Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 16861 til 16880 af 103789
-
Fysik
ForumindlægJeg har dette spørsmål som jeg ikke forstår. Kan i hjælpe mig ? Jorden : masse m : 5,97*1024 kg . radius : 6378 Spørsmål : Bestem massefylden for jorden -
Projektuge om unge og alkohol
ForumindlægHej vi er to drenge som er i gang med projektugen, og vi har delemnet unge og alkohol. Vi har fået til opgave og lave et kreativt produkt, men vi kan ikke komme på nogle gode ideer. Kunne i måske hjælpe? -
A.P. Møller - Mærsk
ForumindlægEr der nogen der har overvejet at søge ind som trainee i A.P. Møller til sommer??Kender i eventuelt nogle der er trainees nu, som man kan komme i kontakt med??Håber i kan hjælpe!! -
IRAK pt.???
ForumindlægHej, jeg er ved at læse op til his. om krigen mod irak 2003. Men jeg har ikke fulgt med i fjernsynet de sidste par måneder. Så jeg vil gerne høre, om der er nogen der lige vil fortælle mig hvordan situationen i IRAK er pt.? Er amrikanerne ved at få orden i tingene? Eller hvordan? Samme spg. har j... -
Kvotienter
ForumindlægHalløj!Jeg vil høre om, om der findes en side eller oversigt, hvor man kan se, hvilke uddannelser, der kræver hvad - og gerne med de højeste adgangskvoter/uddannelser øverst eks. Det skal afklare et lille væddemål og vi gider ikke ligefrem at sidde og kigge x antal uddannelse igennem for at finde... -
Irak krigen!
ForumindlægHej!Jeg har nogle spørgsmål angående Irak krigen:Er der nogen der kunne fortælle mig USA´s begrundelse for at gå ind i Irak krigen?Hvilke fordele og ulemper er der ved at gå ind i Irak krigen?Hvis der nogle der har nogle bud, el. nogle gåde links/internetsider vil det glæde mig at høre fra jer!Hi... -
Globalisering
Forumindlæg1. hvad er globalisering overordnet 2. hvad kan det betyde for det danske velfædssamfund? 3. hvad kan man gøre for at undgå at det får en negativ påvirkning på det danske velfærdsamfund Skriv Hvad i synes ud fra det i ved om globalisering :) -
Gode eksamens vendinger
ForumindlægJeg står i den (heldigvis) heldige situation at skulle op til samfundsfagseksamen på mellem niveau om under en uge.1) Ville lige høre jer gode hjerne om om der er nogle gode vendinger, sætninger eller noget lir man lige kunne ryste ud af ærmet til eksamen?2) De artikler der er opgivet i pensum. S... -
Samfundsfags terminsprøve?
ForumindlægHej derude :) Er der en eller anden der har været til terminsprøve i samfundsfag A i år? Som fremt der er, er det så muligt at jeg kunne få oplyst hvilket eksamenssæt der er tale om? Og.. Ved nogle hvor jeg kan finde sættet fra 2008 eller fortælle mig opgaveformuleringen og titel? -
Læse gymnasiet/IB i sverige
ForumindlægHej, jeg står med problemet at mine forældre bor i sverige (ikke i malmö), og jeg har prøvet at tage toget til dagligt for at læse i København (Metropolitanskolen). Det er simpelthen for langt og nu overvejer jeg at læse IB/gymnasiet i sverige. Er der nogle der ved noget om det faglige niveau der... -
Globalisering i DANMARK
ForumindlægHej derude :) Jeg er i gang med at lave en power point mit emne er danmark i globalisering. Jeg vil gerne spørg om der er nogle derude der kan svare mig på hvad Danmarks rolle i den globaliseret verden enlig er. tak på forhånd :) -
Hjælp til japansk
ForumindlægNogen der kan sige mig hvad sætningen:"I'll get everything back!"hedder på japansk (ikke japansk tegnsprog)?Skal bruge det til samfundsfagsopgave, som behandler japansk kultur.sætningen kommer fra et sanskrit...på forhånd tak -
Krisen i Mellemøsten
ForumindlægNogen der ved om en krise/krig som denne er sket før i historien?Tror I at det vil ske igen, og hvad kunne man gøre for at stoppe/forhindre det? -
postmoderne litteratur
Forumindlæger der nogle der kan forklare hvad postmoderne litteratur er? Eller den postmoderne tilstand har søgt på wikipedia, men forstod ikk rigtigt hvad de mente med postmodernisme, så hvis nogle kunne forklare det med få ord ville det være mig en kæmpe hjælp.. på forhånd tak :D -
Fremtidsplaner
ForumindlægAk ja, så nærmer vi 3g'ere hastigt skoleårets slutning (eller også håber vi det), og efter gymnasiet er der også et liv. Hvad skal Studieportalens brugere? Sabbatår? Arbejdeår? Direkte på videregående? - I så fald, hvilken? Har du gennemsnittet til det? Eller vil du sætte en afgørende slutsp... -
Studieportalen i andre lande?
ForumindlægHej, Findes der et koncept ligesom studieportalen el.lign. i andre (engelsksprogede)lande? -
SRP - Emne,hjæælp :(
ForumindlægJeg skal vælge fag på fredag, og har overhovedet ingen ide om hvad jeg vil skrive om. Jeg har dog valgt at inddrage Afsætning A, men ved ikke hvilket andet fag jeg mere skal vælge, da jeg virkelig er blank om hvad jeg kunne tænke mig at skrive om. Har overvejet Engelsk eller IØ.. Pleeeease, hjælp... -
Pest analyse?
ForumindlægJeg sidder og skriver på min SRP opgave om Pilgrim, og skal lave en PEST-analyse. Skal man beskrive de forskellige forhold? Altså hvordan de politiske forhold er? Eller skal man kun skrive hvilke, der er relevante for Pilgrim på det marked? Håber I kan hjælpe :) -
Paragraf på engelsk??
ForumindlægHej Jeg har den aflevering hvor jeg skal oversætte en dansk tekst, men nu ser jeg lige ude i siden at der står: ry:§337, jeg kan ikke finde nogle paragraffer på engelsk som vedrører sproget. Håber nogen kan hjælpe mig skal afleverer fredag d. 12. oktober På forhånd tak -
Partiet Venstre
ForumindlægHej jeg skal fremlægge om venstre, så hvis der er nogen der kan komme med noegn guldkorn ville det være lækkert : Ideologi andre partier de sam arb med (C,DF,Y) Mærkesager Repræsentiv Histore veiw
