Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16621 til 16640 af 19456
-
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
SSO om Hitler/Det Trejde Rige??
ForumindlægHejJeg er efterhånden blevet rimelig sikker på, at jeg vil skrive SSO i historie. Synes at Det Trejde Rige og dets fald er meget interessant.Tænkte måske på noget med "Hitlers vej til magten" og noget i den dur, men er der nogen, der har nogle forslag til, hvad man kan skrive om vedr. D... -
Historie opgave (1. verdenskrig)
ForumindlægHej... jeg skal skrive en historie opgave om 1. verdenskrig. Heriblandt skal der nævnes noget om kolonierne i Afrika før krigen og hvilken indflydelse kolonierne havde på alliancerne. Jeg har prøvet at søge lidt efter det både i bøger og på nettet, men bliver bare mere forvirret. på forhå... -
Hitlers Sygdom?
ForumindlægHej! Jeg er igang med et projekt om Hitler. Jeg vill spørge om han havde sygdom/sygdomme? Hvis han havde, hvad tog han for at behandle det osv. Tusind Tak:) -
Rettelse af lidt under 1side
ForumindlægChat mit mir.\n\nIch habe eine Text von zwei Personen geliest. Sie sprechen über ihren Meinugen zu chatten. Sie finden es gut, dass sie vershiedenen Personen finden kann.\n\nBianca (16). Sie findet es gut, dass Personen die chatten, nett sind. Anderen sind nicht sehr nett. Dann ist es schön, dass... -
Marie Luise Kaschnitz
ForumindlægEr der nogen som har noget brugbart om teksterne "Eines Mittags, Moitte Juni", "Lange Schatten" og "Popp und Mingel" som Marie Luise Kaschnitz har skrevet. Skal snart skrive 3. årsopgave og mangler lidt ekstra inspiration -
Henfaldsskemaet
Forumindlæg228--- Th er α-radioaktiv.90Opskriv henfaldsskemaet for denne kerne.Er det noget med det der A, Z, X ?Men hvad er det jeg skal gøre med det...? -
lille oversættelse./rettelse
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave, hvor jeg skal oversætte en lille tekst på dansk til tysk.Dette er det danske der skal oversættes:Stefanie er født 1967. Hendes bedstefar var ledende nazist og blev henrettet efter Nürnberg-processen. Stefanie er en meget stolt pige, og hun føler sig overhoved... -
rettelse/til imorgen
ForumindlægHej jeg skal bruge dette til imorgen.. er der ik lige nogen som kan rette den for gramatiske fejl, samt forkertstillede sætninger osv...Her er den:Schwul,schrill - und ganz normalDeutschland ist auch den mittelpunkt, für paraden mit schwulen,lesben und transsexuellen. Zwei wochen vor der love par... -
snit
ForumindlægheYer bare lidt nysgerrig.hvad var jeres snit på da i blev færdig med 1.g?og hvad er det nu på? -
Overvejer at gå en klasse om
ForumindlægJeg sidder i et enormt dilemma. Jeg håber der er nogen der kan give mig nogle gode råd, fordi jeg føler jeg former min fremtid her men jeg er så usikker på hvad jeg skal gøre.Jeg startede ud på gymnasiet med den tro at jeg bare ville arbejde og så komme hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet, set ... -
examsopg
Forumindlæger dr ngn dr ka fortælle mg årsager tl den stigende arbejdsløshed i bayern og nordrhein westfalen og hvorfor færre kvinder r i arb??? -
Rettelse??
ForumindlægEr dette korrekt??Uwe kommt in einer Stunde, und er bleibt eine Stunde hier. Vor einem Jahr hatte Wolfgang zwei Jobs. Tagsüber arbeitete er als Schlosser bei Siemens, und abends war er Schlagzeuger in einer Band. In diesem Jahr ist er nur Musiker, aber in einigen Monaten fängt er wieder an bei Si... -
Einfach So! Side 40 opgave 20
ForumindlægDet vil bare være super skønt, hvis der er en der gider kigge på mine oversættelser. Opgaven går ud på at finde ud af om der skal bruges dürfen eller müssen. OPGAVE: Hvor (wie) hurtigt må man køre her? De må køre 80 km (i) timen, men det behøver de ikke!. I må køre nu, ellers når i det ikke... -
Omsogssvigt
ForumindlægHvis et barn lider af omsorgssvigt i hjemmet, men trives fint i skolen -er den perfekte elev osv.. hvordan vil samfundet så finde ud af at barnet har disse psykiske lidelser i hjemmet? Man holder jo ikke øje med et barn der udadtil virker til at have det fint. -
skr.karakter
Forumindlægerher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig.. -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Rigtig brug af konjunktiv?
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at finde ud af, om jeg har brugt konjunktiv rigtigt i følgende sætning: Die Regierung hat entscheidet, dass die dänische Schüler Deutsch lernen müssen, damit Dänemark würde als ein internationales Land aufgefasst. Eller er det mon bedre at skrive: Die ...
