Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 16761 til 16780 af 35409
-
Die Geschicte vom verlorenen Spiegelbild
ForumindlægHejsa..Jeg skal op i tysk imorgen, og jeg har virkelig problemer med en tekst, som jeg ikke kan forstå, idet at jeg ikk var til stede i de timer, hvor vi gennemgik det pga sygdom. Teksten hedder "Die Geschichte vom verlorenen Spiegelbild".!! Jeg håber virkelig, at der er nogle, som kan ... -
Mol
ForumindlægOg så hvis der var nogle der kunne give en helt korrekt definition på Mol. Altså Molarmassen osv. På forhånd tak -
Parabler
ForumindlægHvodan kan man bedst beskrive hvad leddet bx gør ved en grafisk afbildning af et anden grads polynomium? -
Jura
ForumindlægHej..Er det muligt at komme ind på jurastudiet hvis man har et gennemsnit på 7.7 eller kan man ligeså godt droppe det! Tænker også på fritiden når man læser på uni.. kan man få tid til at dyrke sport osv. eller tager det helt overhånd med læsning.. hvor mange sider hver dag? -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
lidt flere tjeker.
Forumindlæg7: han får brevet i overmorgen. he get the letter the day after tomorrow. 8: de er kommet for at blive en uge. they are came to be in a week. 9: Mary har altid skrevet hans regninger. Mary has always write hes bill. 10: de havde ikke set hinanden i 10 år. they have not see each other in 10 years.... -
Hjælp til diktater og læseprøver
Forumindlæghej jeg er en dreng der går i 8.klasse. For 3 uger siden fik vi en FSA læseprøve fra 2006, som vi skulle lave. Det endte med at jeg fik 7 for den. Her for bare en uge siden fik jeg en diktat, hvor jeg også fik 7. Jeg har tænkt mig at øve mig, så jeg kan blive bedre. Derfor vil jeg bare spørge om... -
Fotosyntese
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen -
gammel dansk stil??
ForumindlægHejMå man gerne have gamle danske stil med til skriftlig dansk?? -
1.g status
Forumindlæghmm, fik eksamensplan igår, samt årskarakterer i de afsluttende fag.og øv, til min store rædsel fik jeg 7 i kemi, og hvad endnu værre er den blev overført :-(og skal nu altså ikke til nogen eksamener i år, hvilket vel så betyder at jeg skal op i flere til næste år? -
ligning
ForumindlægHvordan løser jeg denne ligning:e^(2x)-2e^x = 0Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Håber I gider hjælpe.. -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
membranpotentiale, aktionspotentialet og et elementært bonus-spørgsmål om blodgennemstrømning
Forumindlægjeg er endt i den ulykkelige tragedie at skulle op i biologi-b niveau. Derfor sidder jeg og forsøger at forstå det her med membranpotentiale, aktionspotentialet og derunder natrium-kalium-pumpen. Er nogenlunde med på hvad ordene beskriver og de forskelliges funktion, men så heller ikke meget mere... -
synopse
Forumindlæghej jeg skal skrive en synopse for aller første gang. og jeg ved ikke rigitg hvad det går ud på. synopsen skal være om en bog vi har læst jeg skal vælge 10 sidder af den. vil i ikke være venlige at hjælpe mig. på forhånd tak -
Terminsprøve (hjælp)
ForumindlægJeg har nogle sætninger som jeg har lavet som jeg håber I vil hjælpe med at rette!! håber de er rigtige...Please hjælp mig... taka) Manden gav sin søn en bog og bagefter gik han på arbejde.Der man gab seinem Sohn einen Buch und hinterher ging Er zu arbeitet. b) Manden købte en cykel og en bil til... -
Redigering af film
ForumindlægEr der en sød sjæl, der vil hjælpe os med at klippe vores film? :) -
Dansk synopsis det moderne gennembrud!
ForumindlægHej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig! -
officielle krav til SSO i dansk
ForumindlægJeg sidder her og skal aflevere min sso på mandag, men jeg har kun de generelle krav til sso, ingen specifikke krav til sso i dansk, er der nogen der har dem? Jeg har ikke selv kunnet finde dem på uvm.dk (undervisningsministeriet) -
Produktreglen
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ...
