Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16661 til 16680 af 40685
-
eksponentiel funktion
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c'eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud -
Argumentationsform
ForumindlægHej Hvad kan man komme ind på, når man skal karakterisere argumentationsformen i en kronik? Ud over appelformerne? -
National defence.
ForumindlægHey! Jeg skal op til mundtlig engelsk her onsdag, og sidder og forbereder mig. Jeg er lige rendt ind i emnet Gun Pilotics in the US. og skal forklare hvad National defence er. Er der en kærlig sjæl der vil hjælpe? -
[København] Lektiehjælp tilbydes i matematik, dansk og engelsk - Gym. niveau og nedefter
ForumindlægHej. Mit navn er Per; jeg er 26 år og læser til ingeniør indenfor produktion og ledelse. Jeg er oprindeligt uddannet elektronikfagtekniker i 2008 og har bl.a. hjulpet lærlinge i samme branche med pensumforståelse. Efterfølgende har jeg taget et adgangskursus til ingeniøruddannelserne, som er et... -
hvordan ser jeg skema?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg vil have matematik på B niveau næste år, og har spurgt min vejleder om hvis det er mulig at studere både A og B niveau samme tidspunkt, så sagde hun at det er muligt. Min spørgsmål er hvordan kan jeg finde de skema for enkelt til næste år? og hvordan finder jeg så nogen s... -
Analysemodel til logo?
ForumindlægHej Skal analysere to logoer. Hvilke modeller kan jeg bruge til dette? Det skal være inden for Kommunikation/IT eller Design. På forhånd tak. -
integralregning
ForumindlægVil gerne hjælp til denne: Bestem integralet ∫03 (3x2-x+1)dx= 24 Vil gerne detaljeret...På forhån tak. -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Kan du tag fag om?
ForumindlægHej, jeg vil gerne være læge, men hvis jeg nu f.eks får 4, og jeg skal have mindst 7 eller 10, for at mit karakter gennemsnit bliver højere, så jeg har fuldført adgangskravende, kan jeg så tag faget om? -
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Har brug for vejledning
ForumindlægHej, Jeg har Samf A, Eng a og Mat B. I fremtiden kunne jeg godt tænke mig at blive arkitekt. Jeg mangler nogle specifikke adgangskrav, som du nok kan se. (Enten fysik B og kemi C eller fysik B og bioteknologi A eller geovidenskab A og kemi C), de specifikke adgangskrav kan jeg godt vælge i min... -
Løn
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvor meget man kan tjene ved siden af SU? Jeg får den for udeboende, hvis det er relevant. -
Dansk stil
ForumindlægHej Jeg har en dansk stil (et essay) som jeg har fået tilbage i dag, med en karakter, som jeg ikke rigtig kan få til at passe! Ville høre om nogen af jer havde lyst til lige at læse den igennem, og komme med et bud på en karakter. På forhånd tak for hjælpen :-) -
sprøgsmål til sandsynlighedsregning i hånden.
ForumindlægHej jeg har prøvet at løse denne opgave ( jeg har vedhæftet opgaven) jeg vil bare lige spørge om jeg har fået det rigtige resultat. jeg har fået 0,14 = 14 % sandsynlighed for at det ikke er en rød farveblyant der bliver trukket? -
gør rede for ydelsen
ForumindlægEt lån forrentes med 10% p.a. med en årlig ydelse på 2.296,07 kr i 6 år. Gør rede for hvordan ydelsen kan bestemmes? En som kan komme med en forklaring på hvilken formel jeg skal bruge her? mange tak:) -
Hjælp til vektor opgave
ForumindlægHar problemer med disse opgaver (se bilag) Har fundet frem til at retningsvektoren er: Hvordan bestemmer jeg parameterfremstillingen her? -
rødder i et andengradpolynomium
ForumindlægHej er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan jeg finder rødderne i det her andengradspolynomium p(x)=-5(x+1)*(x-11) -
hvad er visio?
ForumindlægHej hvad er visio, er det noget der kan være godt for folk på gynasiet? sagen er den at jeg har det nye, men ved ikke, hvad jeg kan bruge det til :D..??? på forhånd tak -
Monotoniforhold
ForumindlægHvordan laver jeg en graf til den givende opgave i hånden/på papir? -
Optagelses krav for HF?
ForumindlægHejsa! Jeg går i 10. klasse nu og overvejer stærkt at tage på HF næste år. I 9. klasse var jeg erklæret egnet, men valgte at tage i 10. da jeg ikke var sikker på, hvad jeg skulle.. Jeg vil gerne vide om man kan søge ind på HF, hvis man er fyldt 18 år, selvom man fx ikke bliver egnet i 10. klas...
