Søgning på: matematik fp9 maj 2018. Resultater: 16941 til 16960 af 33890
-
Del 600 kr. i forholdet 1 : 2 : 3
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en matematik opgave, og forstår ikke spørgsmålet. Hvis nogen ville være søde at forklare det, ville jeg blive super glad. :-) -
En linje har en retningsvektor og en linje l går gennem punkterne
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til disse opgaver i matematik. Jeg har vedhæftet en fil med opgaverne. Det skal udregnes i hånden. Håber i kan hjælpe. -
Eksponetiel eller potens?
ForumindlægHej har vedhæftet en matematik opgave og jeg er usikker på om jeg bruge potens eller eksponetiel til at finde a og b? en der kan hjælpe -
omsætning og afsætning
Forumindlæghej jeg har brug for lidt hjælp til at lave noget omsætning og afsætning i matematik altså lave en model eller en kurve til det. Anyone? -
hjælp mig ..
ForumindlægHej vil i ikke nok hjælpe mig med matematik det handler om at forkort brøk : 4/6 = ? jeg vil helst vide hvordan man renger det :) -
Mat b-niveau dec 2008
ForumindlægEr der nogen der har løsningerne på: MATEMATIK B-NIVEAU Fredag den 12. december 2008 Der er nogle ting jeg er usikre på.. -
Bestem integralet af (1/x+4x)dx
ForumindlægHej Matematikker :) Jeg har problem med denne opgave uden hjælpemidler: Bestem ∫(1/x+4x)dx x>0 -
Beregn SinV
ForumindlægHej. Jeg har en matematik opgave, som lyder: Beregn sinv af følgende: Cosv = 0,4 Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre. Er der en som er sød at forklare det? -
I et koordinatsystem er givet punkterne
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik. Opgaven skal løses vha. TI Nspire. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven, håber i kan hjælpe. -
spørgsmål???
Forumindlægheey jeg har et spørgsmål. Hvis man dumper matematik skr.. eksamen, og har fået 10 i mundtlig. Er man så dumpet eller bestået?? -
Bestem parameterfremstilling
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave i matematik. Opgaven skal løses i TI Nspire. Jeg har vedlagt en fil med opgaven. Håber at i kan hjælpe :-) -
Isolere K0
ForumindlægSidder med en matematik aflevering til imorgen og kan ikke finde ud af at isolere k0 ?? Nogen der kan hjælpe? -
Kvalitativ eller kvantitativ..?
ForumindlægHej. Hvordan kan man beskrive forskellen mellem om noget kvalitativ eller kvantitativ i faget matematik? Og hvordan kan jeg ser om noget er enten kvalitativt eller kvantitativt? -
hjælp til opgave i privat besked
Forumindlæghej derude! er der nogen der er villig til at hjælpe med en matematik opgave? Forbeholdende er, at den sendes i privat besked. -
Hvilken indstilling
ForumindlægHej folkens sidder lige og laver en matematik aflevering, og er i tvivl om hvornår jeg skal bruge enten rad eller degree i lommeregneren, kan i svare mig på det ? :D -
Er rentesregning, vækstformlen, renteformlen og vækstfunktioner det præcis samme?
ForumindlægJeg skal op i mundlig matematik og har fået et spørgsmål om rentesregning, men jeg har kun noter om vækstfunktioner, er det bare et andet ord for det samme? -
Cirkeldiagram i OpenOffice?!
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for. Jeg skal lave et cirkeldiagram, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det! Er der nogen derude, som kan guide mig gennem, hvordan man gør? :-) -
Ikke homogen lineær rekursion ligning
ForumindlægHej Alle jeg sidder med den opgave og den har drillet mig i lang tid,.Den handler om diskret matematik er der nogle der kan hjælpe lidt. Opgave vedhæftes Tak på forhånden. -
optagelsesprøve
ForumindlægMå man gerne tage sine matematik bøger med sig i optagelsesprøve ?? og hvor lang tid varer dte ? -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det?
