Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16841 til 16860 af 109300
-
Læserhenvendelser
ForumindlægJeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk?? -
lille opgave uden hjælpemidler
Forumindlæghej jeg har brug for lidt hjælp og vejledning til denne lille opgave (fra: Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik - B niveau - opg. 1.003) Den lyder: omskriv 4x^2-12x+9 til formen (ax+b)^2 jeg har fået et tip om der skulle bruges kvateratsætninger... men sys ikke helt jeg kan få ... -
Hjælp
ForumindlægHej allesammen har en opgave som jeg virkelig ikke kan lave, håber derfor nogen vil hjælpe mig. Graven for den eksponentielle udvikling y= b*a^x går gennem punktet A(2,3) og(5,17). Bereng a og b, angiv udviklingens vækstrate og bereng udvinklingens fordoblingskonstant. -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
forklaring
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted. -
SRP i Fight Club
ForumindlægHej alle behjælpelige Jeg skal som mange andre 3.gere skrive SRP om ganske kort tid, og i den sammenhæng har jeg besluttet mig for at skrive i fagene mediefag og engelsk. Jeg kunne godt tænke mig at behandle filmen Fight Club, men kunne godt tænke mig at lave en komparativ analyse, og derfor ind... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
indledning v. essay?
ForumindlægJeg skal skrive en essay i engelsk og har allerede skrevet en indledning med informationer så som tidsspæn, fortællertype etc. Men skal den også indeholde en indledning som i danske stile? sådan en der bygger en ramme om stilen (altså hvor tråden tages op igen i afslutningen) hvor man f.eks skriv... -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
downloade opg
Forumindlæghej alle sidder og laver en stil om obesity i engelsk prøvet lige at søge på nogle opgave her på studieportalen, og fandt en jeg godt kunne tænke at læse men kan ikke åbne den hvergang jeg trykker på den ryger jeg til min egen forside. er der nogle der har prøvet dette og er der nogle der kan hjælpe -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!
ForumindlægNogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!! -
Hooliganisme - Historie?
ForumindlægHej alle sammen Er i den uheldige situation at have valgt fagene Engelsk - Historie. Desværre er mine vejledere ikke sikre på at det er muligt at skrive om hooliganisme i historie faget. Er der nogle af jer der har nogle forslag til hvordan man kan kombinerer de to fag inden for emnet hooli... -
Genitiv-fejl (Obamas eller Obama's)
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har lavet en engelsk aflevering, hvor jeg har fået genitiv fejl ved Obamas... Sætningen er som følger... Another suggestion from Obamas side is too.... Kan nogle forklare mig, hvad forklaringen på at det ikke hedder Obamas men Obama's? På forhånd tak...
