Søgning på: matematik FP10. Resultater: 16321 til 16340 af 31486
-
Kvantemekanik - srp
ForumindlægNogen som har lyst til at hjælpe mig med min srp. .. jeg har simpelthen taget munden for fuld, og sidder nu og er helt forvirret :( Jeg skriver i fysik og matematik -
Prisfunktion
ForumindlægEr godt nok i matematik jeg har fået dette spørgsmål, men blev anbefalet at spørge i VØ-forummet. Hvad menes der med når der står "Redegør for de matematiske konsekvenser afhængig af om prisfunktionen er fast eller variabel"? -
Regneregler for retvinklede trekanter
ForumindlægHej med jer! Hvis jeg i mundtlig matematik bliver bedt om, at redegøre for regnereglerne i en retvinklede trekant. Hvordan skal jeg så bærer mig ad? Eller hvordan ville det være en god ide, at gøre? -
Nogen som har tid?
ForumindlægHej alle :) Jeg har siddet og lavet en matematik aflevering og tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem, og se om det giver mening? :) Man skal dog have TI-interactive for at kunne se det! *På forhånd tak :) -
Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?
ForumindlægHej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:) -
Rette SRP
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er en sød sjæl derude som har lyst til at rette min SRP. Det må helst gerne være en kemi og matematik kyndig da det er disse fag jeg skriver i!!! -
f´(x) med brøk
ForumindlægHej jeg skal i min matematik opgave finde f´(x) for men jeg kan ikke huske hvordan man finder f´(x) når der er en brøk i funktionen Håber i kan hjælpe mig med at forstå hvordan man gør -
Ugrupperet til Grupperet?
ForumindlægHar en emneopgave for i matematik, som jeg er gået lidt i stå i. Håber I kan hjælpe. - Redegør for hvordan et ugrupperet observationssæt efterfølgende kan gøres til et grupperet. Giv et eksempel. Har meget brug for hjælp her. -
Hjælp..! Bestemt integral
ForumindlægHey. Kloge Matematik Genier :) Har fået en opgave der lyder sådan her : ∫(op 2, ned -3) (1 - x)dx Normalt kan jeg godt finde ud af det, men den her driller :D -
Færdighedsregning 9 klasse 2010
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle der havde link eller opgave til Færdighedsregningsprøven 2010, i matematik selvfølgelig. Jeg forguder jer virkelig hvis i kan skaffe mig noget. Det skal være inden mandag, tak :-D. -
Hjææælp!
ForumindlægHej Allesammen! Hvis i sider m. Trip's Matematik Grundbog; vil jeg gerne have hjælp til en opgave - s. 143 Opgave 46.10 Håber der er nogen der vil hjælpe mig (-Tak på forhånd) :D -
gode gymnasier i kbh ...
Forumindlæghej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;) -
Nogen der gider kigge min SRO igennem
ForumindlægHej er ved at skrive SRO som omhandler Fysik/matematik og emnet hedder differentialligninger og det frie fald. Det ville være rart hvis der er nogen som ville kigge den igennem om den er skrevet ordenligt for er lidt i tvivl. -
Cosinus, sinus og Tangens i Exel
ForumindlægHeej Hvad er formel for cosinus? Sinus? og Tangens i Exel?? Jeg er igang med med matematik opgave og har brug for svaret hurtigst muligt. Håber nogen kan/vil hjælpe. mvh Lene -
Binomialfordeling
ForumindlægHej, jeg har et problem med opgave b i vedhæftet spørgsmål - hvordan løser man denne? (vi bruger ti-nspire i matematik, så hvis der er nogle komandoer man kan bruge hertil, ville det være en stor hjælp hvis i også ville skrive det:)) På forhånd tak for hjælpen :) -
? :D
ForumindlægHej; har en kort matematik opgave til imorgen.. Har lavet den første opgave, men ja det er dét.. Ved ikke hvordan jeg skal komme videre.. Her er Opgaven; håber nogen vil hjælpe mig! :D -
facit
ForumindlægHey, :) Er der nogle der ved hvor man kan finde facit til matematik eksamenssæt 2010? Jeg ved at der er på studienet, men er der ikke andre steder? studienet kræver mange point!... på forhånd tak! -
Procent = Hjæælp!
ForumindlægJeg sidder her og sidder... jeg skal lave matematik til mandag og det skal indskrives... Hvordan fungerer det her så lige ? "Hvor mange procent udgør : Fx: 460 af 920 osv... kan nogen hjælpe ?? -
To kvadrater og en cirkel
ForumindlægHej jeg havde prøve idag i matematik:d jeg skulle svare på hvad arealernes forhold med en omskrevne kvadrat, hvor der er tegnet en indskrevne cirkel i er :d -
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter.
