Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 17021 til 17040 af 75430
-
Analyse af "lyset" - Johannes Møllehave
ForumindlægJeg er i gang med at analyserer Digtet "Lyset" og mangler hjælp. Hvornår er digtet skrevet? -
Væddemål
ForumindlægGoddag.Jeg har væddet med min matematiklærer om, at det er muligt at finde svarene/en aflevering til 10-klassesopgavesættet fra december år 2000 et eller andet sted på nettet.Selvfølgelig er jeg på Lars tyndskids marker, for har kigget mig rundt omkring på nettet og kan slet ikke finde noget som ... -
Er der mon fejl?
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig, med at rette en oversættelse fra dansk til spansk? Please hjælp Spansk: 1. Juan tiene veintitrés y viene de Madrid. 2. Él estudia inglés en la universidad, y él vive juntos con su inglés novia. 3. Ann tiene veinticuatro y de Inglaterra. Ella vive juntos con ... -
Lille valuta opgave...
ForumindlægHvordan omregner man 600 danske kroner til svenske kroner? Når kursen for 100 danske kroner er: 71,96..? -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg har et spørgsmål som siger at ud af to terninger forekommer summen 9 oftere end 10 og jeg forstår ikke helt, hvordan man kan svare på spørgsmålt. Ud af 200 simuleringer ender det også med at være summen 9 der dukker flest gange op. -
Løsning af Ligning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg beder om hjælp til denne ligning. Kan godt se løsning skal være enten -9 eller 2, men jeg kan ikke finde frem til de tal, når jeg regner ligningen ud. Kan i hjælpe mig? Ligningen ser sådan her ud: (x-2)*(x+9) = 0 På forhånd tak! -
virkelig nedern:/
Forumindlægvi havde terminsprøver i dansk. Havde det ikke så godt, så prøvede på at gøre mit bedste på det tidspunkt,... Men kommer det til at stå i mit karaterblad? Altså hvordan det gik osv.? Håber jeg virkelig ikke :/.... -
Vurdering af skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej Sp. Jeg har lige været til afgangsprøve i FS10. (Dansk, skriftlig fremstilling) Og jeg sidder her og er ret utilfreds med min præsentation af min stil. Derfor vil jeg gerne spørge jer, om I vil vurdere min stil? Har den som PDF. Tak på forhånd. -
Bitte Herr Witzack hilfe
ForumindlægHej herr Witzack vil du være sød at hjælpe mig med at rette min tyske stil om min tur til berlin.. Knuser JannieBerlin ein Schönes Stadt…Es war sehr kalt, und wir warteten alle mit unserer Bagage auf dem Bus. Diesem Bus sollte uns nach Berlin fahren. Wir sollten unserem Studienbesuch in Berlin ve... -
Hvordan kan man for ok karakter i tysk?
ForumindlægHej vil gerne vide hvordan man muligvis kan få 12/12 i tysk! Nogle som kan hjælpe for syntes selv det er ret svært at bare få 10. -
Geografi - hjælp
Forumindlæghjælp!! a. Beskriv den danske erhvervsstruktur? i. Vis en model over den danske erhvervsstruktur. b. Beskriv Danmarks økonomi ud fra BNP og erhvervsstruktur sammenlig-net med et afrikansk og et asiatisk land. i. Forklar forskelle i strukturerne. c. Beskriv den danske demografi m... -
SSO!!
ForumindlægHej derude!Jeg er lige startet i 3.g og skal om ca 1½ måned havde aftalt med min lære, hvad jeg skal skrive SSO i.. Hmm.. Jeg kan vælge at krive i samf. , dansk, historie og mat. Tror nu helt sikkert, at det bliver dansk eller historie, men hvor er valgte bare stadig bredt!!ER der nogle, som har ... -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du? -
Projektion !
ForumindlægHar fået til opgave at finde vektor a9;s projektion på vektor b ud fra disse koordinater: a = (2,1) b = (-5, -9) Har angivet et bud på en løsning forneden, men vil bare være sikker på fremgangsmåden. Så har i evt. ændringer, må i gerne give lidt feedback. På forhånd tak :-) Først og fremmest... -
tale om disciplin
Forumindlæghej jeg kom llige til at reload efter at havde skrevet en hel masse men basically så skrever jeg en politisk tale om disciplin min kulmination af tanker er allerede samlet i min word fil første paragraf tager jeg fokus på at kreere ethos (det en løgnehistorie så endlig hvis har nogen bedre idee... -
flertals endelser på navneord
ForumindlægJeg går godt nok i 1.g og alt det der, men jeg har aldrig forstået reglerne for, hvornår man skal sætte -er på ord i ubestemt, og hvornår det bare skal ende på -e flertal. eksempel: Dansker -ental danskere(r)?? transistor -ental transistore(r)?? Jeg vil meget gerne høre en general regel for ... -
karaktere
ForumindlægJeg har fået 12 i religion, så den kommer vel til at stå som ganget med et, men hvad med dansk? Jeg har fået i skriftlig 10 og i mundtlig 7 skal jeg så ik9; lægge dem sammen til 17 gange 2 ? For jeg forståer ikke alle de skemaer/tabeller, som man regner det udfra :o) Og hvad så med gennemsnitt... -
areal
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = x2 - 6x + 9 Grafen for f og koordinatsystemets akser afgrænser i første kvadrant en punktmængde M, der har et areal a) Bestem arealet af M (det gav 9) b) Hvordan bestemmer jeg en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet P(0,f(0)) ( det g... -
HASTER ! Matematik hjææælp!
ForumindlægHej .. Jeg er i gang med en matematik rapport, men jeg kan ikke helt gennemføre denne opgave; ØVELSE 13 (Beviset for sætningen) Beviset laves trinvist, dvs. vi indser, det gælder for n = 2, n = 3, n = 4 osv. I hvert trin udnytter vi det, vi ved om x, nemlig at formel (9) gælder: 1. trin: Vi ved, ... -
Rote arme fraktion (baader meinhof)
ForumindlægHej Jeg skal skrive sso om terrororganisationen RAF (Rote Arme Fraktion). Jeg skal skrive den på dansk, men skal benytte tyske kilder. Jeg vil høre om der evt. er nogen der har en opgave eller nogle gode informationer omkring gruppen. Jeg kan bruge al hjælp, så bare skriv hvis du har det mindst...
