Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16241 til 16260 af 27765
-
Word - videnskabelig rapport.
ForumindlægWord - videnskabelig rapport.\n\nHej er der nogen der ved hvordan jeg får Word til at \nstille en videnskabelig rapport op?\n\nJeg ved der i Word findes en feature der kan opstille\ni punkter og underpunkter og underpunkters underpunkter osv. \nSådan så det slår igennem i opgaven både i indholdsf... -
SSO analysedel - hjælp ang. forståelse.
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu og skriver SSO, som skal afleveres på mandag. Jeg er nu nået til min analyse del, men jeg er slet ikke med på hvad der menes i min problemformulering. Jeg er skrevet til min vejleder, som dog ikke har svaret endnu, så måske kan i hjælpe indenda. Analyse delen i min pro... -
Starte på universitetet
ForumindlægJeg skal til at starte på universitetet for at studere psykologi. Men jeg ved ikke så meget om det? Hvordan er det sammenlignet med det at studere på gymnasiet? Er det hårdere? Skal man være kvikkere, mere arbejdsom og er det svært at bestå eksamenerne, og hvor klog skal man være? Og hvor mange d... -
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
Gode råd til AT-eksamen
ForumindlægDenne besked er til jer, der har været oppe i AT i torsdags. Har I nogen gode råd og erfaringer om, hvordan man skal udarte sin fremlæggelse?? På forhånd mange tak Peter -
TJEK DIN CENSOR UD 2
ForumindlægDa det første indlæg "Tjek din censor ud" har en del gamle indlæg liggende, så laver jeg her en version 2.Det hele handler stadig om, at man kan finde ud af, hvilken censor man skal have til eksamen ved at sammenligne sin eksamensplan med UVM's liste over gymnasier.Udfor censorens i... -
Suzanne Brøgger og Sokrates
ForumindlægJeg sidder med mit AT og skal i den forbindelse perspektivere fra Sokrates forsvarstale til Suzanne Brøggers Apologi. Nogen der har læst den og kan komme med nogle inputs? Teksten findes her: http://www.ksjylland.dk/wp-content/uploads/2014/08/Apologi-web1.pdf Indtilvidere har jeg: Forsva... -
Sygeplejebøger til salg!!!
ForumindlægFølgende sygepleje-bøger sælges: Miljø og arbejdsmedicin -af Herman Autrup m.fl., Fadl’s forlag. 2. udgave, 2. oplag 2004 Ny-pris: 520,- Nu: 350,- Forebyggende sundhedsarbejde -af Finn Kamper-Jørgensen m.fl., Munksgaard, 4. udgave, 2. oplag 2004 Ny-pris: 369,- Nu: 200,- Anatomi og fysiologi... -
Rettelse af Abstact
ForumindlægHej. Er der nogen der vil hjælp mig med at rette mit Abstract? Kunne virkelig godt bruge lidt hjælp. Mange hilsner JensenLarss. Problem statement: The purpose of this project is to examine the creation of identity in the late modern society. The examine of the identity creation is based on th... -
AT synopsis, dansk + biologi darwin og I.P Jacobsen med "Mogens"
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at finde nogle problemstillinger til mit AT emne, men er meget i tvivl hvordan jeg skal formulere dem.. Kan se der er flere herinde der har samme emne. Så måske der er nogen der har nogle gode ideer? :-) Jeg har læst novellen "Mogens" men hvordan skal man anal... -
Skriv om en film
ForumindlægJeg skal skive en stil om en film. Jeg ved ikke hvad det skal være for en film. Kan I hjælpe mig med det. Den skal passe til en 8. klasse.Håber i kan hjælpe???allerede mange tak -
Unfair SRP karakter
ForumindlægKarakteren ligger i den lave ende (02) og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor? -
Klage SRP samf og dansk
ForumindlægHej, jeg overvejer stærkt at klage over karakteren af min SRP (4). JEg vil hører om der muligvis er en som vil læse den igennem og svare tilbage på hvorvidt der er nogen grund til at klage. Begge mine vejledere støtter op om min klagning, og min samfundsfagslærer synes jeg skal have en højere kar... -
Karakteristik af argumentationen? HJÆLP
ForumindlægHej Jeg sidder og skal lave en kronik på baggrund af en artikel, og den skal afleveres imorgen, og jeg aner ikke hvordan man karakteriserer argumentationen. Hvilke værktøjer skal man benytte sig af osv.? Kunne være super kodyl, hvis der var en som ville svare inden imorgen :) -
Nyrealisme/realisme
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig, hvad forskellen på nyrealisme og realisme er? Jeg har prøvet at slå det op foskellige steder, men jeg synes ikke, jeg har fået noget svar.. -
Outsideren (Hinton, Susan)
ForumindlægEr der nogen som har informationer om: Outsideren (Hinton, Susan), den skal relateres til ungdomsromanernes karakteristika -
Biologi DNA
ForumindlægHar et par spørgsmål nogle som måske allerede ved dette eller har kendskab til dette: Hvad er formålet med PCR-metoden Hvilke elementer skal være tilstede for at man kan lave en PCR? Hvad er formålet med gelelektroforese? Hvilke elementer skal være tilstede for at man kan lave en gelelektrofo... -
ENGELSK: Analyseskema til artikler!!!
ForumindlægHej, jeg læser op til engelsk eksamen og har desperat brug for et analyseskema til artikler PÅ ENGELSK, således at jeg får den rigtige terminologi.Håber I sidder inde med et, som I kan uploade, gerne hurtigt!På forhånd tak. -
Penicillin og 2. verdenskrig!
ForumindlægHey... Jeg arbejder med emnerne penicillin og 2. verdenskrig i min SRP-opgave, og jeg tænkte på, om der er nogle, der ligger inde med nogle gode statistikker over dødsfald eller infektionsramte/helbredte/medicisk behandlede soldater under 2. verdenskrig, da jeg skal sammenligne 1. - og 2. verde... -
Synopsis
ForumindlægHej,Jeg ville bare høre om der er nogle der ligger inde med en tilfældig synopsis af en IT-B case. Jeg er lidt i tvivl om hvad sådan en skal indeholde og da eksamen er på tirsdag har jeg lidt tralvt med skulle få læst en, så skriv endelig hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak.
