Søgning på: srp engelsk. Resultater: 17081 til 17100 af 31639
-
SSO - Inertimoment m.m.
ForumindlægHej, Jeg skal i ugen op til juleferien skrive SSO i fysik. Emnet er "Inertimoment - Stive legemers bevægelse". Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle der kan anbefale nogle gode bøger eller andet materiale inden for dette område. Indtil videre har jeg følgende bøger: "Stive ... -
Them i ental?
ForumindlægHvordan siger man them i ental? -
Yankee!
ForumindlægHalløj! Begrebet Yankee er et ord som bliver brugt om amerikanerne, er der nogle der ved hvad ordet egentlig betyder o hvordan det opstod, for jeg kan huske at den blev brugt i borgerkrigen, men nogle der vil kort fortælle om det? -
ORGANISKE STOFFER.! HURTIGT?
ForumindlægEr der nogen der kan nævne tre organiske stoffer med indhold af N ( Kvælstof)??????????????????????????????? -
ret
Forumindlæg2)"Kun ved troen alene kan mennesket blive retfærdiggjort overfor Gud, ikke gennem gode gerninger. Troen skænkes af Gud, mennesket kan kun håbe på at modtage den. 2) With the belive in God alone can the human justify to God, not with good act. The belive is given from God, the human can o... -
højbrynet?
ForumindlægHvad betyder ordet? -
En der kan hjælpe mig med at lave nogle korte grammatik opgaver?
ForumindlægHåber der er en der kan hjælpe med at lave den. Det haster lidt. -
Non fiction vs fiction
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der ved hvad forskellen er på non fiction og fiction? Må meget gerne skrive en kort beskrivelse Venlig hilsen John. -
Læseprøver i HTX og stx ?
ForumindlægHej derude:) Jeg har i dag fået af vide af min folkeskolelærer at man får læseprøver i både stx og HTX. Ville bare spørge om det er sandt da jeg har hørt af mange at man ikke gør. Håber jeg for svar igen:) -
Hvor meget er en fod i meter?
Forumindlæghvordan ska man omregne noget med en bredde på 5 fod til meter? -
Biord
ForumindlægJeg har bare et lille spørgsmål mht. biords placering i en sætning. It was worth seeing.. hvis jeg så skal skrive bestemt værd at se, skal certainly så placeres først, til sidst eller midt i sætning. Kan nogen forklare en regel om dette? -
Rettelse af oversættelse...
ForumindlægDavid siger, at han læser statskundskab, fordi man bør læse noget, der er nyttigt for samfundet. For han kan kun studere takket være Revolutionen. Diego er ikke enig. Han mener, at David går imod sig selv. Han bør læse litteratur. David cuenta que estudia Economía Política porque hay que leer a... -
MEGET lille ting
Forumindlæghej er gået i stå med en sætning som jeg bare ikke kan få oversat: Zum stillen Ärger seriner Gattin, jeg vil sige noget med til den stille irritation sin ægtefælle? :S det kan man bare ikke sige!! -
3 navngivninger på organisk stoffer
ForumindlægHej... jeg sidder her og har lidt problemer med de sidste ting af den sidste aflevering i år. Derfor håber jeg at der er en derude som kan hjælpe/fortælle mig hvad navne er på følgende 3 stoffer. 1. C2H6O2... det blev dannet af ethylenoxid (C2H40) og Vand. 2. C2H7NO... det blev dannet af ethyle... -
Rettelse
ForumindlægEn lille dansk-tysk oversættelse. Hvis der er nogen, der gerne vil se den igennem for fejl, vil jeg blive meget glad. Steffi und ihre Mutter Steffi er 15 år og bor i Hamburg med sine forældre. Hun har tre ældre søskende, som ikke mere bor hjemme. Steffis forældre arbejder begge som journalister... -
Tilbyder hjælp til folkeskoleelever og gymnasieelever :)
ForumindlægKære læser, Leder du efter en hjælpelærer som har erfaring med at motivere og undervise børn i folkeskolen og gymnasiet? En hjælpelærer som tilbyder kvalitetsundervisning til en god pris? Så er du kommet til den rette profil :) Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg har en bachelorgrad som it-medici... -
Nej, jeg skal på i Fysik..
Forumindlæghej... jeg skal desværre på i fysik engang i juni måned.. men eftersom jeg har været indlagt på sygehuset et stykke tid, der er ingen noter at støtte sig til.. derfor spørger jeg nu om der er nogen der vil forærer mig nogle af deres noter? -
plantefibre
Forumindlæghvilken funktion har plantefibre? -
privatlærer
ForumindlægHej.. Jeg søger en privatlærer der kan hjælpe mig med mine lektier... Jeg går på gymnasiet 2.g.. Send mig en besked til min indbakke hvis du er interesseret.. -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt
