået et svar. Forreste... -
Film
ForumindlægHej. Jeg sidder her med et fantatastisk problem.. Jeg skal lave en analyse af en nazistisk propagandafilm, men jeg har desværre ikke en, jeg kan se. Jo, jeg har lånt en, men den er på engelsk, og jeg synes det kan være svært at analysere den med henblik på f.eks. sproget, fordi jeg er ikke lige ... -
Årskarakterer på eksamensbevis?
ForumindlægI 1.g var mir barnebarn til årsprøve i engelsk og kemi og hvor hun fik hhv. 04 og 02, og det er hun nu bange for kommer til at stå på det endelige eksamensbevis. Nu går hun i 2.g og skal have kemi på A-niveau i 3.g, men afslutter engelsk iår. Spørgsmålet er så, om disse lidet flatterende karakter... -
Lektiehjælp søges!!!!
ForumindlægJeg er en pige på 19 år som virkelig har brug for en lektiehjælp i engelsk på a-niveau. Jeg leder efter en som kan hjælpe mig helst mandag eftermiddag i 1-2 timer. Jeg går i 3.g og skal til med garanti til skriftlig eksamen til sommer i engelsk og har derfor rigtig meget brug for hjælp med gramm... -
jura
ForumindlægJeg har desværre ikke et højt snit til at blive taget i betragtning til jurastudiet på Århus Universitet, og har i den forbindelse overvejet at karakterforbedre min adgangskravsfag Dansk A og Engelsk B. I gymnasiet fik jeg følgende karakterer: Dansk A: 10,02, Engelsk B: 10,4. Hvis man vil karak... -
Maori Histoy HJÆLP
ForumindlægHey.. jeg har skrevet en engelsk stil om Maories i new zealand. Så ville høre om der var et par venlige sjæle som ville læse den igennem og se om den er værdig til aflevereing =)Here goes.Maori historyNew Zealand was the last place in the world to be settled by humans and its isolation and freedo... -
Undervisningsmetode!
ForumindlægJeg er ved at være godt træt af gymnasiets undervisningsform. Den konstante jagt på de gode karakterer forvandler undervisningstimerne til konkurrencer i hvem der hurtigst og mest kan gøre sig bemærket. Jeg synes at konkurrence er fin nok, men når timerne går over at skal være ren præstation, så... -
Forberedelse til Engelskeksamen (HH)
ForumindlægHej!! Hvordan gør i jer Klar til engelsk skriftlig eksamen? Jeg har siddet og læst om en masse sjove ting på wikipedia hele dagen, for at få det engelske skriftsprog ind i hovedet.. Hvad gør i for at gøre jeg klar på en forhåbenlig god prøve imorgen?
