Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 16841 til 16860 af 42938
-
Matematik
ForumindlægEr der nogen der ved hvad sidste års 10.klasse matematik emnet var eller hvad den hed. -
Har et spørgsmål!
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man downloader programmet "Antidote" Har brug for hjælp. -
C-niveaufag, 2.g eller 3.g?
ForumindlægHejSkal jeg have mit c-niveaufag i 2.g eller 3.g? -
nogen der ville rette?
ForumindlægHer har jeg skrevet en lille tekst, jeg gerne vil have rettet. Jeg har kigget det igennem et par gange men er lidt i tvivl omkring nogle ting. tak på forhånd -
En lille sætnong..
ForumindlægHejsa.. Jeg har lidt bøvl med denne sætning håber der er nogen, som kan hjælpe.. Vi skal ud og stå på ski i morgen med mindre at det regner Vh. Annie -
Oversættelse af en vending.
ForumindlægJeg vil gerne sige: hun lægger sin arm om hendes skulder. Men jeg kan ikke finde ud af at oversætte "at lægge sin arm om". - Det står ikke i mine ordbøger. -
Styr Debatten? HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen. Imorgen skal jeg styre debatten i samfundsfag. Jeg ved ikke helt hvilket debatemne jeg skal tage op? Det skal helst handle om noget som er sket for nyligt, og så skal det selvfølgelig være noget indenfor samfundsfaget. Håber der er nogen søde sjæle som har nogle gode for... -
hjælp til spørgsmål !
ForumindlægFutur Proche a) Futur proche består af to verber. Hvilke? b) Hvilken form har hovedverbet? c) Hvilken form har hjælpeverbet? d) Hvilken konstruktion svarer det til på dansk? På forhånd tak ! -
Dansk og tysk
Forumindlægjeg har en opgave der hedder danske og tyske gloser minder om hinanden. Mit spørgsmål er hvorfor minder de danske og tyske ord om hinanden? -
2 verdenskrig
Forumindlæghej er der nogen der ved hvorfor usa kom med i krigen ud over pearl habour -
fsa december 2007 stil
Forumindlæghejsaa vi har fået som opgave fra vores lærer at skrive en stil på tysk fra eksamenssæt FSA DECEMBER 2007 men jeg har desværre smidt dne væk, og kan ikk huske hva opgaven gik ud på. er der nogen der lig kan sende mig de oplysninger der står på siden dvs. hvad den kræver eller bare overskriften hå... -
Ingen idræt i 9. klasse, problemer i gymnasiet?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i folkeskole 9. klasse og har idræt ligesom alle andre skoleelver, men jeg tænkte på om hvis jeg vælge idræt fra i folkeskolen, kommer det til at være et problem når jeg skal på gymnasiet. I tysk hvis du ikke har det i 8 og 9 klasse så har du jo et problem, så v... -
Spørgsmål - Les Misérables, hjælp!
ForumindlægHej. Har lige et spørgsmål om Les Miserables som jeg skal bruge i en aflevering. Which literary style is Victor Hugo using in Les Miserables? Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak! -
Htx eller Stx
ForumindlægHej, jeg er i et lille dilema. Jeg går i HTX 1.g, men ved ikke om jeg skal skifte til STX. Jeg kan ikke lide geometry og trigeometry så meget. Jeg kan lide at regne ligninger osv. Jeg har valgt Mat A. Jeg tænker at flytte. Hvad tænker I? -
EN VENLIG SJÆL DERUDE
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Det skal sendes idag og jeg har brugt en del timer på det igår men kom bare ingen vegne.. -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej Jeg sidder og læser op til en mundtlig dansk årsprøve og jeg er lidt i tvivl om nogle ting i forbindelse med det moderne gennembrud: Hvad karakterisere det moderne gennembrud? og hvad vil det helt præcis sige at "sætte problemer under debat?" På forhånd, tak! -
Hjælp til kort oversættelse
ForumindlægHej som teksten antyder har jeg brug for hjælp til oversættelen nedenfor. Den første tekst er den danske test og efterfølgende kommer mit bud på oversættelsen. Forkalring af fejlene vil jeg sætte meget stor pris på, på forhånd tak! For 40 år siden var der langt flere franske unge, der læste ... -
Medicin kvote 2
ForumindlægNogen der ved hvad gennemsnittet for at blive optaget i kvote 2 på AAU var? AU havde nemlig på 11....??? -
Eksamensangst
Forumindlæghej :) Jeg er en dreng, der skal til at prøve kræfter med terminsprøver. Umiddelbart har jeg forsøgt at fortælle mig selv hele dagen, at 02 og 4 er fantastiske karakterer, for ikke at blive skuffet. Jeg føler mig i den grad lost, fordi jeg føler ikke min klasse er blevet vejledt ordentligt, og få... -
Har jeg bestået HF, 1 år?
ForumindlægHej, jeg går på HF og er igang med mit 1 år, har lige været til nogle af de første eksamener hvor jeg fik henholdsvis 7 i billedkunst (c niveau) 4 i matematik mundtlig (c niveau), og har to eksamener tilbage. Min matematik skriftlig er jeg meget i tvivl om hvordan er gået, da matematik og and...
