Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 16341 til 16360 af 44012
-
oprykning
ForumindlægHej jeg tænkte på hvis man har et gennemsnit der er højere end 2,0 i årskarater, men at man så gør det ret dårligt at ens karakter ved eksamensbevises er under 2,0 , kan man så stadig rykeks op? og karakterene ved eksamensbeviset, tælles det kun for mundtlig, eller også skriftlige? -
Enkeltfag ??
ForumindlægJeg ville bare høre om det passer at man kan åbne stundetereksames beviset og lade vær med at tage til sidste eksame og derefter fortsætte med enkeltfag .. -
alvidende og jeg fortæller
ForumindlægÅH altså skal til eksamen om et par timer og nu roder jeg rund i det hele, typisk. Er det rigtigt at sige: en alvidende fortæller er skjult, hvor en jeg fortæller er åbenlys.... -
HJÆÆLP!!! :(
ForumindlægHar to simple spørgsmål kan bare ikke besvare det kort og præcist. spørgsmål 1: Tag sugerøret og lad vandet fra en vandhane rinde ud gennem røret. Redegør for hvorfor vandet i røret strømmer ud og ikke bliver stående i sugerøret :(? Spørgsmål 2: Nu skal du fylde sugerøret med ca, 2/3 del vand.... -
Rettelse af kort engelsk tekst +...
ForumindlægHej... Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der gider at se denne lille bid tekst igennem. Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikke hvorfor alting har gode grunde.... Jeg håber i vil gør... -
termodynamik
ForumindlægHejJeg sidder og læser til termodynamik eksamen.Jeg er lidt i tvivl om 2 ting:1:Et åben system, er hvor der kommer en massestrøm ind og ud.I vores bog beregner vi kun på processer med konstant massestrøm.Ved sådanne kan man ikke regne volumenændringarbejde vel?Wt=Wi+Wdiss er den vi arbejder med.... -
Matematik niveau
ForumindlægJeg har haft matematik på c niveau, som jeg nogenlunde kunne forstå det meste i, men jeg har stadig meget svært ved matematik. Jeg skal have matematik på A niveau for at komme ind på mit studie og jeg vil i den forbindelse høre om hvad I derude synes er det sværeste spring.. Er det matematik C-B... -
Emnet til SKR SAMFUNDSFAG I MORGEN!
ForumindlægSå er det jo i morgen det går løs ! Hvad gætter i på bliver bærende tema A opgaven iår ??? Jeg tror enten på noget muhammedkrise (altså int. pol) eller noget dansk økonomi (eller evt. USA øk) ... Hvad siger i ? anyone? -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N... -
Frustreret elev af fjernundervisning
ForumindlægMin lærer giver ingen oplysninger, hverken vedrørende eksamensvilkårerne eller om selve de fornylig offentliggjorte spørgsmål. Har skrevet mail til hende, men INTET SVAR. Er der nogen som har været tilmeldt fjernundervisning på matematik B, og kan fortælle mig hvor jeg kan finde eksamensspørgsmål... -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling -
elektro magnetiske stråler
Forumindlægjeg har brug for hjælp med hensyn til afbøjning som finder sted når lyset sendes igennem et gitter hvad betyder det. -
Kosmologi - skalafaktor for masse/stofdomineret univers
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, hvis man skal belyse skalafaktoren for et massedomineret univers, hvad skal man komme ind på og er der nogen der evt. har den formel? -
cosinusrelationerne
Forumindlæghej jeg har fået til opgave at bevise cosinusrelationerne, det har jeg gjort ved at bevise sætningen: c^2 = a^2 + b^2 - 2ab cos C så jeg har altså bevist hvordan man finder en side ved hjælp af cosinusrelationer. men hvordan beviser man så cosinus til en vinkel ? altså denne her formel: c... -
Artikel ( Racisme )
ForumindlægEr der nogle der har nogle gennemgange eller bare artikler om Racisme ? -
Karakterer: Afsluttende fag.
ForumindlægHej Lad os sige at jeg har mat på C. Kommer mit årskaratkter i mat på mit gennemsnit eller er der en prøve sidst i faget, og det jeg så får der er det som kommer på beviset? på forhånd tak :) -
Hvorfor er der ikke et område med international økonomi?
ForumindlægDet er et meget vigtigt fag på handelsskolen så det ville være rart for dem der skal begynde næste år at de kan downloade hjælp om international økonomi... altså det ikke for min skyld er snart student, men det vil være en stor hjælp til dem som starter næste år! -
Engelsk disposition-Supersize me
ForumindlægHejsa! Jeg skal lave en engelsk disposition med emnet "Supersize me", jeg skal stille & besvare ca. 5 spørgsmål! Problemet er at jeg ikke kan finde på nogen spørgsmål, en eller anden hjælp mig? :) -
Oversæt (sætning)
ForumindlægHvordan siger man det her på engelsk? Derefter ville jeg komme med min egen holdningog hvor jeg til sidst kommer med en samlet konklusion. -
Jeg er nervøs når jeg skal tale engelsk.
ForumindlægJa, hver gang jeg skal til at sige noget på engelsk går jeg i chok og kan ikke sige noget også selvom det kun er simpele sætninger. Jeg har problemer ved at omformulere mine sætninger og er måske også nervøs for at sige noget forkert. Jeg har også tysk, men det er meget lettere - dér kan jeg god...
