Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16881 til 16900 af 119027
  • Karakterkrav???

    Forumindlæg
    Hej derude:) Ville gerne spørge om der nogen der kender karakterkravet til stx og HTX i 2017. Jeg er nemlig svag til læseprøven, retskrivningsprøven og skriftlig fremstillingen man ville komme op i, i 9. Klasse. Jeg ville også spørge om hvilke fag man ville komme op i, hvordan de foregår og k...
  • Tid HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en opgave som omhandler tid hvilket jeg har svært ved. derfor vil jeg bede om hjælp her. Jeg håbernogen har tid til at kigge på det for det vil være en KÆMPE STOR hjælp for mig. :/ De ord jeg har makeret og kursiv skrevet er de ord som skal indsættes rigtigt...det der står m...
  • Gennemsnit og karakterer

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg er meget ængstlig for min fremtid her på det sidste, især mht mit gennemsnit. Jeg ved ikke hvad jeg vil være, men vil gerne have et højt gennemsnit på over 10 ca. Det her er mine karakterer som tæller med, og jeg har 5 A-fag. Fysik B Mundtlig 7 Skriftlig 10 Tysk B Mundtlig 7 Skrif...
  • Eksamen 2009 - retfærdigt???

    Forumindlæg
    Hej alle Er ikke sikker på hvilken kategori min tråd hører ind under, men nu ender den her. Det er måske mere en klage / mangel på forståelse over, hvordan jeg kunne ende i sådan en uheldig situation mht. hvilke fag jeg skal op til eksamen i. Jeg afslutter stx til sommer og har studieretningen s...
  • funktion for cirkelbue

    Forumindlæg
    Hej En cirkel med centrum i O(5,0) og radius 4, går gennem 3 punkter: A(1,0), B(5,5) og C(9,1). b) Gør rede for at cirkelbuen, der starter i A, går gennem B og ender i C, er graf for en funktion f med forskriften f(x) = sqrt( -9 + 10x - x^2 ). Jeg har naturligvis en funktion, g(x) = (x-5)^2 + ...
  • Læse op på fag

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller?
  • Potentiel energi

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg skal op til fysik B mundtlig eksamen. Herunder skal jeg fortælle om potentiel energi og dens formel, samt redegøre for, hvor formlen stammer fra. Er der nogle der kan hjælpe med det?
  • Acceleration

    Forumindlæg
    Hej deude Jeg skal op til fysik b mundtlige imorgen og håber der er nogle der kan hjælpe mig med at finde et eksempel til mig om beregning af acceleration og regne den ud til mig Det haster virkelige På forhånd tak
  • Problemer ....

    Forumindlæg
    Hejsa :D Jeg vil gerne ind på HTX men skal have fysik B, jeg er lidt dårlig til det. Er der nogen der har nogle ideer om hvad jeg kan gøre for at forbedre mig? Tak på forh. BibaW
  • Newtons love

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er igang med eksamensforberedelse i fysik B, og er i tvivl om Newtons love. Er der nogen der kan hjælpe med at forklare dem og gerne komme med et eksempel? Tak på forhånd :-)
  • Lydens hastighed afhænger af luftens temperatur

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder lige nu og forbereder mig til fysik mundtlig B og blev i tvivl om noget... Mit spørgsmål er således: Hvordan afhænger lydens hastighed af luftens temperatur?? Håber i vil hjælpe mig
  • Eksame i 1. år i STX

    Forumindlæg
    Jeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig?
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en sro opgave som jeg skal skrive men jeg har ikke fundet et emne endnu. Nogle gode forslag? Jeg har linjen mat a, fysik/kemi b
  • Udledelse af formler for potentiel energi i tyngdefeltet.

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået et emne om arbejde og energi til min fysik-B eksameni, hvor jeg bl.a. skal svarer på hvordan man udleder formlem for potentiel energi i tyngdefeltet. Er der nogen, der kan hjælpe?
  • Hvor skal man indsende sit kursusbevis hvis har suppleret over sommeren?

    Forumindlæg
    Hej Nogen som ved hvor man skal indsende sit kursusbevis, når man er betinget optaget? Jeg har suppleret fysik til B, og skal senest indsende beviset d. 5 September men ved ikke hvor jeg skal? hilsner
  • Bernoullis ligning og brændstofsøkonomi

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive srp i dette emne, med fagene Fysik A og Teknologi b, jeg tænker over hvordan jeg kan linke disse to emner sammen?
  • Epr

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal skrive en eksamenprojekt og jeg har tænkt mig at kombinere biologi B og fysik C. Har I nogen bud på emner omkring de to fage? Mvh
  • Kaosteori

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har tænkt mig at skrive SSO i fysik om klassisk kaosteori, så jeg tænkte om du/I eventuelt kender nogle bøger, som er gode at læse? Jeg allerede læst "Kaos: en ny videnskabs tilbliven" af James Gleick.
  • alternativ lektiehjælp

    Forumindlæg
    Har i set www.onstudy.dk? man kan spørge om mange ting, bla fysik som jeg har svært ved og har allerede fået 2 hurtige og gode svar ;D well anyways synes bare lige jeg ville dele det med jer..
  • Jura - hvad er det jeg gør galt?

    Forumindlæg
    Hej studi, Jeg har gået på jurastudiet i næsten et år nu, og jeg har ikke fået særligt gode karakterer, selvom jeg læser og læser. Jeg har fået to gange 02 i strafferet samt erstatning og kontrakt og et 10-tal i retssystemet og juridisk metode. Jeg skal snart til eksamen igen og overvejer at dro...