Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 16621 til 16640 af 103118
-
oversættelse
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at oversætte det her? Der er god mulighed for at finde overnatning i Bogotá. Der er mange vandrehjem, der tilbyder en seng rimeligt billigt. Der findes også mange hoteller, både dyre, luksuriøse og små, billige hoteller. Lokal transport Taxi Der er mange taxier i Bogot... -
Ens hældningstal
ForumindlægJeg har lidt brug for en opgave på matematik b niveau. Opgaven går på at jeg skal finde formlen for en parabel som har det samme hældningstal som y=cos(0,01x)*50 i punktet 78,5. Jeg har fundet frem til at hældningstallet må være -0,35. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal finde frem til formlen... -
HJÆLP!
ForumindlægHeeY.. Er der en der kan hjælp mig med det her opgaver? tak.. Opg. 3.50 Reaktionen: 2H2(g) + 2NO(g) ? 2H2O(g) + N2(g) har hastighedsudtrykket v = k • [H2] • [NO]2 a) Angiv reaktionsordenen med hensyn til H2. b) Angiv reaktionsordenen med hensyn til NO. c) Angiv den totale reaktionsorden. d)... -
AT7 HJælp
ForumindlægHej alle sammen sidder og skrive AT7 ''Rejse'' og har valgt AIDS i fagene Dansk og biologi, Jeg håber i kan hjælpe mig med en god problem formulering !! -
TI 89 titanium søges!!
ForumindlægHEj.. jeg søger nærmest desperat en TI 89 titanium lommeregner.. nogle der ligger inde med en der ikke er gennemslidt, og som stadig har kvitering, stik til com osv ? skriv hurtig til mig på: 20 82 60 76 :) -
Omregn til masseprocent - HASTER
ForumindlægI min opg. står der : . Omregn til masseprocent, idet densiteten af havvand sættes til 1,0 g/mL. Hvilken formel skal jeg bruge? -
HHx
ForumindlægJeg er blevet i tvivl om jeg skal vælge hhx i Hillerød eller Ballerup. Hvordan er det sociale miljø og hvordan forgår undervisningen?Vil bare lige høre om nogle af jer kan fortælle mig hvordan det er at gå på hhx i Hiller&... -
Privatlærer i Engelsk grammatik på A niveu Engelsk
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, som skal op i 2.g efter sommerferien. Jeg har engelsk på A, men kan se at jeg halter mere og mere bagud, simpelthen fordi jeg mangler basis grammatikken bag! Jeg ville være meget interesseret i at hyre en privatlærer, til her i sommerferien og eventuelt efterfølgen... -
Elektrisk ladning
ForumindlægHvis man gnider håret mod en ballon vil der ske en udveksling mellem negativ og positiv ladning. Men hvordan kan man vide hvilken dele af dem bliver positiv og negativ ladet efter gnidningen? For på et tidspunkt vil de jo modstå hinanden. -
bestem størrelsen f = (x+Δx)
Forumindlæghej alle sammen jeg er i gang med min matematik rapport men er gået i stå i denne opgave : bestem størrelsen f = (x+Δx) og forklar med ord hvad den betyder... jeg ved ikke helt hvad og hvordan jeg skal gøre det :S .. er der nogen der kan hjælpe mig? :) på forhånd tusind tak :) -
Gang følgende parenteser ud!
ForumindlægHej (: Jeg har problemer med følgende parenteser - håber nogen kan hjælpe! :D 1: (2+b)(a-d) 2: (b+x)(b-a) 3: (-4+b)(b+3) 4: (3+x-y)(x+y) 5: (2x+y)(y-3x) 6: (5x-4y)(5b+4y) -
Finde et udtryk for vinkelhastigheden
ForumindlægHey jeg skal : b) Find et udtryk for den indre cylinders vinkelhastighed wc(t) som funktion af tiden, og beregn dens værdier for tidspunkterne t = 1s,t =10s samt t =100s. jeg ved at w = v/r skal jeg bruge det til noget? er stået helt af. Opgaven er oploadet -
Spektrum
ForumindlægHvis to farvet plader, henholdvist grøn og blå bliver sat foran en hvid lysdiode, hvilket spektrum vil så fremkomme? -
Oldtidens Babylonien
ForumindlægI 1720'erne f.Kr. begyndte Hammurabis søn at tabe meget land i det der engang var Sumer. Det skete primært på grund af "Sealand", men hva satan er det på dansk? Oversæt siger sjovt nok bare "Sjælland", men... ja. Sjælland ligger i Danmark, ikke Irak sjovt nok. -
dansk stavekontrol
ForumindlægHej jeg har word 2010 starter, hvor der er dansk stavekontrol. Men det program virker ikke godt og crasher tit.. Så har jeg også word 2007, men der er ingen dansk stavekontrol, som jeg har brug for. Jeg har prøvet at downloade alt muligt, men intet virker.. Er der nogen der kan sige mig grund... -
glukose
ForumindlægHvorfor let opløses glukose i vand? -
Er kemi B nødvendigt for mig??
ForumindlægHej med jer. Sagen er den at jeg skal ind på en uddannelse hvor der kræves kemi på C-niveau. Jeg har gået et år på EUX, hvor jeg gennemførte kemi på C. Jeg var ikke oppe i eksamen i faget men har fået bevis hvor der er karakter på. Nu går jeg på htx hvor jeg har kemi på B-niveau. Er det overhov... -
Hjælp til Engelsk mundtlig
ForumindlægHej. Jeg skal op til Engelsk mundtlig eksamen, og jeg kan vælge imellem "Racism" og "Being young", men jeg ved ikke helt hvilket underemne der passer til de forskellige. Man skal også indrage en person eller en ting som eksempel i emnet. Jeg har siddet og tænkt meget over hv... -
Svingningstid
ForumindlægI formlen for svingningstid og pendullængde. Er der så tale om et eller to sving fra yderpunkterne?? På forhånd tak -
residual, error og prediction
ForumindlægHej, Er der nogen, der kan forklare mig tre termer i regressionsanalyse? - residual - error - prediction På forhånd tak!
