Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17141 til 17160 af 156873
  • Katinka- Peanut- Analyse

    Forumindlæg
    Hejsa der :) Vores lærer har givet os en opgave at analysere sangen som bandet Katinka har skrevet/lavet. Sangen hedder Peanut og det lidt svært at analysere den når man ikke har prøvet det før og ikke har erafring med "Lyrisk analyse modellen" Ellers tak på forhånd
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med resten af opgaven :)
  • Lektiehjælper til jura

    Forumindlæg
    Hejsa.. Nogen som vil hjælpe mig min skriftlige prøveeksamen i jura, på videregående uddannelse (og det er online hjælp jeg søger)? Og det er den 7. februar. Håber at der er en som vil hjælpe mig, og betaler gerne for hjælpen..
  • Funktion's problemer :)

    Forumindlæg
    Jeg har fået opg.:To funktioner f og g er bestemt ved:f(x) = 1/4x^2 - x + 2g(x) = 1/3x + 3Løs ligningen f(x) = g(x)Løs uligheden f(x) = og * Større og lig - med.Har dette noget med andengradsligningen ? ... eller et helt andet perspektiv?
  • Matematik b hhx 4 juni 2012

    Forumindlæg
    Nogle der har lavet opgave 10 i eksamensættet for hhx matematik b, d. 4 juni 2012? Hvis der er ville det være super, hvis jeg kunne få forklaret hvordan opgaven skal laves. Tak på forhånd. :)
  • Matematik

    Forumindlæg
    I næste uge skal jeg op til de skriftlige prøver jeg vil bare lige spørger om hvordan man kan forberede sig til matematik problem og færdighedsregning Kan nogen fortælle alt det man skal kunne i færdigheder og alt det man skal kunne til problem og hvordan man får en høj karakter ? Det meget vig...
  • ...bølge

    Forumindlæg
    Bølgelægderne for violet lys ligger mellem ca. 380 nm og 470 nm. Lys bevæger sig med farten 3,00 * 10^8 m/s. beregn de tilhørende frekvenser. håber nogen kan hjælpe mig.
  • Er der nogen der kan uddybe spørgesmål 1b.

    Forumindlæg
    jeg har brug for en som kan hjælpe mig da det er længe siden jeg har haft kemi og nu har jeg det på flexhold.. jeg har brug for i denne opgave forklaring på hvilken af de stoffer har højst hastighed og hvorfor har de det?
  • Trukket ned pga. "forsigtighed"

    Forumindlæg
    Jeg var til evaluering i mit tysk 2.g forsætter ...og jeg fik at vide at jeg var aktiv og blabla, men at mit skriftlige var sjusket, noget som jeg modbeviste med det samme idet jeg viste mine to opgaver og min prøve som alle var over 9...Det indså min lærer men kom med den kommentar at jeg havde ...
  • PCR-primer og bestemmelse af en mulig basesekvens!

    Forumindlæg
    Jeg har i et eksamenssæt i opgave 2, B, a, (se vedhæftede opgavesæt) fået til opgave at angive en mulig basesekvens for en særlig PCR-primer. I og med, at vi ikke har lært noget om disse metoder har det fordret rigtig meget opsøgning af kilder på internettet, og info osv. Jeg er kommet frem til...
  • 13-taller?

    Forumindlæg
    Hvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :)
  • HFI Relæ summer

    Forumindlæg
    Et hfi relæ summer/banker. Tilsluttet komfur-gruppe. Kan det forårsage større strømregning?
  • Definitionsmængde

    Forumindlæg
    Hejsa hvordan bestemmer jeg definitionsmængde i den opgave jeg har vedhæftet?
  • Palindromtal

    Forumindlæg
    Hej Denne opgave føler jeg at er meget svær: så denne lyde sådan her: Find mindst et eksempel på et primtal, et kvadrattal og et kubiktal større end 100, som er palindromtal. Mvh Fahad
  • Alle er skide kloge til matematik!!! Nej!

    Forumindlæg
    På den skole jeg går på nu, har jeg stødt på et problem.... CAS-værktøjet! I følge bekendtgørelsen står der, at eleven skal være bekendt ved brug af et CAS-værktøj. Der står intet om at eleven også skulle kunne løse simple ligninger, og lære at differentiere i hånden.... Dette ser jeg som et pro...
  • Vurdering af årets eksamensopgaver på 3-årigt forløb til A-niveau

    Forumindlæg
    Hej,Formålet med denne tråd er at få en vurdering af årets 4 eksamenssæt i matematik, 3-årigt forløb til A-niveau;2005-8-3 (med hj.midler)2005-8-4 (uden hj.midler)2005-8-3 SF (Standardforsøg, med hj.midler)2005-8-4 SF (Standardforsøg, uden hj.midler)Link til opgavesættene:http://us.uvm.dk/gymnasi...
  • fodboldenglen

    Forumindlæg
    hey nogen der har nogle noter til fodboldenglen ...tak
  • 1g årsprøve matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i årsprøve i matematik 1g på a-niveau.. Hvad kan man gøre for hurtigt at blive klar og forberedt? Hvad burde man tage med til prøven også?
  • skr. FYSIK A eksamen

    Forumindlæg
    Hvad synes I om skr. fysik A eksamen? Mener I den var svær el. nem?
  • Udtrykkelse af x ved y på CAS

    Forumindlæg
    Hej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt.