Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 16721 til 16740 af 34369
-
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Eksamenssæt 2005 (3 årig A)
ForumindlægHej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak. -
Risø-kilderne !
ForumindlægOverskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :) -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
hjælp - elektrolyse!!!
Forumindlægheeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener? -
Analysemodel
ForumindlægHej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie -
Freuds dødsdrift - Thanatos
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine -
Lineære funktioner egenskaber
ForumindlægHej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er... -
Ytringsfrihed??
ForumindlægHej jeg har en eksamens opgave om ytringsfrihed. Kender I til nogle episoder i ENGELSKTALENDE lande, hvor ytringsfrihed har ført til en masse uroligheder? Tak på forhånd. -
Diagonalen på et kvadrat?
ForumindlægJeg kan ikke huske hvordan man regner længden af diagonalen i et kvadrat? Nogle der kan hjælpe mig, skal snart til eksamen! På forhånd tak (: -
Diagonalen i et rektangel?
ForumindlægHey alle ;D Jeg skal snart til eksamen, men har glemt hvordan regner diagonalens længde ud i et rektangel. Nogle der kender svaret? Mvh Camilla. -
Dansk mundtligt
ForumindlægHej alle sammen.. jeg skal op til eksamen på onsdag i mundtligt dansk i folkeskolen.. hvordan læser man op til dansk... ? og er der nogen der har en analyse model til radio reportage. tak på forhånd :) -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Relevant om Nord- og Sydpol
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville derfor gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: Nord- og Sydpolen På forhånd: mange TAK :) -
Relevant om Vindinger og Strøm
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om vindinger og strøm. på forhånd mange tak! -
Relevant om Ohm's Lov
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om Ohms Lov? på forhånd mange tak :) -
Areal af trapez
ForumindlægNå ja, glemte vist linket! :)http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9881v.pdf -
Opgave med afledet funktion
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9883v.pdfJeg kan ikke lige gennemskue første spørgsmål i opg. 7.a? Nogen der kan hjælpe? -
Punkt og parameter
ForumindlægI http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2? -
Hvad bruges NaCl til i hverdagen
ForumindlægHej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :)
