Søgning på: religion b projekt. Resultater: 16521 til 16540 af 95145
-
Gå sort
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen der har prøvet at "gå sort" til en eksamen, som man ellers er mødt velforberedt til? -
2 ord?
Forumindlæger lige ved at læse om kristendom, men er faldet over 2 ord som jeg ikke helt forstår: disciple og ekstelogi.. hvad betyder de 2 ord? -
medborgere og statsbogere
Forumindlæghej alle sammen har lige et spørgsmål, hvad er forskellen mellem statsborgere og medborgere? -
Analyse af friedrich Nietzsche af teksten herremoral og slavemoralen i hermeneutik metode
ForumindlægNogen der har lavet denne tekst før så skriv lige Herre og slave moral fra 1886 -
eksamen !!!!!!!
Forumindlæghej .. jeg er en dreng som skal op i eng. mundtlig prøve her om kort tid. ( 9. klasse ) jeg har valgt som selvvalgt opgave at fortælle om '' racism'' ... dog har jeg kun 5-6 minutter til mit selvvalgte opgave !!! nogle mennesker her, der kan give nogle gode råd. ... -
Krisen i Mellemøsten
ForumindlægNogen der ved om en krise/krig som denne er sket før i historien?Tror I at det vil ske igen, og hvad kunne man gøre for at stoppe/forhindre det? -
moses
Forumindlæghvad siger i?http://home9.inet.tele.dk/mha/Moses.htmKan det virkelig passe, at Moses var "ond" ? -
Bjergprædiken
ForumindlægHar virkelig brug for en mening om, hvordan du/I forstår disse linier: Hvis dit højre øje bringer dig til fald, så riv det ud og kast det fra dig; for du er bedre tjent med, at et af dine lemmer går tabt, end med, at hele dit legeme kastes i Helvede. Og hvis din højre hånd bringer dig til fald, s... -
Irans konflikter med omverdenen
Forumindlæghar en samfundsfags aflevering, hvor jeg skal komme ind på Irans politik i forhold til omverdenen, altså hvordan de håndterer krige, for overemnet er Irans konflikter med omverdenen -
3 spørgsmål!
ForumindlægHej alle sammen har siddet og besvaret de 23 første spørgsmål, men er 2 af spørgsmålene giver nig svære stunder! 1. Hvilke tre hhovedretninger findes der indenfor kristendommen? 2. Kvilke protestandiske kirke tilhører Danmark? Håber i kan hjælpe eller lede mig på rette spro :) På forhond tusi... -
Hvor går grænsen?
ForumindlægSagen er den at min religionslærer opfører sig ret upassende for at sige det pænt. Allerede i en af de første undervisningstimer fortalte han fyrene fra min klasse, at det var ikke sikkert, at han ville kunne deres navne før til jul: "Han ville koncentrere sig om pigernes navne, hvilket jo... -
hvad vil det sige?
Forumindlæg1521 blev Luther lyst fredløs FREDLØS? -
Projektopgave indvandrere
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal lave en projektopgave om fordomme, indvandrere og tolerance... Jeg ville gerne spørge om der er nogen som ved hvorfor nogle indvandrere laver kriminalitet eller ballade? hvorfor vil de ikke integrere sig? håber der er nogle som kan hjælpe.. knus artemis :-) -
konflikt darwinisme vs kreationisme/intelligent design?
Forumindlæghej Folkens. jeg sidder og grubler over en At opg. i biologi- Engelsk. men sidder fast i konklusionen til spørgsmålet. Hvad er baggrunden for den nutidige konflikt mellem neodarwinisme og kreationisme/intelligent design? jeg vil virkelig sætte pris på, hvis der er nogen der kan hjælpe mig. på for... -
Tro og handlind i Islam
ForumindlægEr der nogen der gider at diskutere om forholdet mellem tro og handling i Islam. -
Ondskab/evil
ForumindlægHjælp mig! Jeg sidder med et spørgsmål i engelsk, der går ud på, at jeg skal diskutere, hvorfor folk er så betaget af ondskab. Dette spørgsmål kommer på baggrund af teksten "The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde." Nogen ideer til folks betagelse af ondskab eller det onde? -
Hjælp? Hvad betyder disse ord?
ForumindlægSekulaniseret Yerdslige Gejstlige håber i kan hjælpe. (: -
SSO
ForumindlægVille lige høre jer hvad i fik i jeres sso'er (dem der går på 3. år) og hvad i skrev i og om i er tilfredse..? er bare nysgerrig :) -
ligestilling mellem kønnene
ForumindlægHej med jer derude Jeg er igang med en klm opgave, og er helt vildt i tvivl om en ting, håber der er nogle der kan hjælpe. Altså det korte af det lange er at jeg har fundet nogle kilder fra både kristendommen og islam, der fortæller at kvinder og mænd er ligeværdige og at der er l... -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o...
