Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16721 til 16740 af 163702
-
Spørgsmål angående statskundskab (AU og/eller SDU)
ForumindlægHej, Jeg er en 19-årig dreng, som blev student (HTX - biokemi-retning på Mat A, Kemi A og Biologi B) (hvis jeg vælger statskundskab skal jeg selvfølgelig supplere fx. samfundsfag fra C til B hen over sommerferien) og har nogle spørgsmål angående medicin-studiet på henholdsvis AU og SDU (evt. ogs... -
Hjææælp!!!
ForumindlægHejsa.. Jeg skal skrive et fictitious interview with a dishy English speaking celebrity med new journalism techniques og er total clueless, aner slet ikke hvordan jeg skal starte.. Er der nogen som kan hjælpe?????? :-/ -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
Internationale linjer på gymnasiet (STX)?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om der er internationale linjer på gymnasiet (STX)? Jeg går på en international linje her i 8. klasse, og jeg vil gerne forsætte på gymnasiet med en international undervisning. IB lyder ikke som noget jeg har lyst til, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kunne... -
lidt ekstra hjælpe,
Forumindlæghej alle samme. personligt synes jeg ikke selv at jeg er særlig go' til engelsk og det er jeg ved at være godt træt af. så derfor tænkte jeg på om der er en eller flere der er intresseret i at hjælpe mig. det eneste er at jeg ønsker at du vil læse en stil på en til to sider igennem og give ... -
en enkelt sætning!!
ForumindlægWell, if it is not food or a place to stay you came for, what is it then?ER det her en rigtigt engelsk sætnig?? er forvirret... -
Gymnasium....
ForumindlægHvad betyder det at have et fag på A-B- og C niveau? -
Udtrækning af fag. (;
ForumindlægHej allesammen! (; Ved I, hvilke fag som ligger overfor hinanden, som man kan risikere at trække til eksamen? Håber I ved, hvad jeg mener ellers bare spørg indtil... På forhånd tak! xx Bella -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
Opinion about islamic terrorism!
ForumindlægWhat is your opnion about Islamic terrorism? thank you :) -
Komma før ledsætning?
ForumindlægJeg ved, at der skal komma efter en ledsætning, hvis der er subjekt og verballed i ledsætningen. Ex: Hvis han er hjemme, kan du godt hente den. På samme måde som hvis ledsætningen kom til sidst. Ex: Du kan godt hente den, hvis han er hjemme. Men skal der komma efter en ledsætning, hvis der... -
Har jeg en udvidet hf?
ForumindlægHej. Jeg har lige gennemført en fuld hf ved at tage hf enkeltfag, og jeg ville derfor læse videre på uni efter sommerferien. I den forbindelse blev jeg gjort opmærksom på, at man skal have en udvidet hf for at læse på universitetet. Mit spørgsmål er derfor: har jeg det? Jeg har de obligatoriske f... -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
Hjælp til små sætninger
ForumindlægNogen der gider retter de små sætninger her; de rigtiger versioner er de danske. 7-B 1. Du må gerne gå nu. 2. Jeg må have en ny kjole 3. Hvorfor må vi ikke gå nu? Alle de andre har fået lov til [at gå] 4. Anna er her ikke; hun må være syg. 5. Nej, du må ikke forlade os. 6. Han mistede sit arbejd... -
Regler for karaktergivning og manglende opgaver?
ForumindlægEr der nogen, der ved om der er nogen regler for om en lærer må trække ned i standpunktskaraktererne pga manglende afleveringer? Jeg er gået en karakter ned i skriftlig engelsk, fordi jeg mangler at aflevere to opgaver. Det er ikke noget stort problem, men jeg kunne godt tænke mig at vide om der... -
Hjælp..
ForumindlægHeeeey folk. :)) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.. Jeg går nu i 8 klasse, og jeg nærmer mig i 9'ende uhaaaa. Jeg er ik så god i skolen, altså de karakter jeg har fået er VIRKELIG dårlige karakter, 02 og 4, men mest 02'er :(( .. Det er også min egen skyld at jeg ik har taget mi... -
FATTER DET IKKE ??
Forumindlæghej alle ;-) jeg har valgt studieretningen tysk A, samf B samt psykologi på B. Mit spørgsmål er skal jeg ved siden af disse fag også have mat, eng, dansk, historie og idæt hvis jeg skal på stx ? :) -
Matrix determinanter
ForumindlægHej, er der nogen som kender nogle formler, el. hjemmesider som indeholder disse, som udledder en 4x4 matrix-determinant eller en større m x n matrix?som f.eks:det(A)=a(11)det(A(11))-a(12)det(A(12))+ a(13)det(A(13))...a(n)det(A(n)) -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. *
