Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16421 til 16440 af 59860
-
Mat .
ForumindlægHej, jeg er gået lidt flad på dette spørgsmål. Bestem en ligning sammenhængen mellem x og y, når det oplyses at y og x er proportionale og at når x er 5 og y 58 ? På forhånd tak: -
Scatterplot i excel
ForumindlægHvordan kan man behandle følgende data? Det forstår jeg ikke.. nogle som kan hjælpe mig :) opgaven er vedhæftet -
Typetal
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med denne underlige opgave, jeg skal finde typetallet af : 34,5,0,10 -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Hvorfor differentieres det sådan?
ForumindlægHvorfor differentieres 3x til 3 og e^2x til 2e^2x? -
Afstemning af reaktion
ForumindlægHej, Jeg sidder med denne reaktion i min oplæsning til min kommene kemi-eksamen, og jeg sidder virkelig fast: FeSCN2+ + AgNO3 ---> Fe(NO3)3 + AgSCN Al hjælp er værdsat. Jeg kan ikke finde ud af at afstemme den :( -
Lin. alg. anderledes opgave
ForumindlægHej. Hvordan løses et problem som: En 12x12 matrix har 7 forskellige egenværdier. Egenrummet hørende til den ene egenværdi har geometrisk multiplicitet 5 mens egerummet hørende til en anden har dimensionen 2 . Afgør om matricen er diagonaliserbar. Håber der er nogen som kan give et hint -
Dansk stil - hurtig hjælp!!!!!!
ForumindlægHey allesammen. :-) Har i nogen forslag til hvordan jeg kan skrive et essay omkring krig og fred??? Har valgt opgave a) og der står dette. Skriv et essay ud fra dine tanker om krig og fred. Hvordan skal jeg starte det?? Nogen gode ideer??? Hurtig hjælp tak.. -
samfundet
ForumindlægHeej (: Er der nogen som kan hjælpe? Hvordan var samfundet i 1900-tallet i forhold til i dag? Er der bøger om det? På forhånd tak! -
mængdeberegning -hjæææælp!
ForumindlægHvordan beregner jeg den tilsatte stofmængde af Na2SO3? Her er de informationer jeg har: 3,25 g Na2S2O3 (natriumthiosulfat) opløsesi 1000 mL målekolbe, 5mL udtages og fortyndes til 500 mL. Jeg skal også finde stofmængden af S2O3^2- -
hjælpe har 2 spørgsmål om martin luther
Forumindlægjeg skal lave dispostion på engelsk om martin luther king, jeg har fundet teksten og svar til resten af spørgsmålerne, men det to hvis ikke hvad jeg kan svar plzz hjælp mig ;( , det må gerne være på dansk så oversætter jeg det senere. 1 - Early live 2. What does Martin Luther King mean for the A... -
Hjælp til lidt AT start
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal i gang med et AT-projekt. Overemnet er Fremtiden og dens visioner. Dertil har jeg valgt at arbejde med fagene dansk og fysik, hvor jeg vil behandle emnet Kunstig intelligens og robotter. I danskdelen vil jeg analysere filmen A.I. (Artificial Intelligens), men jeg er m... -
renter netto
Forumindlæghvad er renter netto? Hvad er renter brutto? -
forkort udtrykket?
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til disse 3 opgaver, hvor jeg skal forkorte udtrykket. I må gerne fortælle hvordan i gør. 1. 5x-12+2x+17-4x 2. 35y+22-13y-7+y-13 3. 3a+ (2-7a) -1 Opgaven er fra Matematik 8 Kontext -
Sektorerne i DK
ForumindlægEr der et bestemt antal sektore i DK eller findes der forskellige inden under den private og offentlige sektor? --- Tak! -
Beskriv funktionsbegrebet
ForumindlægHej derude! :D Jeg skal snart op til mundtlig matematik A-niveau 1.års og en af mine spørgsmål gør mig lidt forvirret.. Variabelsammenhænge og funktioner: 1) redegør for hvad der forstås ved en variabelsammenhæng. 2) Giv en grundlæggende beskrivelse af funktionsbegrebet og det sprogbrug der hører... -
Statistik og sandsynlighedsregning? Kort hjælp??
ForumindlægHejsa. Sidder og læser op til mundt. mat eksamen, men der er lige en lille ting der driller mig mht. statistik og sandsynlighedsregning, som jeg håber I måske kan hjælpe mig med ;) Jeg skal beskrive emnet spredning under statistik og sandsynlighedsregning, og der står noget i min bog (Trip bog2),... -
Engelsk FSA
ForumindlægHejsa :) Har det en effekt på karakteret hvis jeg kommer til at snakke 1-2 min for meget om mit selvvalgte emne? Syntes bare at 5 min er utrolig kort tid når man sidder og øver sig derhjemme :D Tak xD -
Andromeda galaksen
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om nedenstående spørgsmål. Et detaljeret spektrum af Andromeda-galaksen viser to absorptionslinjer ved 392,96 nm og 396,44 nm. Nogle af de mest typiske absorptionslinjer i galaksespektre er to calciumlinjer med betegnelserne CaII K og CaII H, og derfor er det nærliggende ... -
Nomenklatur ??
ForumindlægHej . nogen der ved hvad nomenklatur betyder ?
