Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16621 til 16640 af 170365
-
Tysk eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende? -
Omregne i.e. til mg
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan man omregner fra enheden i.e. til mg?? På forhånd tak! -
G LO B A L Opvarming, Er mine metoder korrekte?
ForumindlægHej, jeg skal op mandag 26/5 og er igang med at udarbejde mit talepapir. Mit emne er Al Gores film "En ubekvem sandhed" Og sådan ser mit Manus ud(ik færdig): Tit og ofte, hører vi medierne berette om fremtidig klima, man hører tit om den såkaldte ”globale opvarmning”. Som et produkt h... -
Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem a og b vil være 60°
ForumindlægNogle der kan hjælpe? :-) -
2. gradsfunktioner - hvad er A, B og C's betydninger?
ForumindlægEr helt lost? :s -
hvordan løser man/finder man nulpunkter for 3.gradsligninger uden hjælpemidler, MAT A?
ForumindlægSkal jeg bruge et regneprogram, eller er det mening, man selv skal kunne løse dem, altså uden hjælpemidler? For eksempel: ''Bestem nulpunkter for funktionen: f(x) = x^3+1,5x^2-6x-2 ved godt at jeg skal løse ligningen f(x) = 0, men hvordan gør jeg det, når det er en 3.gradsfunktion? -
Spørgsmål om universitet
ForumindlægHej. Jeg går i 9. klasse og har lige fået de standpunktskarakterer, som man skal søge ind på gymnasiet med. Derfor har jeg selvfølgelig tanker om, hvad jeg skal vælge. Grunden til at titlen på mit spørgsmål er "Spørgsmål om universitet" og ikke "Spørgsmål om gymnasiet" er fo... -
What percentage of the CH3COOH molecules release a proton?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver sådan en opgave?? -
Opgave 3 a) reducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2
ForumindlægReducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2 nogen der kan hjælpe eller svaret? gerne hvor alt hvad man gør bliver forklaret :) -
Hvilke stamtavle passer til henholdsvis sygdom A b c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her biologi opgave, forstår det simpelhent ikke. -
Bestem ligning for plan a (α) som indeholder 4 punkter ABCD
ForumindlægJeg har for lidt siden løst en samme opgave som bedte om ligningen på et plan. Men sagen var bare, at det var for ABC Denne gang skal jeg gøre det samme, men for 4 punkter (ABCD). Og det er her jeg er i tvivl om at det er nok at tage vektor(AB) og vektor(AD) Det virker bare mærk... -
Mundtlig Engelsk eksamen, undereme til emnet "Right and Wrong"?
ForumindlægJeg har trukket emnet Right and Wrong i mundtligt engelsk, og jeg ved ikke hvilket underemne jeg skal tage, har overvejet racisme og KKK, men fyr nogle ideer! -
Kemi eksamen C - Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej, jeg har netop fået alle de spørgsmål, jeg kan komme op i til eksamen i kemi, og jeg sidder nu og laver dispositioner. Det er dog ikke konkrete spørgsmål, jeg har fået udleveret, men blot relevante stikord, og derfor er jeg blevet lidt i tvivl om denne: Spørgsmål 4: Homogene og heterogene b... -
spansk samtaler tilbydes - forbered din mundtlige eksamen!
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING i SPANSK med fokus på SAMTALE tilbydes!!! Bliv klar til din mundtlige eksamen. Få styr på lektien. Øv det spanske sprog i private rammer. Det gælder om at turde tale - Den selvtillid kan du få igennem samtaler med en "ægte" spansktalende person, hvor du vil få ... -
Spg. ang. dansk stx mdt. eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk imorgen, derefter bliver jeg student, og i forbindelse med dét, kunne jeg godt tænke mig at vide om man til eksamen trækker en tekst eller et emne? Derudover kunne jeg virkelig godt tænke mig at nogen gad forklare mig forskellen mellem modernisme, realisme (inkl. socialr... -
Hvordan skal jeg forberede mig til historie i en 9. klasses eksamen?
ForumindlægJeg er meget forvirret og jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig til historie eksamen, som er på tirsdag d. 15. Vi har arbejdet med en historie bog til 9. klasse som hedder Historie 9. Jeg følger den er meget forvirrende så derfor er den lidt svær at få så meget ud af. Jeg har kun lavet f... -
Fysik eksamen C om Atomer & Lys - hjælp??
ForumindlægHej mit navn er Philip T. & jeg skal om 24 timer op i fysik eksamen på C niveau. Jeg har en overordnet god forståelse for mit emne / spørgsmål som er følgende; Atomer & lys. En mundtlig præsentation af emnet Bohrs atommodel, herunder eksperimentet om atomers fingeraftryk. Stikord til den... -
Eksam hjælp til ''Velfærdsstaten 2''!!
ForumindlægHej derude.. jeg har lige trukket ''velfærdsstaten 2'' i historie til stx eksamen imorgen, og jeg føler mig virkelig usikker i faget !! er der nogle der kan hjælpe på nogen måde? mine tekster er; 1. det offentlige fattigvæsen præmierer æresheden 2. 4 tabeller over udviklingen i Da... -
Eksamen - Danmark efter 1945, europæisk samarbejde
ForumindlægHej studieportalen, jeg har idag trukket til historieeksamen og fik overemnet "Danmark efter 1945". Kilderne i bilagsmaterialet peger alle i retning af europæisk samarbejde og integration med bl.a. uddrag fra Romtraktaten og negative/positive udtalelser ang. Maastricht-traktaten. Je... -
Dansk Mundlig Eksam., Knokkelmaden af Henrik Pontoppidan perspektivering
ForumindlægJeg har valgt novellen knokkelmanden af Henrik Pontoppidan til dansk mundlig Eksam, jeg tænker på at novellen indfatter temaer som f.eks. Religion, Ejendomsforhold og individet i samfundet. Jeg tænker på at den kan perespektivers til Franz pander, fordi Franzes mor er f.eks. selv fattig og til si...
