Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 16361 til 16380 af 36230
-
das/es
ForumindlægHvornår bruger man ES på engelsk, og hvordan das. Fx. Det er rigtigt = Das ist rictig Det betyder da det samme ikke? -
RETTER DIN STIL
ForumindlægHej Jeg kan rette jeres engelske eller danske skrive mod betaling Hvis du er interesseret, så skriv privat besked til mig -
Hurtigt ?;)
ForumindlægHej folkens:) lige et hurtigt spørgsmål hvornår skriver man med stort efter spørgsmåls tegn i en sætning på Engelsk? -
Oversæt 'hybris'
Forumindlæghvad er den korrekte oversættelse for 'hybris' og 'nemesis' til engelsk? Det er i relation til arbejdet med Macbeth. -
Oversæt sætning!
ForumindlægHej! Her er en lille sætning, der lige skal oversættes til engelsk: "Hvornår er mændene færdige med at spise?" På forhånd tak -
Artikel
ForumindlægJeg skal skrive en engelsk artikel der handler om voksne som ikke accepterer at de er voksne. (De opfører sig som teenagere) Har I nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på? -
Ligefrem ordstilling og Omvendt ordstilling
Forumindlæghvad er forskellen på ligefrem og omvendt ordstilling, samt den vigtigste regel for, hvornår man bruger omvendt ordstilling på engelsk.? -
Diplomingeniør på DTU
ForumindlægHEj Jeg skal søger ind på diplomingeniør på DTU.. MIt gennemsnit er omkring 6,9... Tror I, at bliver optaget.. OG hvor svært er undervisningen på DTU, hvis man er dårlig til engelsk. hvad tid starter den første modul, kl. 8.00 ??. Flere info, hvis man ved mere om DTU -
Ændre navn fra resume til abstract
ForumindlægHej, Jeg skriver et dokument hvor jeg har brug for at ændre navnet på resumeet. Det skal ændres fra resume til abstract, da det resumeet skrives på engelsk. Jeg bruger memoir og dansk babel. Er der nogen der ved hvordan dette gøres? Hilsen Smail K -
England år ca. 1830-1890 - i krig?
ForumindlægHejsa.. Sidder med en engelsk tekst, som skildrer det hele meget positivt. Den er skrevet i 1860, så jeg vil meget gerne vide, hvordan England havde det økonomisk osv. i perioden heromkring.. Var de evt. i krig? Være dejligt med hjælp - på forhånd TAK -
nutid og datid indeni mellem?
Forumindlæghej vil lige spørge når man skriver engelsk stil bruger man altid nutid ik? men jeg tænkte kanman nogen gang brug datid også , for nogen gang kan man faktisk ik undgå dem eller er det bare mig ? -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
GrammaHjælp!
ForumindlægHejJeg har fået Engelsk A i år i gym., og egentlig er jeg tilfreds med det, MEN jeg stinker til grammatikken, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med den. ER der nogen der kender et godt program at lære den i? Evt. på nettet? -
Problemformulering.
ForumindlægHej alle,Her har i for engangs skyld et (forholdsvis) nemt spørgsmål: :-)Hvordan skriver man problemformulering på engelsk??Det er vel ikke bare Problem formulation? Jeg er siker på at der er et andet ord. Men jeg kan simpelthen ikke komme på det, og der er ingen hjælp at hente i ordbogen./Daniel -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne forberede mig til skriftlig eksamen i engelsk ved at lave nogle tidligere eksamenssæt. Problemet er bare at jeg ikke kan finde dem på nettet. Nogen som ved hvor man kan finde tidligere skriftlige eksamenssæt på b-niveau? På forhånd tak -
sso
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive sso i engelsk. Jeg har valgt at skrive om skolseskylderier. Probelemet er bare at jeg skal finde en vinkel at skrive den fra. Altså en måde at afgrense temaet. -
Noget der kan oversætte den her tekst. Jeg har oversættede den men det giver bare ik mening
ForumindlægDansk til spansk! Dansk; Lucas er 11 år. Hans forældre er skilt, og lucas bor sammen med sin mor, Ana, i et boligkvarter ca, 40 km fra Madrid. Han er hos sin far i nogle weekend fra fredag til søndag. Han har mange aktiviteter. i løbet af ugen, fx klaver og judo. I dag er det onsdag, og han spill... -
Lektor og professor
ForumindlægHvad er forskellen på en lektor og professor på universitetet? -
MSN
ForumindlægHej er der nogen som bruger programmet MSN?? Det kunne måske være en mulighed hvis man nu mødtes der og fik hjælp?? Er der nogen herfra som jeg må tilføje?? Det kunne være fedt hvis man fik hjælp på den led! Håber der nogen der ville blive tilføjes:-)... -
Kan man studere 2 steder samtidigt?
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og skal til at beslutte mig for, hvad jeg vil bagefter. Indtil videre er jeg temmelig sikker på at jeg vil have en ingeniør uddannelse på DTU. Helt specifikt hvilken slags ingeniør har jeg ikke helt bestemt mig for endnu. Dog har jeg også overvejet meget om at studere et sprog ...
