Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17181 til 17200 af 24761
-
Begrebet fedme
ForumindlægGiv en biologisk redegørelse for begrebet fedme? er der nogen der kan hjælpe mig lidt. Ved ikke rigtig hvad det præcist indebærer. Har det noget med BMI eller? -
HJælp - Det haster. TYSK!
ForumindlægHej, nogle der vil se dette igennem for fejl som forkert ordstilling, uforståelige sætninger og sådan? :) Ich denke, das Buch war sehr gut und interessant. Es war sehr lehrreich und interessant, weil Ralf und Steffi so jung waren, dass ich mich in den Roman leben könnte. Ich habe nicht das Buch b... -
Donutform
ForumindlægHej Studieportalen, Hvad er det matematiske begreb for en donutform i 2 dimensioner? -
hjælp til tysk opgave om studietur :)
ForumindlægHej, jeg har skrevet en tysk opgave om min studietur, har virkelig brug for at få den rettet, da det er den sidste opgave inden jeg afslutter faget. Håber i kan hjælpe :) Studienreise: Island Sonntag am 18. März: Wir reisten die meisten Sonntag. Wir flogen mit Luft Island um ca. 14:00 und lan... -
Broken Window teorien
ForumindlægHej alle. Er der nogen som helt konkret kan forklare mig hvad "Broken Window teorien" går ud på? -
Kunstig intelligens, brug for hjælp til et forsøg!!
ForumindlægHej, vi er to drenge som søger hjælp til et forsøg. Vi har ledt og ledt, og været inde på tusinde af hjemmesider, men ingen har indeholdet et forsøg vi rigtig kunne bruge. Vi er virkelig tidspresset, eftersom at vi troede vi ville kunne finde et forsøg nemt. Vi har om kunstig intelligens. -
HF på VUC, optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen Da jeg har søgt ind på HF uden en 10.'ende klasse (gik ud af 9. i 2007, og haft 2 år på STX), skal jeg til en optagelses prøve. Prøven består af en tre-delt faglig test på 1,5 time og en efterfølgende samtale på ca. 15 min. Derudover, mener jeg at jeg i telefonen fik af vi... -
Kilder - raceforskel i USA i dag?
ForumindlægJeg skriver AT om kampen for racelighed, og jeg mangler nu kun mit diskussions spørgsmål. Her vil jeg diskuterer hvorvidt, der stadig er raceforskel i USA i dag, og det ved jeg jo godt, at der er, men problemet er, at jeg mangler nogle relevante kilder til diskussionsafsnittet. Er der nogen a... -
rettelse af 2 korte sætninger!!!
ForumindlægHeej allesammen, sidder lige med 2 tyske sætninger som jeg er i tvivl om. Håber i kan være behjælpelige til at rette dem (; Har de hørt, at det rejsebureau, vi har bestilt rejsen hos, er gået fallit? - Haben sie gehört, dass das Reisebüro, wir gebucht haben die Reise in, ist Konkurs gegangen is... -
Hvilken videregående uddannelse er flest studerende blevet optaget på?
ForumindlægHej! Hvor finder jeg hvor mange der blev optaget på en videregående uddannelse? Her tænker jeg fx Ingeniør, jura og antal... Ug.dk Dst.dk? -
Bøger der omhandler perioden 1848-1901 i DK?
ForumindlægHej, jeg er igang med at finde bøger til min dansk/historie opg hvor jeg har valgt at lægge vægt på historie delen. Jeg skal perioden 1848-1901 i danmark vælge et emne jeg vil beskæftige mig med. Jeg har valgt at undersøge årsagerne til urbaniseringen og hvilke konsekvenser det fik for den nye in... -
MEDICIN
Forumindlæger der nogle der ved hvad transcriptase gør det er noget medicin af en slags. -
Fremlæggelse om Eem-tiden???
ForumindlægHejsa Jeg skal fremlægger om Eem-tiden Det her den problemstilling jeg skal tage udgangpunkt i i min fremlæggelse. Hvad er eem-perioden (mellemistiden) og hvad betyder den for klima researchen. Hvordan finder jeg information om det ?? Ved ikke hvordan jeg skal fremlægge om det og... -
Ikke højt nok gennemsnit...?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og har planer om at uddanne mig som tandlæge, men regner med at få et gennemsnit på ca. 8,3-8,5. Sidste år lå standby på 8,8 og derfor er jeg sikker på at jeg ikke kan komme ind i år. Spørgsmålet er så: Hvordan er det muligt at komme ind på denne uddannelse(Er ellers rimelig t... -
FS10 mundtlig dansk synopsis
ForumindlægHej Alle :) Er der mon nogen der kan hjælpe med hvad en mundtlig dansk synopsis helt præcis skal indeholde, gerne med et eksempel af en, hvis nogen ligger inde med en. på forhånd tak :) -
Oversættelse af simple sætninger
Forumindlægkunne nogle se om mine oversættelse af disse sætninger er korrekte Min oversættelse 1. According to the latest gossip is an British Model been rejected from an fashion show. 2. We lost quickly the appetite and began to talk about, that we should have chosen another place to eat. 3. As they cam... -
Hvordan laver man abstact?
ForumindlægJa, overskriften siger sig selv.. Er der nogen som lige har gode fif til, hvordan man skriver et abstract? -
Vektorer og bevis
ForumindlægHej alle sammen, jeg er i gang med at forbedre matematik A eksamen og syntes ikke rigtigt, at min bog kommer med så mange gode vektor-forklaringer, specielt ikke grafisk og syntes, at den mangler nogle beviser. Så ville jeg lige høre, om der er nogen, der kender en god hjemmeside eller evt. bog... -
Skrive egen science fiction novelle
ForumindlægHej, jeg skal skrive min egen science fiction novelle. Jeg har aldrig prøvet det før, og jeg synes det er en svær genre, der ikke rigtig siger mig noget! Så hvis du har en god novelle til mig, ville jeg blive meget glad!(-: Tak på forhånd. Mai -
Et ekstra A-fag
Forumindlæghej jeg overvejer at hæve et ekstra A-fag, men er bange for, at det vil blive hårdt med alle de afleveringer... jeg har ikke besvær med at aflevere min afleveringer til tiden foreløbig hvor jeg har 4 A-fag... overvejer at droppe valgfaget på C-niveau og hæve faget B- til A-niveau... nogle der ha...
