Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 169995
-
idealisme, realisme
Forumindlæget måske simpelt spørgsmål, men alligevel svær at besvare (synes jeg).. In case en censor/eksaminator spørger om, hvad man kan bruge realisme og idealisme til... hvad kan man så svare? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Veldfærd
ForumindlægHjælp til disse to spørgsmål a. I hvor høj grad skal civilsamfundet sikre borgernes velfærd? b. Hvilke muligheder og begrænsninger ser I ved at ligge mere ansvar ud til civilsamfundet? -
Benyt modellen til at beregne antallet af Facebook brugere i 2008, og gør rede for hvad tallet a fortæller om udviklingen af antallet af Facebook brugere.
ForumindlægHej Hvad gør jeg -
Methyl isocyanat -> hydrogen cyanide
ForumindlægKan methyl isocyanat nedbrydes til hydrogen cyanide? Hvordan og med hvilke andre reaktanter? -
IHK or DTU
ForumindlægI have been accepted in to IHK in Electronics and Computer Engineering, it was my first chose. I also applied to DTU - IT. Is it possible to change from IHK to DTU? If it is, should I? DTU campus look really nice and it is larger than IHK but I don't know much about either of them.... Could ... -
hjælp historie
Forumindlæghej allesammen skal lave en femlæggelse om 1 maj men ander slet ikke om det og kan jeg få gode hjemmesider som jeg kan kigge -
Udveksling i 1g?
ForumindlægHej. Jeg skal på efterskole i 10.klasse og tænker at jeg tager en STX efterfølgende. Ved i om det er muligt at man i 1g f.eks tager til USA, og så efterfølgende starter i 2g hjemme i Danmark? -
Karakterer...
ForumindlægJeg har her ved første karaktergivning i 1.g fået et snit på 8,6. Jeg er matematiker og har fået 8 i engelsk, kemi, fysik, idræt, 7 i musik og så 9 i resten. Endvidere er det min klare ambition at blive student med et snit på 10,0 eller over - dels på grund faglig interesse, og dels på grund af f... -
Hvordan er studierne på CBS? Hvilke jobmuligheder er der efter?
ForumindlægHej Er der nogen herinde som går på Copenhagen Business School, eller har gået, eller ved noget om det? Hvordan er det fx at gå der? Hvordan er eksempelvis studierne International Business, International Business and Politics eller studiet Erhvervsøkonomi og projektledelse? Hvad handler det s... -
Dansk skr eksamen HHX - Forsøg med IT - Opgave 1 "Tre på en motorcykel"
ForumindlægJeg skrev om denne opgave til eksamen, men kunne godt tænke mig at høre hvordan andre der valgte den samme opgave, har anlyseret den. Jeg synes ikke hovedpersonerne var særligt postmoderne.. Er jeg helt forkert på den? Og har i fundet ud af budskab eller lign? -
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Oxford Universitet
ForumindlægHej Jeg har gået og tænkt på at prøve oxford universitet her på det sidste.. Men jeg kan ikke finde nogle adgangskrav? Skal man have et specifikt gennemsnit for at komme ind? therose -
Skr. samf
ForumindlægHej alle. Jeg ville høre, om en eller flere af jer har ideer til hvilke emner der sandsynligvis kommer i spil til årets skriftlige studentereksamen i samfundsfag A? Alle ideer bliver modtaget med kyshånd! -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Hvordan uddanner man sig til præst??
ForumindlægHej. Hvad kræver det, for komme ind på præsteuddannelsen? Har kigget ud igennem, men uden held. På forhånd tak! -
Ohhhhhhhh
Forumindlæghey..... jeg skal snart op til mundtlig eksamen i historie og aner ikke hvad jeg skal stille op fordi min tidligere lærer har opgivet noget vi ikke engang har læst.... Hvad skal jeg stille op mht. eksamen? Hvordan kan man få gode karaktere til en eksamen i historie? Er det egentlig ikke sværere a... -
Tysk B eksamen HF Analyse af Artikel "Der 9. November 1989 Nacht, als alles ging"
ForumindlægKære Studieportalen Jeg skal hermed til eksamen i morgen i mundtlig tysk B. Jeg har trukket en artikel, hvilket er et uddrag fra det tyske blad "Stern", som handler om murens fald i 1989 og de glade stemninger, der fandt sted i denne tidsperiode. Jeg er ikke nervøs, da jeg er st... -
lineære funktion 2
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. "Redegøre for, hvorledes lineære funktioner anvendes i forbindelse med økonomi eller afsætning ." Tak på forhånd -
Essay - fejl?
ForumindlægDenne tekst er skrevet: But it was not only a national event; it was also an international event. People, all over the world were watching (TV) when the Apollo 11 with astronauts Neil Armstrong and Edwin Aldrin descended and landed on the moon. One of the most memorable phrases ever said, is sai...
