Søgning på: matematik noter. Resultater: 16881 til 16900 af 45346
-
El Mariachi
ForumindlægHejza,\n\nEr der nogen der kan fortælle mig hvad El Mariachi betyder??\n\nMange tak på forhånd\n\nmvh cfc4ever -
Funktion for cirkel
ForumindlægEr der nogen det kan forklare funktionerne:\nY(t)=sin(t)*r+y\nx(t)=cos(t)*r+x\n\n? -
Matador?
ForumindlægHey! jeg skal lave et resume af Tv-serien Matador afsnit 1-4. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Evt. links eller tekst. Tak på forhånd. :) -
Verj vind og klima
ForumindlægHej, er der nogle der har notater, eller andre læslige tekster, om emntet "Verj vind og klima," vil jeg meget meget gerne have dem.Tak -
Model for rente
ForumindlægHej alle. Har fået stillet følgende opgave, som jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med: "Opstil en simpel model der kan forklare ændringerne i den danske rente. Modellen skal understøttes af faglige begrundelser". Nogle der kan hjælpe mig med at opstille sådan en model? ... -
Rettelse af resume.. :)
ForumindlægJeg har skevet et resume og ville høre om der var nogen der ville kigge lidt på grammatikken..:) The first thing that happens when Arnold come back is that he tells his parents that Eugene is dead. His parents are choked and immediately they go look for Eugene. As soon as the parents have left, A... -
Mand bag velfærdsteori ?
ForumindlægHalløjsa :o)..I forbindelse med en samfundsfagsopgave, er jeg kommet i tanke om en teori. Desværre kan jeg ikke huske hvem "teoretikeren" er.[b]Hans postulat var, at velfærden(mener jeg) går op og ned forskellige steder, men alt i alt bliver verden bedre.[/b]Er der en skarp sjæl derude,... -
Er i tvivl om 1 sætning
ForumindlægHvad har jeg gjort, siden jeg skal tie stille? Hvordan skal ovenstående sætning skrives på engelsk? Det er "siden jeg skal", jeg har svært ved. På forhånd tak -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægHejFølgende skal oversættes:"I årene 1960-1970 udvandrede mere end 50000 tyrkere til Europa..." Men jeg er usikker på, om jeg skal bruge verbet "to emigrate" eller "to immigrate". Når jeg skriver "emigrated", siger grammatikkontrollen, at det skal være &quo... -
Symposion, Eros pandemos >< Eros Uranios
ForumindlægSidder og læser på symposion, og er kommet i tvivl om nogle ting i Pausanias tale.Han nævner de to forskellige former for eros:Eros Pandemos(EP): Rettet mod Kvinder og drenge Mod Legemet ikke sjælen Eros Uranios (EU): Søger kun mændMod BÅDE sjælen og legemetKan det udtrykkes ... -
SSO LANGTDIGT AG YAHYA HASSAN!
ForumindlægHej! Jeg skal i gang med at skrive SSO, og har valgt at ligge mit fokus på Yahya Hassans "LANGDIGT" med fokus på sproglig analyse og den bevidste sporglige incompentence som han gør brug af. Er der nogle som kan hjælpe?? Mvh Camilla R.O -
arbejde med en tekst?
Forumindlægsidder og læser historie op og jeg hader historie som bare pesten... men hvordan forbereder mansig bedst i historie.. jeg læser ten tekst og skriver dermed et referat ned til hvert telst..(og selvfølgelig andre relevante notater) men hvad mere skal man gøre... -
sykofanter
ForumindlægHvad er sykofanter?? -
Hurtigt opklaringsspørgsmål
ForumindlægEr fønikkerne grækere? -
tvivl omk. eksamen
ForumindlægHej.Står og skal snart til eksame i samfundsfag på b-niveau og er blevet lidt i tvivl om hvordan det foregår.Trækker man bare en artikel og gennemgår de spørgsmåle der er til den?Derudover.. udover alt teorien om de forskellige ting har vi også læst div. artikler. Nogle af disse er opgivet i mit ... -
Oversigt over perioder
ForumindlægJeg har virkelig brug for jeres hjælp:(Jeg søger efter en oversigt over perioderne med det specielle forfatter for hver periodePLS ,, i need it :( -
hej
Forumindlæghej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen hvad skal jeg gøre -
Bevis= forvirreet
ForumindlægLigninger og uligheder: Bevis formlen for løsning af andengradsligninger.ax2+bx+c=0 ↔ 4a2x2+4abx+4ac=0 ↔ = ganger med 44a2x2+2∙2ax∙b-b2=-(b2-4ac) ↔ = Træk b2-4ac fra eller til????? forstår det ikke?(2ax)2+2∙2ax∙b-b2=d ↔(2ax+b)2=d *1 ↔2ax+b=... -
spørgsmål
Forumindlæghar funktionen f(x)=x^2 * e^x jeg ved man skal bruge produktreglen og har også løst den men forstår ikke helt det med at den er delt op i 2 funktioner ? f(x) og g(x) er f(x)= x^2 * 2 også delt op i 2 funktioner x^2 og 2 ????? -
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!!
