Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 16381 til 16400 af 44012
-
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
bestået eller dumpet?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 og 7 i årskarakter og 00 og 00 i matematik. Har man så bestået eller dumpet? -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Spg. til 3.g stof
ForumindlægHej alle!Jeg har lige et par enkelte spørgsmål til matematik A-niveau:1) Har en funktion og dens stamfunktion altid samme definitionsmængde?2) I beviset for dy/dx = h(x)*g(y) støder man på G'(y) = 1/g(y)g er kontinuert og forskellig fra 0, men hvorfor forklarer det, at G'(y) altid er en p... -
Gym. Stilling?
ForumindlægHvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet. -
øvelse til årsprøve
ForumindlægHejJeg ville bare høre om der var nogen der kendte en hjemmeside hvor man kunne øve sig op til en årsprøve? -
dilemma
ForumindlægJeg skal op i årsprøve i morgen, men problemet er, at jeg også skal til lægen med noget meget vigtigt. Lægen skal snart rejse og han har derfor ikke tid andre dage, så nu er jeg i et dilemma!Skal jeg aflyse årsprøven?Der sker vel ikke noget, hvis man ikke kommer til et årsprøve, vi har jo fået vo... -
romantikken?
ForumindlægHej.Hvornår var romantikken født og indtil hvornår...Jeg har set på to forskellige hjemmesider at den var fra 1800 - 1820, men på den anden hjemmeside står der at den var fra 1830 - 1870. Det forvirrer mig.Hvad med den tekst, der blev skrevet efter denne periode, handler den ikke om ramantik? Hj... -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger? -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
Entalpi,entropi og gibbsenergi!
Forumindlæghej studieportalen! Håber nogen kan hjælpe mig med følgende spørgsmål: 1) Hvorfor er entalpi en tilstandsfunktion? (tænker i forhold til Hess lov forsøget) 2)Forklare sammenhængen mellem tilvæksten i entalpi,entropi og gibbsenergi? -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, e... -
Fald fra standpunkt til årskarakter
ForumindlægHej, Jeg har igennem i år, såvel som de sidste karakterer sidste år, holdt standpunktskarakteren 12 i mundtlig dansk, men ved den endelige årskarakter er jeg faldet til 10. Flere jeg kender siger at en lærer ikke må gøre dette og at jeg bør klage. Jeg er dog ikke meget for at klage over hverken ... -
Bestemte Integral Igen :(
ForumindlægJeg skal til den mundtlige eksamen i Mat B bl.a. indenfor integralregningen gøre flg: Giv et eksempel, hvor du udregner en størrelse, der ikke er et areal ved hjælp af et bestemt integral. Hvordan skal det helt præcist forstås? Og skal man bruge det bestemte integrals regneregler, som ligner de... -
Hjælp til AT om Freud
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlig eksamen i AT i morgen og har om Freud's i forbindelse med børneopdragelse og hvordan hans teori om det ubevidste gik ind og ændrede samfundets holdning omkring børneopdragelse. I den forbindelse skal jeg komme ind omkring Daniel Stern og hans kritik af Freud, da han... -
Forsøg til metal og vand
ForumindlægHej :D Jeg skal på fredag op i fysik/kemi mundtligt, som en test til eksamen. Jeg er igang med at lave min disposition, men er lidt lost. Er lidt usikker på hvilke forsøg jeg skal og kan lave. Fx. til emnet ''metal'' har jeg tænkt mig at snakke lidt om metallets egenskaber, leg... -
Sinusfælden!?
ForumindlægHar været så "heldig" at trække mundtlig matematik til eksamen, hvor jeg har fået opgaven: Redegør for begrebet "sinusfælden" og hvad det betyder for brugen af sinusrelationerne Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal bevise. Håber nogen kan hjælpe! Vh -
Tekst om eksistens
ForumindlægHej skal inden torsdag have valgt en tekst om eksistens, som jeg skal gå op i til fs10 mundtlig dansk. som opgivede tekster til emnet er der: - Patienten af Peter Seeberg - Alt er tilladt af Anders Bodelsen - Søren Kierkegaard (bare generelt men i særdeleshed enten - eller) -
Tekst?
ForumindlægHejSidder lige og repetere lidt tysk, itilfælde af en mundtlig eksamen(2g) her til sommer, Jeg ville hører om der er nogen som har notater eller lignede til teksten "Bommi ist tot und Tim hat Geburtstag"??.. Har ikke helt fattet den..
