Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16921 til 16940 af 45492
-
Produkt ideer?
ForumindlægHeej Jeg har projekt uge og skal fremlægge om Kompetenceudvikling, altså hvilke uddannelser som folk vælger og hvilke uddannelser som Danmark har brug for at unge får. Så mit spørgsmål er om I har nogle ideer til et produkt jeg kunne lave, som passer til? På forhånd tak. Knusss -
trykbølge?
ForumindlægHvordan kan man sige "Jeg kunne følge trykbølgen fra eksplosionen oppe fra altanen"? -
Skal dronning Margrethe staves med stort el.småt?
ForumindlægNogen der ved om Dronning/dronning Margrethe skal staves med stort el. småt? -
SETTING OUT MUNDTLIG!
ForumindlægHej. Jeg skal til engelsk mundtlig i morgen. og det eneste emne jeg ikke har helt styr på, er "setting out". Som handler noget om at flytte ud! Er der nogle der kan hjælpe mig med lidt tekst til hvad jeg snakke om, om emnet "setting out"????????????? Hilsen Sarah! -
Kan man ikke søge på Plus
ForumindlægJeg prøvede og søge inde på matematik forummet efter en opgave der indeholder et plus 2x+4 Og søgemaskinen nægtede og søge efter plusset, det er enormt ødelæggende for matematik forummet at man ikke kan søge på noget så centralt som plus -
Lave en titrerings-kureve i Excel
ForumindlægHvordan laver jeg en titreringskurve i excel? Hvis jeg bare skriver mine tal ind og laver en graf passer den ikke. jeg skal ha pH af x-aksen og ml brugt til tirering ad y-Aksen. -
Populæreste indlæg
ForumindlægHvordan er det, det fungerer? Jeg synes listen er blevet opdateret, og at det sker rimelig ofte... Men kunne I ikke lave "Nyeste svar" i stedet for? -
Danse lancier!?
ForumindlægHejsa.. Jeg skal snart til at danse lancier, og da jeg ikke er så god til, det vil jeg høre om nogen af jer har en beskrivelse af det? Altså, så jeg kan øve mig derhejm.. Så vil være rigtig glad :D På forhånd tak :D -
Lavvandsbølge teori
ForumindlægEr der nogle der kan forklare hvad en lavvandsbølge er? -
hjælp til en kemiopg
ForumindlægHej sidder og bakser men en opgave og vil høre om der ikke er nogen der vil hjælpe. den lyder to dråber af en indikator HIn(ks=1*10^-9)hvor HIn er gul og In- er blå, fordeles i 100 ml 0,1 M HCl a) Hvilken farve har opløsningen til at begynde med. -Hvilken formel skal jeg bruge? skal jeg gøre så... -
Svær differentialligning opgave
ForumindlægHej Alle Jeg har problemer med hvordan jeg lave denne opgave, håber I kan hjælpe mig på vej. I en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er proportionel med produktet ... -
Èn opgave.
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med denne opgave : [[Link] Jeg har fundet alle vinklerne: D = 180 - 21,2 = 158,8grader B = 180 - 158,8 - 21,2 = 4,4grader Den anden B = 180 - 90 - 21,2 = 68,8grader.. Hvad gør jeg så nu for at finde siderne? -
menneskets udvikling .. ? hjæææælp!
Forumindlægjeg har fået en opgave i biologi som jeg skal have gjort færdig til imorgen. Det handler om hvordan mennesker har udviklet sig gennem årene. Og noget om hibbiter? Hvad fanden er hobbiter?!?!?! -
Citatmetode?
ForumindlægEr det rigtigt forstået at man indleder citater med kolon? Og er det her et ordentligt citat Ralph er en enormt tiltalende dreng, han er bredskuldret og har milde træk om sig: ”Det var på nuværende tidspunkt tydeligt, at der kunne blive en bokser ud af ham, hvis det kom an på skuldrenes bredde ... -
Pernille af Herman Bang
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig lidt i gang med hvad motivet i "pernille" af Herman Bang er? Det vil være en stor hjælp. -
Bestem linjens stigningstal
ForumindlægHej Håber i kan hjælpe mig med den her. Kan simpelthen ikke huske hvordan man gør!GGr! Opg : Om en linje oplyses at en x - tilvækst på 5 svarer til en y - tilvækst på 4. Bestem linjens stigningstal. Håber nogen vil hjælpe mig. Den er en dræber ! ;D<'3 -
KERNEENERGI???
Forumindlæghej :) jeg skal op i fysik imorgen, jeg har styr på alle de emner jeg kan trække udover kerneenergi, jeg er i tvivl om hvilke forsøg jeg kan lave og hvad jeg skal fortælle. er der nogen som har en god ide, vil jeg være dybt taknemmelig hvis i skrev det herinde. tusind tak .. -
En Tsunami's hastighed
ForumindlægHej jeg har problemer med at løse en udregning rigtigt. For at regne en tsunami's hastighed skal man sige: V = g * d V = hastigheden g = Tyngdeaccelerationen d = havdybden Hvis g så er 10 m/s^2 og d er 7000m så giver det bedste resultat jeg kan få 836,66 km/t, men jeg ved at d... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHejsa, jeg har brug for et par hint til følgende opgave: I en krukke er 50 % af lodderne røde, 30 % af lodderne grønne og 20 % er blå. Der er gevindst på 15 % af de røde lodder, 10% på grønne og 10 % på de blå. 1) Beregn ssh for at der gevindst når man trækker et tilfældigt lod. 2) Det vise... -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet??
