Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16821 til 16840 af 25375
-
HJÆÆÆLP TIL BILLEDEANALYSE DANS EKSAMEN I MORGEN!!!!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen i morgen i billede analyse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad horisontlinje + forsvindingspunktet er i Erik Henningsens ''sat ud'' billede og L.A Ring ''aften''. Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis bare en eller anden vid... -
Gymnasiet
ForumindlægHej Alle Sammen.. (L) Jeg vil starte med at sige jeg beklager virkelig meget, men der er en eller anden der har været inde på min bruger og skrevet alt muligt... :/ Det jeg virkelig ked af ,,,, Meen jeg har et spørgsmål til jer: Jeg skal på gymnasiet, og det er sådan at jeg har valgt naturviden... -
HHX, HTX eller STX?
ForumindlægHej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge efter 9.klasse så jeg tænkte om i kunne hjælpe mig. Jeg vil gerne være noget med Business eller Marketing/Management Noget i den stil.. Hvilke af disse(HHX,HTX ELLER STX) kan jeg vælge hvis jeg vil studere noget med Business osv.. Kan man også tage STX? Hvilk... -
Tiden
ForumindlægMit spørgsmål er ret simpelt. Hvis tiden rent matematisk kan opdeles i uendeligt mange små tidsenheder, hvordan kan tiden så nogensinde nå at gennemløbe alle disse tidsenheder? Eller mere konkret: Vi har 1 sekund. Det splitter vi op i uendeligt mange små bidder. Det betyder, at for at tiden gen... -
at være udnævnt..
ForumindlægIfølge calvinismen er der nogle af menneskerne på jorden, som er blevet 'udnævnt' af Gud. Hvad vil det sige? At dem der ikke bliver udnævnt ikke blvier frelst og kommer i Himlen? -
Konservative
ForumindlægHar Det Konservative Folkeparti de sammeholdninger i EU-Parlamentet som de har i Danmark, da jeg blot skal skrive en opgave om de forskellige partier i EU- Parlamentet? -
Hvad importere Sydafrika?
ForumindlægHej, Jeg har ledt ret lang tid på nettet. For at finde ud af hvad Sydafrika importere af varer. Det eneste jeg indtil videre har kunne finde er olie. Tak på forhånd. -
Psykologi kvote 1 og 2
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 9,3 (hvor jeg har ganget med 1,08), og vil rigtig gerne ind på psykologi, som kræver et snit på 10,6 i Aarhus og 9,7 i Aalborg. Tror I der er chance for, at jeg kommer ind? Har forresten søgt kvote 2 i Aalborg også. -
Stigmatisering Produkt
ForumindlægHej Vi er i gang med Projektopgaven 9. klasse, og skal til at finde på et produkt. Er der nogen der har arbejdet med noget ligende, eller bare har en idé til hvad det kunne være. På forhånd tak Victor Markvart -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
3 g's opgave
ForumindlægHej er der nogen derude, der kan hjælpe mig og evt komme med et bud på, hvilket fag det er bedst at skrive opagve i? Jeg ved godt at det ikke er lige til at sige, men i hvilket fag kan man skorere højst karakter i??håber nogen kan hjælpe mig!!!på forhånd tak for hjælpen... -
3. års opgave
ForumindlægPUHA hvor det fylder meget i ens hovede hva?? Vi skal aflevere emne på torsdag og jeg er TOTALT på bar bund - aner ikke en disse om hvad jeg vil skrive om.. Det eneste ved er at jeg nok vælger at skrive i dansk... Så! Ville høre om nogen havde nogen enormt gode forslag til hvad man kan skrive om?? -
Kong lindorm
ForumindlægHEJ!!!Er der nogen som har haft om KONG LINDORM?? -
SSO
ForumindlægHej søde folkDer er lige noget jeg ikke fatte, når man skal lave analyse og fortolkning af sprog og stil i en roman omfatter det så også analyse og fortolkning i det hel taget.Altså miljø sted osv.På forhånd tak:) -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Billedanalyse turner
ForumindlægHey Jeg sidder og skal analysere JMW Turners 'Odysseus'( http://www.1st-art-gallery.com/artists/Joseph%20Mallord%20William%20Turner/index_turner.html ). Mit problem er, at jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal gribe det an! Jeg har brug for en god informationskilde hvor jeg kan finde n... -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
Hjælp til et eventyr!
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et eventyr men jeg er helt blank! Hvis du vil være sød at hjælpe så er du velkommen!! Der er nogle krav til den: - hovedpersonen skal være et dyr eller en ting, - tallet 3 skal indgå, - der skal mindst være 1 magisk ting, - der skal mindst være 1 fantasifigur, - der skal være... -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
ANGST!
Forumindlæghej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs...
