Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 16921 til 16940 af 106471
  • Matematik afl.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for lidt hjælp til denne opgave. I må meget gerne lave udregningerne. a) Reducere (a+2b)i anden - a(a+4b)
  • Emire state building

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der kan svare mig på om empire state building er den første, anden, trejde, fjerde osv bygning i verden?
  • Lineær afhængighed

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har skal vise følgende sætning: "Let u1 and u2 denote two linearly independent vectors in R^n. Let a1*u1 + a2*u2 = u3 and b1*u1+b2*u2 = u4. Show that u3 and u4 are linearly independent if and only if a1*b2 =! a2 * b1". Jeg kan ikke finde på en løsning her. Er der nogen de...
  • Symmetrilinje

    Forumindlæg
    Har symmetrilijen for en parabel udover at parablen er symmetrisk omkring denne i parablens toppunkt en anden funktion?
  • Hjæææælp

    Forumindlæg
    Hej.... Jeg skal lave show and tell til på mandag (mundligt) men ved ikke hvad jeg skal skrive om. Det skal hverken være for kort eller for langt. På forhånd tak =D
  • Vigtigt Eksamen!!!

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklarer/argumentere omkring hvorvidt første verdenskrig var optakt til anden verdenkrig?
  • Hydrofob aminosyrer - Valin

    Forumindlæg
    Valin er en hydrofob aminosyrer. Hvis jeg skal forklare hvorfor, skal jeg så sige andet, end at der er lav elektronnegativitet mellem H og C?
  • MR-scanningsbilleder

    Forumindlæg
    Nogen der ved om der er en grund til at T1-vægtning benyttes under MR-scanning? Please, bare et eller andet info om T1 og T2-scanning???
  • Terminsprøve. 9 klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre om der er nogen der har nogle gode råd til terminsprøven i niende eller andet som kan hjælpe :)
  • Beregn forholdet

    Forumindlæg
    Jeg har fået opgaven at beregne forholdet BC AB når Vinkel A er 45 i enhedscirkelen Skal man så beregne størrelsesforholdet eller er det et andet forhold
  • please er der ikke nogen der vil hjælpe mig, det er vigtigt...:-)

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen der har tid til at kigge denne stil igennem for fejl.. så gør i mig en kæmpe tjeneste, STort tak på forhånd, knus JannieGoodbye Lenin handelt von Alex und seine Familie sie leben in der DDR vorher der fall des Mauer. Alex Vater wohnt in Der BDR weil er vor lange zeit darnach...
  • Bo vs. Lykketoft

    Forumindlæg
    Det seneste stykke tid har der været meget snak om Bo Rohdes manglende kvalifikationer og kritiseret at han har stillet op som modkandidat til posten, men jeg synes helt ærligt at han burde få klapsalver..Han er ærlig og var fra starten klar over risikoen for at blive til. Men han stillede op for...
  • Hjælp til tysk stil:-)!

    Forumindlæg
    Hejsa!Er der please nogle der kan rette min tysk stil igennem...?!Den er måske lidt lang... men det er nemlig en eksamens stil og jeg mangler stadig det sidste delspørgsmål - som jeg sætter ind i morgen -hvis jeg kan nå det!Jeg håber, at I kan hjælpe mig:-)(Den danske tekst kommer først – og så k...
  • Den Spanske Trappe?

    Forumindlæg
    Hej. Vi skal holde et elevforedrag om den spanske trappe i Rom. Hvad kan vi tage op og fortælle om, andet end af hvem og hvornår den er bygget? Vi er helt lost...
  • Opgave om kabelindustrien/NKT

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en opgave omkring kabelindustrien, NKT eller lignende.Hvis du har en opgave, links eller andet omkring dette emne eller lignende emner, vil jeg bliver super glad.På forhånd tak!
  • Storkespringvand

    Forumindlæg
    jeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak
  • syrebase

    Forumindlæg
    Hej.Hvis man har en opløsning og det ene stof er en base og det andet stof har ingen syre-base-egenskaber (neutral). Hvordan kan man så vide, om opløsningen er en base eller er neutral?Hilsen Rantala
  • Omskriv til procent

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave hvor man skal omskrive til procent. Det plejer ikke være det største problem for mig, men den her er lidt drilsk. Håber en eller anden kan fortælle mig hvordan man gør :-) 0,35 = ? 1,2 = ? Tak for hjælpen på forhånd :-)
  • forrang??

    Forumindlæg
    Hvad betyder det??? =/..''(...) arabiske regering forpligter sig, til at alt andet, at give Storbritannien forrang ved alle investeringer i de arabiske lande....''
  • Opskrivning af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal opskrive et reaktionsskema for jern(3)nitrat opløst i vand, men er ikke helt sikker på, det er rigtigt?? Fe(NO3)3 + H2O --> ?? Men hvad så på den anden side af pilen? Tak på forhånd. ;)