Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 16641 til 16660 af 169995
-
Hvilke analyser kan jeg bruge?
ForumindlægHvilke analyser kan jeg benytte mig af ud fra dette: Analyser hvilken betydning outsourcing har for virksomheden Bestseller og for tøjbranchen. Jeg har allerede brugt PESTEL analysen. -
SRP - Debatten om Atomkraft i 70'erne
ForumindlægHej Studieportalen Jeg sidder her med min SRP, og er gået helt i stå. Jeg skriver om atomkraft i historie og fysik, om debatten der var om hvor vidt vi skulle have atomkraft i Danmark tilbage i 1970'erne og 80'erne. Jeg er gået i stå ved følgende spørgsmål, og håber på at nogen af ... -
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
Om videregående uddannelse
ForumindlægJeg tænkte på hvor god skal man være til engelsk, hvis man læser jura eller økonomi på universitetet eller Ha (jur) på CBS. Skal man sådan være rimlig god eller? Ved der er fag hvor bøgerne og fag'et er på engelsk. -
Beregn de ukendte stykker i trekant ABC når a = 25,3, C = 68 grader og B = 36 grader
Forumindlægjeg har regnet a ud men kan ikke finde c og b? -
økonomisk krise! haster
ForumindlægGod lørdag eftermiddag(: Jeg ville lige høre, om der er nogen skape hoveder i økonomi! Det er jeg nemlig ikke selv. Jeg skal undersøge i hvilken udstrækning uroen på det internationale finansmarked, er en økonomisk trussel mod danmarks sikkerhed? Jeg er rimelig blank! så håber nogen kan hjælpe(: -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
Hvor mange fag kan man have samtidig
ForumindlægEr dette holdbart? Jeg har en fornemmelse på, at min første prioritet er meget svær at opnå. Derfor har jeg tænkt mig at gøre følgende: 1: Fortælle vejlederne at jeg vil forflyttes til min første prioritet når det er muligt. - Hvis der ikke er nogen som springer fra studiet og på denn... -
humanist
ForumindlægHej Jeg kan godt lide at analysere, men jeg er også et 'bankmenneske', jeg tænker på at tage noget med finans, men på den anden side er jeg også rigtig god til det med fx sociolinvistik, lad os bare sig jeg godt kan lide dansk. Jeg vil slet ikke være lærer, og støttepædagog lyder rigti... -
Omskriv 9x^2+6x+1 til formlen (a+b)^2. help wanted :)
ForumindlægOmskriv 9x2+6x+1 til formlen (a+b)^2. Kan man det, og hvordan gør man?? :) -
konsekvens ved skattestop og skattelettelser?
ForumindlægHi, jeg er i gang med en samf.afl. men er gået i stå... Jeg skulle først redegør for tre partiernes skattepolitik.... derefter skulle jeg undersøge om hvilke konsekvenser skattestop og skattelettelser har for samfundet? ....håber der er ngn der ka hjælpe... :-) -
hjælp!!
Forumindlægnogle der ved hvorfor der foregår globalisering? -
Hvordan er matematiken på HHX?
ForumindlægHey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu... -
Tysk.. har et par sætninger vedrørende den skriftlige eksamen i tysk, som jeg er i tvivl om.
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man se om et verbum er løst sammensat...??Og hvornår kan man se om der skal es eller bare s på i genitiv.Ved godt at der tilføjes e eller es i neutrum og maskulium. men akn bare ikke finde ud af hvornår det er s eller es -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres e... -
Spansk 1g
ForumindlægSkal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det? -
Hjælp, tak!
ForumindlægHejsa. Jeg har oversat følgende sætninger fra dansk til engelsk. Er de korrekte?Danish:Jeg har klaret mig godt til eksamen, men jeg er dog ikke helt tilfreds med resultatet.Hun ankom ret sent og var knap kommet indenfor, da festen pludselig sluttedeDu skal komme lige hjem fra skole og lave dit hj... -
Et kort spørgsmål...
ForumindlægHej, jeg skal til mandag gøre rede for følgende: hvilke redskaber har det internationale samfund for at agere, interagere og samarbejde omkring krige og konflikter rundt omkring i verdenen Nogle der kan hjælpe lidt?? Tak :) -
Oversættelse
ForumindlægHej Studi- brugereJeg har en oversættelse, som jeg gerne have lidt rettelser i. Jeg skriver den først på dansk og derefter på tysk.To journalister fra tidsskriftet ”Der Spiegel” har talt med Tysklands yngste koncernchef, som for nylig er blevet 18 år gammel. Lars Windhorst er vokset op i den lill... -
Hvordan er samfundsfag..?
ForumindlægJeg skal til at vælge valgfag og er en lille smule i tvivl..! Samfundsfag siger mig helt klart det meste, men er det virkelig så sjovt/spændende/interessant, som lærerne gør det til..? Er der ikke mange lektier? Er det svært? Hvad er fordelene ved at vælge samfundsfag..? Det skal lige siges at de...
