Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 16501 til 16520 af 35495
-
Fysik noter
Forumindlæger der nogen der har nogle fysik noter liggende der hjemme, eller fysik forsøg som de vil dele med mig, eller måske kan i skrive dem ind, hvis i har dem på papir på forhånd tak -
radioaktivitet og alphastråling
Forumindlæghej 2 spørgsmål 1. er isotoper og nuklider det samme? hvad gør det/hvad gør det ikke det samme? 2. et radioaktivt stof, med ustabil kerne, prøver at stabilisere sig vha. at udsende en partikel. I denne forbindelse mener jeg alphapartikel. Når dette sker udsender det alphastråling, men er det ... -
Tillykke :D
ForumindlægSå er de første begyndt at få huen på hovedet. Det varer selv et år før jeg får min, men stort tillykke til alle de nye studenter :D -
automatisk 03
ForumindlægJeg skal her på tirsdag op i matematik og kravet for at jeg kan bestå er mindst 03. Jeg er blevet fortalt at ved man bare stiller op, får man automatisk 03, passer det? -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
Eksponentiel og potensiel vækst
ForumindlægMine spørgsmål: * Hvorfor skal og i en eksponentiel funktion? * Hvorfor skal og i en potensiel funktion? Håber på hurtigt svar :) -
hjælp til forståelse af et spørgsmål?? SRP! bio.
Forumindlæg.. fej i cellens cyklus?? og cellens cyklus ?? er det relevant at skrive om vækstfaktorer og signal her ? -
Hældningen...
ForumindlægDer står at grafens hældning er 4,3419 i denne graf... http://i20.tinypic.com/35jvvko.jpg men hvordan aflæser jeg det selv? der er jo ikke en forskel på 4 imellem hver punkt? -
optimering
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne opgave, håber i kan hjælpe mig! Et firma producerer og sælger to varer A og B. Lad x angive antal stk. Af vare A og lad y angive antal stk. Af vare B. Produktionen pr. uge er underlagt følgende begrænsninger: 0≤x≤350 0≤y≤200 y≤-1/2 x+250 ... -
Bestået?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g, men jeg står i den dumme situation, at jeg fik 00 til både tysk- og fysikeksamen i 2.g. Men jeg fik 4 og 02 i årskarakter i begge fag, dvs.; (4+2+0)/3 = 2. Har jeg så alligevel bestået faget? -
Klage over karakter?
ForumindlægHej, jeg har lige fået min SRP karakter tilbage og er i chok. Jeg skrev i Engelsk A og Biologi A om fedme i USA. Jeg mener ikke at jeg fortjerner min karakter og har gået med tanken om at klage. Jeg har indtil onsdag så blot to dage. Er der nogen der har klaget og er det lykkedes at få en højere ... -
Fysik og NV prøve på tirsdag
ForumindlægVi har kun 10 min inklusiv karaktergivningen. Vi har lavet to rapporter i henholdsvis fysik og nv som vi skal op i. Men jeg mangler lidt vejledning omkring hvordan jeg skal lægge ud udnytte tiden brug af tavlen osv? Nogle der kan hjælpe? -
Matematik hjælp hurtigst muligt
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering, som hedder studentereksamen d. 15 august 2012, og jeg vil gerne sammenligne mine svar med andres, inden jeg afleverer den. Så jeg vil lige høre, om der er nogen, der har lavet opgaven, som jeg kan se? Det ville hjælpe mig rigtig meget, da jeg læser på fjernunder... -
Sicko
ForumindlægHej, Er der nogen der har lavet en filmanalyse (på engelsk helst) af Sicko? Mvh. Schoedts -
Hæve Tysk fra B- til A-niveau?
ForumindlægHeejj allesammen :) Jeg har gået og tænkt lidt eller retter sagt rimelig meget på, om jeg skal hæve mit tysk fra b- til a-niveau. Nogen som har kendskab til det? - Og hvis ja, kan i ikke fortælle mig den overordnede forskel der er på disse to niveauer, altså mht. til grammatik osv, er det for svæ... -
Vi har det FOR GODT i Danmark.
ForumindlægEr det sandt? Får vi slet ikke nogle velfærdsproblemer, når vi får gratis uddannelser (når mange elever ALLIGEVEL FLYTTER TIL UDLANDET NÅR DE ER FÆRDIGE), kommer på sygehus etc. med længden? I givet fald, viser det sig, at økonomimæssigt så har vi danskere flere penge til at bruge til "os se... -
Heterogen ligevægt: Zink (s) + kobber(II) ioner <=>zink(II)ioner+Cu(s) ligevægt?
ForumindlægHej jeg skal vælge et eks. til: Heterogen ligevægt Jeg er i tvivl om jeg kan bruge Zn(s)+Cu(aq)2+⇔Zn2+(aq)+Cu(s) hvis der er tale om en ligevægt er det i så fald: [Zn2+]/[Cu2+]=K der er ligevægts loven? Tak for hjælp på forhånd! -
Teknologi A/B
ForumindlægHvad er forskellen på undervisningen i Teknologi A og B? Jeg overvejer nemlig at tage Tek A som valgfag. -
Engelsk er mit store problem
ForumindlægHey, jeg er en pige som er rigtig dårlig til engelsk, det har bare været sådan med mig selvom jeg prøver og arbejder hårdt med det, så går det altid galt, ved ikke hvorfor. Men hvis der er en som vil give mig gode råd til at blive bedre, kunne det være dejligt, og min svage side er mest tale og u... -
Reaktion, syntese,
ForumindlægHej Er der nogle der kan svare mig på hvordan man kan sørge for, at en reaktion kun forløber i en retning ved at anvende basen pyridin som opløsningsmiddel??
