Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 16681 til 16700 af 36230
  • tvivl

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet??
  • Haster :/ det aflevering til Mandag..

    Forumindlæg
    HAr 15 sætninger ssom jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk det har jeg gjordt men ville spørger er der nogen søde mennesker som der ville rette den for mig ??
  • Parliament

    Forumindlæg
    Hvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament.
  • Læserhenvendelser

    Forumindlæg
    Jeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk??
  • "i overført betydning"

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad "i overført betydning" hedder på engelsk\n\nJeg har ledt i ordbogen, men det synes ikke lige at være der!
  • American History X

    Forumindlæg
    Hey..Skal skrive et referat af filmen i engelsk, så jeg ville bare høre om der var nogen der havde sådan en, eller stil liggende, så ville det være nice..
  • Artikel

    Forumindlæg
    er der nogle der kan hjælpe mig med en artikel,? en som i har skrevet eller noget.. og artikel skal handle hvad som helst for jeg må selv bestemme hvad den skal handle om.. engelsk artikel.. TAK FOR HJÆLPEN!,
  • Oversætter til master opgave søges mod betaling!

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at afslutte en international master i sundhedsvidenskab. Jeg er imidlertid kørt sur i at skrive på engelsk, da det vil være en pæn overdrivelse at sige at det har forekommet mig let at arbejde på engelsk. Jeg søger derfor en dygtig engelsk studerende på henholdsvis sammen niveau e...
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen..
  • I've chosen this topic because

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd
  • Bortvisning dagen før eksamen?!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort...
  • Krig,medier og teknologi.

    Forumindlæg
    Jeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD...
  • Hjælp til forberedelse!!

    Forumindlæg
    Hej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd*
  • haster

    Forumindlæg
    Hej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak
  • forklaring

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted.
  • Oversættelse af en enkel sætning

    Forumindlæg
    Kære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked.
  • optagelsesprøve - STX

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig...
  • sso

    Forumindlæg
    skal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:))
  • Søger skriftligt opgavehæfte

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak.
  • indledning v. essay?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en essay i engelsk og har allerede skrevet en indledning med informationer så som tidsspæn, fortællertype etc. Men skal den også indeholde en indledning som i danske stile? sådan en der bygger en ramme om stilen (altså hvor tråden tages op igen i afslutningen) hvor man f.eks skriv...