Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17041 til 17060 af 35409
  • Hvad må man konkret have med til forberedelsen til mundtlig Mat A?

    Forumindlæg
    Jeg har forstået, at man må have alt, der downloaded på ens computer med i forberedelsen til mat A mundtlig, + noter, bøger og andet ikke-internetsafhængigt. Er det rigtigt? Kan man i så fald godt downloade en video, der gennemgår et bevis, til brug i forberedelsen, uden at komme i problemer?
  • Difinitionen på en tangentlinje til en vektor

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er difinitionen på en tangentlinje til en vektor? :)
  • Fysik b: forklar symboler i formlen

    Forumindlæg
    Forklar hvad symbolerne i denne formel betyder
  • MATEMATIK (REGRESSIONER)

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet
  • Dansk på stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år?
  • Vinkler og kordinater i trekant

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et billede med spørgsmålet en eller anden hjælp!!!!! hurtig sidder i prøven nu
  • Sætningsanalyse opgaver?

    Forumindlæg
    Hej, da jeg har AP latin og Ap almen, vil jeg gerne øve mig på sætningsanalyser osv. Nogle der eventuel har links til sider hvor jeg kan lave opgaver? Mvh El- Nino
  • MATEMATIK

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe med følgende opgave? Tak på forhånd :)
  • Udregning af ligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2
  • huygens princip

    Forumindlæg
    Har lige et par spørgsmål "Både ringbølger og plane bølger optræder ofte som bølger på en vandoverflade." Hvor kan man ellers se dem? Huygens princip: ”Ethvert punkt på en bølgefront kan betragtes som udgangspunkt for en ringbølge.” Hvordan skal det helt præcist fors...
  • proportionalitet

    Forumindlæg
    hej alle sammene jeg sidder her med 3 spørgsmåler som er ligger i vedhæfte som billeder.
  • ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi

    Forumindlæg
    Hej Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse. Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv. Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for m...
  • Angiv kvartilsættet

    Forumindlæg
    Angiv kvartilsættet ud fra et stolpediagram over et observationssæt. Hvad er den mest flabede måde at angive svaret på den opgave? Jo færre mellemregninger jo bedre
  • Sendt hjem på tænker pls hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar.
  • Bestem f(x) og monotoniforhold

    Forumindlæg
    Håber i vil hjælpe og give nogle svar
  • fehlings væske

    Forumindlæg
    Hvorfor kan saccharose og stivelse ikke reducere Fehlings væske?
  • kulstof og kvælstof kredsløb

    Forumindlæg
    Hejsa alle..er der nogen der har nogle gode notater/forklaringer på kvælstof og kulstof kredsløb..Jeg mangler også noter på svovlets kredsløb, men dette er mindre vigtigt..På forhånd tak..Jacob
  • Gym Afleveringsopgaver

    Forumindlæg
    Heyza derude, har i længere tid gået med en ide. Kunne det ikke være fedt at lave en side enten separat eller under studi.dk med besvarelser til matematik-opgaver i gymnasiet. Både for B - A og A+ Det kunne ihvertfald være en fed hjælp for mange. Skriv venligst tilbage på min e-mail hvis i er gla...
  • Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer.
  • Hvilke emner har været aktuel i skr. eng

    Forumindlæg
    Hej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år..