Resultater: 16261 til 16280 af 436512
  • Skolestart på videregående

    Forumindlæg
    Hvornår starter de videregående uddannelser op? Har læst mig frem til at det både kan være i slut aug. og start sep.
  • ordsprog ?

    Forumindlæg
    Jeg tror nok det er et ordsprog, men det er også lige meget. Jeg ville bare lige spørge et hurtigt spørgsmål. Kan man godt sige: Jeg har bare lavet lidt hist til pist ?
  • Tegn elektron streg formlen for 3,5-diethyl-5-methyl-non-2-ene

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan hjælpe mig med denne opgave? :-)
  • Flere ubekendte

    Forumindlæg
    Jeg ved at: G(fb) = 0,12 * kg * t (G(in) – G(fb))/(0,68*kg) = pm Dertil har jeg følgende oplysninger (sat ind i formlen): G(fb) = 0,12 * 60 * t (36 – G(fb))/(0,68*60) = 0,49 --------------- Men hvordan finder jeg så de stadig ubekendte? hhv. G(fb) og t?
  • Integrering uden CAS

    Forumindlæg
    Efter lidt ferie sidder min hjerne fast Jeg har tænkt på mange måder hvordan jeg kan løse disse ligninger 1. integralet af x^2/((x^3+1)^2) dx 2. integralet af (x+2)/(x^2+4x+5) dx mellem intervallet 1 og 0 Håber nogen kan hjælpe Mvh Lars
  • forbrædning

    Forumindlæg
    Dieselolie består typist af alkaner med en kædelængde på mellem 12 og 20 kulstofsatomer. en af dem er tetradecan (c14h30) Opstil og afstem reaktionsskemaet for fuldstændig forbrænding af tetradecan. Kan jeg få hjælp til denne?
  • 4 sætninger

    Forumindlæg
    Hvordan passer min grammatik i disse fire sætninger? (: Emilia se trabaja en el taller de tres horas y luego se va a comer con su madre o en el colegio. Después, se regresa a el colegio y trabaja. A las cinco Emilia y Theis recongéis Adrián y vais todos a la casa de Madrid. Emilia se encar...
  • Hjælp til at rette tekst.

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der vil rette mit resumé af Le Bicyclette bleue? Det er 130 ord. mvh. Csper
  • Drama eksame

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-D Jeg skal snart til drama eksame.. men min gruppe og jeg har ingen annelse om hvad vi skal spille... Er der nogle af jer som har nogle ideer, eller en smule inspiration <3 Vi er tre piger som skal spille. Håber der er nogle der kan hjælpe!! :-D
  • Phillipskurven ved brug af Excel

    Forumindlæg
    Hej Sidder og prøver at lave Phillips – kurven for Danmark i Excel. Men det går desværre ikke så godt. Hvordan får jeg gjort sådan at arbejdsløshedsprocenten er afsat ud ad x-aksen og inflationen op ad y-aksen over en tidsperiode???
  • Hvad måles vinden med?

    Forumindlæg
    Når vinden måles herhjemme, hvad måler man den så med? Jeg tænker på, hvad de professionelle bruger. Altså til at finde de data, vi ser i vejrudsigter, osv. På forhånd tak! :-)
  • politiske ingreb

    Forumindlæg
    hej Jeg skal svare på dette spørgsmål: Diskuter politiske indgreb og deres effekt på konjunkturforløbet? Diskuter politiske indgreb og deres effekt på arbejdløsheden og inflation? er der nogen som kan hjælpe?? tak på forhånd
  • Poker Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Hejsa min første tråd \o/ Jeg prøver at regne ud hvad chancen er for at få en straight efter floppet (Texas Hold'em regler) på en "runner runner" dvs. jeg skal bruge 2 kort for at få min straight. hånden kunne f.eks. se således ud: Flop: [10] [9] [3] Hånd: [J] [2] så de kort jeg ...
  • Svær opgave

    Forumindlæg
    en elektron er påvirket af den konstante kraft 6,52 • 10-26 N. Elektronen starter fra hvile. Massen af en elektron er 9,11 • 10-31 kg . Hvor lang tid går der inden hastigheden er 5000 m/s? Og hvor langtid flytter elektronen sig i løbet af den tid?
  • opholdstilladelse -statsborgerskab?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil meget gerne vide hvilke forskelle der er på at få tildelt opholdstilladelse og starsborgerskab, altså hvilke goder der her er tale om? På forhånd tak for hjælpen. Vh Stine
  • Pitch'en

    Forumindlæg
    Hejsa! Er lidt i tvivl om, hvor dette indlæg skal placeres, men anyway... Jeg skal til en skr. eksamen i morgen. Jeg har fået at vide, at pitch'en skal være 11-12. Nogle som ved, hvad det er? Og kan forklare hvordan det justeres. Gerne hurtigst muligt:D
  • oversættelse

    Forumindlæg
    jeg leder efter et dansk udtryk for "monthly finance charges". Kan I hjælpe mig?
  • Spedition/shipping

    Forumindlæg
    Hej Nogle der ved hvor man kan finde opgaver om spedtion/shipping da jeg har brug for lidt inspiration til min egen. Mvh Thomas
  • Emne til rapport i biologi

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal skrive en rapport om et valgfrit emne indenfor sundhed. Jeg har ikke selv så mange ideer, så jeg tænkte om i kunne komme op med nogle emner? Jeg har selv tænkt på rygning og måder man kan forlænge sin levetid. -Det haster, men tak på forhånd
  • Tysk disposition - rettelse

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt der er en, som vil rette min disposition for tyske grammatik fejl og evt.komme med forslag til andre emner inden for DDR, BRD og Stasi? Jeg har vedhæftet en fil ved navn, Disposition DDR og BRD tysk