Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 16641 til 16660 af 17400
-
Beregning af pH i opløsning
Forumindlæghej..jeg har brug for hjælp med en afleverings opgave til i morgen..I en vandig opløsnin er den formelle konc. af NH3 = 0,212 M Af opløsningen udtages med en pipette 20,00 mL som overføres til en konisk kolbe og titreres med HCL. Under titreringenmåles med passede mellemrum pH for opløsningen, ef... -
Engelsk opgave
ForumindlægHey.. det her er sidste del af min engelske aflevering. Vil blive meget glad hvis der er en der lige vil kigge den igennem. På forhånd tak. Mv CasperThe medicine science and the modern technology are able to keep more people in life than ever since, and people are asking themselves: can it be eth... -
Let førsteårs matematik
ForumindlægHej Studi'er :) .. Jeg har fået en aflevering for. Og vil gerne have lidt respons på nogle opgaver.Har selvf. selv givet mit svar. Men vil gerne suppleres.a) (a-5)b-(-ab) <=> ba-5b+abb) 4(3(a-b)+2(a+b) <=> 4(3a-3b+2a+2b) <=> 12a-12b+8a+8b <=> 20a-4bc) (2a-b)(b+1) <=... -
Hjælp med Totalrefleksion
ForumindlægHej!Jeg har lidt problemer med min fysik aflevering, og håber at der er nogen der kan hjælpe mig.Jeg er en stor idiot til fysik, da vi havde 4 forskellige lærere det første år, hvor hende vi havde det sidste halve år led af depressioner og ikke troede på det hun selv sagde. Så kort sagt har jeg i... -
En smule hjælp
ForumindlægJeg har påbegyndt en lille fransk afleveringer, som driller lidt. Jeg er begyndt:Selon le texte, peut un éléve faire les cashiers par example. Le cahier contenit des devoirs d’ecole, que les parents achetent pour leurs enfants. Avec sela les enfants ses pouvoir ameliorer ses niveau scolaire penda... -
Hjælp! fransk
ForumindlægHej! Jeg jeg har prøvet at lave denne fransk opgave med jeg ved ikke om det jeg har gjordt er rigtigt. Derfor ville jeg blive glad hvis noget kunne hjælpe! På forhånd tak =^_^= Fransk aflevering nægtelser: Benægt følgende sætninger ved at indsætte (ne)...pas 1. Je travaille beaucoup à la... -
Vektor i planen - OPGAVEREGNING
ForumindlægHjælp! Jeg er en af de elever hvis lærer blot kører teorien igennem for så at give os en aflevering i emnet, hvilket resulterer at jeg er helt på bar bund!\nKan DU hjælpe mig med hvordan disse opgaver skal gribes an?\n\n1)\nfølgende er vektorer: a, b, x, y\n\nOm vektorerne a og b er det givet, at... -
Ked/Sur :(
ForumindlægHej Alle :) Nu har vi lige fået karaktere og det er gået meget godt undtagen i faget dansk! Går på gym nu og har kun fået 4 i alle afleveringerne i dansk :/ På grund af at jeg er af anden etnisk baggrund (Italiener) føler jeg at min lærer kigger ned på mig. I folkeren fik jeg ikke mindre end 10 ... -
Matematik, hjælp!! :-(
ForumindlægHej Studieportalens brugere. Jeg har en aflevering til i morgen, og jeg har svært ved fire af opgaverne i MATAB1, som lyder således 1. Linjerne m og n er parallelle. Linjen m går gennem A (3,4) og skærer x-aksen i (-6,0). Linjen n skærer y-aksen i (0,-3). Angiv en ligning for hver af linje... -
CITRAT - LEVERCELLER - BLODTYPER - HJÆLP!!!
ForumindlægInformation:Citrat befinder sig efter opdelingen i posen med plasma. Ved plasmatranfusion optages citrat især af levercellerne, hvor det indgår i levvercellernes stofskifte. I forbindelse med transfusion af røde blodlegemer findes adskillige blodtypesystemer, der kan have betydning for forligelig... -
Cirkelregning - hjælp!
ForumindlægHej!\n\nJeg har brug for lidt hjælp på falderebet til en aflevering til imorgen - håber på nogle nattefriske matematikere der lige kan give en hurtig hjælp.\n\n----OPAVEN:----\nEn cirkel har centrum i punktet C(2,3) og går gennem punktet P(3,5).\n\nBestem en ligning for cirklens tangent t i punkt... -
Kort oversættelse dansk - engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg har en engelsk aflevering for, og vi skulle oversætte en kort uddrag af en anmeldelse af filmen "batman".. Jeg ville bare høre om der var nogle der havde lyst til at tjekke den igennem?? Mit engelsk er faldet til bagud, så der er nok lidt grammatiske fejl eller lignen... -
hjælp til mikrokort spanskaflevering
ForumindlægHej..Jeg skal aflevere en kort(7-12 linjer) aflevering om hvad jeg laver på en almindelig hverdag..Håber nogen har tid til lige at kigge igennem for fejl, da jeg kun har haft spansk i ca. 4 måneder er der nok en del..- Det skal afleveres onsdag d. 8 feb ..- Un día en mi vidaMe levantoa las siete.... -
T som funktion af t, diffenrition og isolering
ForumindlægJeg har 2 spørgsmål til denne opgave:En en speciel ovn til brandprøvning er temperaturen T i ovnen som funktion af tiden t bestemt ved formlen:T=20+150*ln(8t+1)Tiden t måles i minutter, efter ovnen er tændt, og temperaturen T i ovnen måles i C.2) Bestem hvor lang tid der går, fra ovnen er tændt t... -
oxidation og ligevægtskonstanten
ForumindlægHej alle Jeg har nogle problemer med en aflevering. Opg 2.24 d) I opgave c) har vi oxidiret 3-methylbutan-1-ol med dichromationer og vi får dannet stof B med en carboxylsyre. Endivider bliver der også dannet stof c, ved oxidation, vi skal angive det systematiske navn for dette stof. - Har tænkt l... -
Hjælp - "Fyisk for 2.g" opgaver :) Haster...
ForumindlægJeg sidder og roder med de her opgaver, og da jeg har lavet historieopgave hele weekenden har jeg ikke haft tid til at lave det før nu, det er en aflevering til i morgen så den haster ret meget. Har ikke mulighed for at spørge min lærer til råds så jeg håber at der er nogen af jer her inde som ba... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har brug for at nogle hjælper mig med at forstå dette spørgsmål som jeg skal besvare i min kemi aflevering. Consider an aqueous 1.00 kg/mol solution of Na3PO4, a compound with useful detergent properties. Calculate the boiling point of the solution assuming that: a) it does not ionise a... -
Hælp til oversættelse af et spørgsmål skrevet på engelsk
ForumindlægHej. Jeg har brug for at nogle hjælper mig med at forstå dette spørgsmål som jeg skal besvare i min kemi aflevering. Consider an aqueous 1.00 kg/mol solution of Na3PO4, a compound with useful detergent properties. Calculate the boiling point of the solution assuming that: a) it does not ionise a... -
Spørgere: deadline, konkret overskrift + vær ude i god tid!
ForumindlægKære alle, Gør jer selv og os hjælpende ånder den tjeneste at I angiver deadline / afleveringsfrist i jeres indlæg. Jeg har spottet flere ubesvarede indlæg, som ikke bliver besvaret fordi de er to dage gamle og man derfor formoder at afleveringsfristen har været der. Dybt ærgerligt hvis I er ude ... -
Spørgere i fagfora: deadline + konkret overskrift, tak!
ForumindlægKære alle der beder om hjælp i Studieportalens fagfora, Gør jer selv og os hjælpende ånder den tjeneste at I angiver deadline / afleveringsfrist i jeres indlæg. Jeg hjælper ofte i engelsk- og tyskforummet, og har flere gange spottet ubesvarede indlæg, som forbliver ubesvarede fordi de er to-tre d...
