Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16181 til 16200 af 59860
-
Vektorer :/
ForumindlægHej. Sidder med denne her opgave. Den er ikke så lang, men ved ikke hvordan den skal løses :S Nogen søde mennesker der vil hjælpe mig? På forhånd tak :) Har uploadet den: http://peecee.dk/?id=25607 -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
forsøg om lys
Forumindlæghej alle sammen jeg skal snart op i fysik, men jeg ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave hvis jeg trækker lys. her er nogle af de forsøg vi har lavet: et spektroskop 6.1, lysdæmper 8.4, perler som detektor for uv-stråler 4.3 vi har ikke lavet andre forsøg, fordi det var det sidste emne in... -
Bevis for krydsproduktet/vektorproduktet
ForumindlægGanske enkelt, hvordan er beviset for krydsproduktet/vektorproduktet? Jeg ved godt hvordan man benytter og udregner krydsproduktet/vektorproduktet, det er ikke det jeg efterlyser, men beviset. På forhånd tak. -
Skilsmisse og utroskab
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der ved hvad bibelen siger om skilsmisse og utroskab? Det ville være en stor hjælp :) -
sætning
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe mig med denne lidt mærkelige sætnining? . "De håbede de ville kunne gøre det samme med er glade for Jester kan når ingen andre kunne" -
Oversæt: Vi holder ferie i Østrig
ForumindlægHejsa. Jeg sidder for tiden med denne mest enkle og basale sætning jeg ikke kan finde ud af at oversætte. Jeg håber på at nogen lige kan hjælpe mig. På forhånd tak: Vi holder ferie i Østrig, fordi vi forstår sproget der. I siden står der lige at holde ferie hedder: Urlaub marchen. Men det skal ... -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Diagonallængde
ForumindlægHej Jeg er lige gået i stå ved en opgave. Jeg har en firkant, (ABCD) Jeg kender vinkel a som er 70.3 grader Derudover kender jeg længden fra A -> B som er 18 Og jeg kender længden fra B -> C som er 25 Jeg skal finde længden af diagonalerne altså fra B->D og A -> C Jeg har fundet ... -
Hjælp! teoretisk udbytte
ForumindlægHej, håber at I kan hjælpe mig med den her opgave: Capsaicin kan syntetiseres ud fra aminen og syren. Ved en syntese gik man ud fra 1,50 g af syren og 1,60 g af aminen. Udbyttet blev 1,53 g capsaicin. d) Angiv udbyttet i procent af det teoretiske. Hvordan finder jeg det teoretiske udbytte? -
Ligninger
ForumindlægHej, har lidt problemer med at løse disse 2 ligninger: 384 = 10L + 8H 372cm2 = 8L + 10H -
verdenstider
ForumindlægNogen der vil rette?: Når kl. er 17 i Danmark er den: 21:00 Pakistan 12:00 New York 05:00 Australiem 07:00 New Zealand 00:00 Kina -
Parameterfremstilling
ForumindlægHejsa, jeg har to punkter A(2,-3) og B(-7,-8), jeg er ikke sikker på hvordan man finder parameterfremstillingen for linjen der går gennem A og B, men mit bud vil være (-7-2, -8+3) altås (-9,-5) er det korrekt? mit næste problem er hvordan jeg finder parameterfremstillingen for linjen der står ... -
Koordinatsystem
ForumindlægHej med jer :) Jeg sidder lige og laver på en aflevering hvor der er en opgave med et koordinatsystem. Selve opgaven er ikke så svær men over y-aksen står der (2) og ved x-aksen står der (1). Jeg har aldrig set det før, men betyder det at hvert tern tæller for 2 på y-aksen? -
hjælp
Forumindlæghjælp med opgaverne. Jeg forstår ikke hvad man skal :/ -
Kunne godt bruge en hjælpende hånd :S
ForumindlægOpgave 8 Temperaturen en sommerdag kan tilnærmelsesvis beskrives med funktionen: f(t)=17,5+5,2*cos(((t-12)/24)*2*3,14 hvor 0 ≤ t ≤ 24 f(t) er temperaturen i C° som funktion af tiden t i timer. nogen der kan forklare mig hvordan den virker hvis jeg evt skal finde temperaturen for kl: 1... -
METODE (HASTER!!!!!!!!!!)
ForumindlægHej. jeg har i AT skrevet om selektiv abort, hvor jeg har kemi som naturvidenskab og religion som humaniora. jeg har fundet metoderne til naturvidenskab delen, men mangler humaniora delen. i religion har vi skrevet om katolikkernes (kristendommens) mening om abort. hvilken metode bruger vi? -
Bestem pH igennem syre/base titrering
ForumindlægHej Jeg har 2 ml eddikesyre af en ukendt koncentration, som jeg har tilført et par dråber af indikatoren: phenolphtalein. Har derefter tilførst NaOH (0.100 M) igennem titrering, indtil væsken skifter farve. 18,2 mL NaOH (0,100 M) blev tilført. Hvordan udregner jeg koncentrationen af edikkesyren... -
Felix
ForumindlægHej. Jeg har læst en historie der hedder Felix af Hans Bender, på tysk, men jeg forstår ikke helt handlingen. Jeg har været ved at oversætte noget af den, men puh det bliver en lang aften hvis jeg skal fortsætte med det. Er der en af jer som har læst den som evt kunne give et kort resumé af den? -
Håber i kan hjælpe miiq med min Opg :D
ForumindlægHej venner håber virkelig i kan hjælpe mig det haster ! her kommer mit spørgsmål: På en skole er der følgende elevantal i de ældste klasser: 24, 20, 28, 27, 19, 14, 17, og 23. Find gennemsnittet Håber i kan hjælpe venner Helt besvares idag så i søde :D
