Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 1681 til 1700 af 3597
-
nutid til førnutid
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal omsætte følgende tekst fra præsens (nutid) til perfektum (før nutid) - har markeret, de steder fra nutid som skal bøjes til før nutid. Så det eneste er at du bare skal tjekke om jeg har gjort det rigtigt. Den Sommer 1914 verbringe ich mit meiner Mutter in Wien. En... -
nodeanalyse? synkope?
ForumindlægHej jeg skal op i musik-c eksamen her i næste uge, og har lige nogle ting jeg ikke er helt sikre på :) - Når man skal analysere et rocknummer har vi fået at vide at vi skal fortælle om det er pulsrytmik eller synkoperet rytmik. - har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at pulsrytmik er når sla... -
Florian oder die Sonne
ForumindlægHej, Er der nogen der kunne tjekke for fejl for mig, og eventuelt rette, jeg er ikke særlig god til tysk. Tusind Tak ;) E Florian Oder die Sonne – Eine Fussballgeschickte Ich solle Florians Rolle im den Sportstunden beschreiben. Im den Sportstunden ist Florians Rolle den V... -
Tidsbestemmelser! Hjælp!
ForumindlægHejsa! Ville lige høre om der ikke var nogle der gad at se på den her.. Er ikke sikker på at den er helt rigtig.. :) På forhånd tak..Uwe kommt in einer Stunde, und er bleibt eine Stunde hier. Vor einem Jahr hatte Wolfgang zwei Jobs. Im Tag hat er an Siemens gearbeitet, und abends war er Schlagzeu... -
Opgave om mit værelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået en opgave hvor jeg skal besrkive mit værelse. Fokus i opgaven er præpositioner fra alle 3 grupper, og rigtigt grammatik generelt. Vil nogen måske hjælpe med at rette min tekst? TAK Ich liebe mein Zimmer. Mein Zimmer ist sehr groß. Es ist ein Zeichen dafür, dass ich... -
Piratkopiering - forslag til problemformulering
ForumindlægHej alle. Vi har projekt, og vores overemne er ansvarlighed. Vi er næsten sikre på at vælge piratkopiering, som underemne. Er der nogle der har forslag til en god problemformulering. Ville bare være super. På forhånd tak. -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd! -
Hjælp med engelsk fremlæggelse!
ForumindlægHej folkens, jeg skal lave en fremlæggelse til imorgen med underemnet Internet piracy. Jeg vil så gerne spørge om hvad jeg kan fortælle om? Jeg starter med at fortælle hvad det er og hvordan det påvirker os, og derefter ved jeg ikke hvad jeg skal sige. -
Statistikker Reality TV og facebook
ForumindlægHej alle. Er der nogle der ved hvor man kan finde nogle statistikker som omhandler "hvem der ser reality tv" og "hvor mange der ser reality tv" "hvor mange danske reality shows er der" ?? Har meget brug for hjælp til mine statistikker i samfundsfagdelen i min AT. H... -
er mennesket et produkt af arv og/eller miljø? og hvorfor
Forumindlæger mennesket et produkt af arv og/eller miljø? og hvorfor -
Mulige segmenteringskriterier på konsumentmarkedet | Segmenteringsanalyse
KompendieDer findes fire forskellige grupper af segmenteringskriterier, som man kan segmentere markedet ud fra; geografiske, demografiske, adfærdsmæssige og psykografiske kriterier. Generelt benytter de fleste sig i højere grad af de geografiske og demografiske kriterier til at udvælge deres målgruppe.1. ... -
Udenlandsk værk..
ForumindlægHej, Jeg står i den situation at jeg skal skrive en litterær artikel om et selvvalgt udenlandsk værk, men aner ikke hvilket værk jeg skal skrive. Vores dansklærer går meget op i analysemodeller, så derfor må den gerne være nem at gå til og ikke for lang. Desuden kunne det være fedt hvis der også ... -
billedanalyse ?!
ForumindlægHej alle Ville høre om der var nogen der evt. sad inde med en god analysemodel til billeder ?+VIGTIGT !!! : nogen der har nogen gode noter, ideer ellerl lign til billedet "Leda og svanen" ??se det på http://cgfa.sunsite.dk/vinci/p-vinci4.htmhåber nogen har gode ideer :D knus Gym2 -
Hjælpe!!!!!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal analysere rappe tekster, som hedder City of dreams skrevet af Per Vers og Bikstok Røgsystem. Men jeg aner ikke, hvordan man analyserer en rappe digt/tekst.. Har ingen noterer om den og skal op til eksamen på tirsdag , vil meget gerne høre fra jer eller i det mindste komm... -
Mundtlig Dansk - FSA
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation, at jeg skal op i mundligt dansk, d. 8 Juni. Hertil kunne jeg godt tænke mig af vide, hvordan jeg forbereder mig bedst mulig / hvordan i har forberedt jer, og hvad i har gjort forkert, og hvad i har gjort godt. (Tænker bl.a. på "kritik" fra lærer... -
Analyse til sitcom
ForumindlægHej alle! Eftersom der ikke var en kategori, der hed "Mediefag", valgte jeg at placere mit spørgsmål her.. Det er således, at jeg har trukket mediefag som eksamensfag, og et af emnerne jeg kan komme op i, er sitcoms. Jeg ville derfor lige høre, om der var nogen, der evt. havde en analys... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Textanalyse.dk
ForumindlægHej allesammen:) Jeg havde brug for en analysemodel til digte og blev henvist til textanalyse.dk.. men, men, men, det viste sig at siden kræver abonnement, med dertilhørende password og ID, hvilket mit gym ikke har;( Derfor, hvis nogle af sin skole har fået udleveret password, vil det være dejli... -
Dansk disposition
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver dansk sisposition til eventyret den flyvende kuffert. Eventyret er et kunst eventyr af H. C. Andersen. Jeg er igang med at lave analyse af eventyret, men jeg kan simpelt hen ikke komme videre. Har i nogle forslag, eller evt. links til hjemmesideer med en god an... -
Mundtlig eksamen - Hvad skal man medbringe ?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart op til mundlig dansk eksamen . Jeg sidder og tjekker hvad jeg skal have med ind . Her er en liste : De forskellige analysemodeller ( Kan I nævne dem , så jeg ved om jeg har det hele med ? ) Oversigt over persioderne & ismer Oversigt over temaer over de tekst...
