Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16581 til 16600 af 321608
  • Hjæææææææææææææææællllp

    Forumindlæg
    Kære alle I kloge mennesker derude, er der en der kan hjælpe mig med at finde en fantastisk model, hvorved jeg kan anvende den på Caminoen?
  • sydpolen - eksamen i mundtlig engelsk

    Forumindlæg
    hej alle. skal til eksamen i engelsk mundtligt og har valgt sydpole. er der en der kan forklarer hvorfor dyrene på sydpolen kan overleve - fordi det er jo så koldt - når vi menneske ikke ville kunne? tak
  • Fosterudvikling, forskelle og ligheder???

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare forskellen og ligheder på fosterudviklingen hos mennesket og hos pighuder (søpindsvin ...) nogen der kan hjælpe? kan ikke finde noget på nettet.
  • kvælstofkredsløbet- haster

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan svare på dette jeg forstår hat af det: • Forklar hvordan mennesket påvirker kvælstofkredsløbet og hvilken betydning påvirkningen kan have.
  • reducere

    Forumindlæg
    hej mennesker der er en opgave som jeg ikke kan finde ud af at løse håber i kan hjælpe mig..... reducere :( 3x⋅(x+2)−4x
  • Hjælp!! total lost!.. i teknik. (Newton)

    Forumindlæg
    Kan Måske nogen kloge mennesker kan forklare hvordan man regner det her? (ses i billedet) please hjælp
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Find det rigtige tal. Løs opgaverne ved at opstille ligninger . 1 Halvdelen af Halvdelen er 10. Hvor meget er det? 2 Et tal dividere med 7 giver 50. Find tallet ? 3 "Når jeg ganger det hemmelige tal med 3 og trækker 1 fra, så facit 25 plus det hemmelige tal! Hvad er det hemmelige tal??
  • Hjælp til matematik aflevering

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en matematik aflevering som jeg har brug for hjælp til. I indgangshallen, der er på 400 m2, bliver man som regel mødt med udstillinger af luxusvarer som fx ure i prisklassen "luksussommerhus ved vestkysten", "3-værelseslejlighed på Østerbro". På de andre etage...
  • seglcelleanæmi

    Forumindlæg
    Hej, håber virkelig i kan hjælpe mig for er helt lost i nogle opgaver i en aflevering omkring seglcelleanæmi, - de lyder som følgende: Man forsker i, hvordan man kan behandle personer, der har seglcelleanæmi. Man har bl.a. afprøvet homonet erythropoietin, der forøger dannelsen af røde blodle...
  • HJÆLP !! seglcelleanæmi

    Forumindlæg
    Hej, håber virkelig i kan hjælpe mig for er helt lost i nogle opgaver i en aflevering omkring seglcelleanæmi, - de lyder som følgende: Man forsker i, hvordan man kan behandle personer, der har seglcelleanæmi. Man har bl.a. afprøvet homonet erythropoietin, der forøger dannelsen af røde blodlegem...
  • Idéer til kreativt produkt

    Forumindlæg
    Hej alle :) Vi er 2 piger som går i 8. klasse, og som netop har fået skudt vores projektuge i gang, men vi syntes dog stadig at vores kreative produkt ikke er helt nok. Vores overemne er forandringer, og vi har valgt delemnet familie forandringer (Tab af familiemedlem, far og mor får et misbru...
  • hjælp til en regneforskrift

    Forumindlæg
    hejsa...hvad bestemmes regneforskriften til når f(7) = 9 og f(10) = 7 ?
  • forlænge og korte brøker

    Forumindlæg
    hvordan er det lige man forlænger og forkorter brøker?
  • HJÆLP til analytisk plangeometri!!!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt problemer med at huske formelen for at finde afstanden mellem et punkt og en ligning: y=a*x+b Her er opgaven: Find afstanden fra punktet P(4,8) til linjen L med ligning y=3x+2. Håber i ka hjælp.!
  • hvad betyder

    Forumindlæg
    skit og jive hvad betyder de.
  • Differentiering

    Forumindlæg
    Hvordan differentierer jeg denne?: p(h) = 226e^(0,157(h-11))
  • Fraktil

    Forumindlæg
    Jeg skal fin 25%-fraktilen af en talrække. Hvordan gør jeg? Jeg ved heller ikke hvad det er?
  • MEDICIN-STUDIE

    Forumindlæg
    Hey alle sammen herinde. Jeg går på HF, og bliver student til sommer. Men problemet forekommer der, at jeg vil meget gerne studere medicin. Det ser lidt svært ud med de krav som de stiller, som er svære at honorere. Jeg skal op i 8 fag, og 12 eksamer!!Så spørgsmålet lyder: ved i om man alligevel...
  • job på tandlægeklinik?

    Forumindlæg
    Hej hvordan får jeg et job på en tandlægeklinik (evt i udlandet)for at tjene point efter jeg er blevet student til sommer???
  • Forskellen mellem Muld og Mor jord???!?

    Forumindlæg
    Hej jeg kan ikke fortså hvad forskellen mellem Muld og Mor jord. Kan i evt. give nogle kendtegn for muld og mor jord....??