Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 17221 til 17240 af 176544
-
Dansk eksamen. Hvad synes i om mit valg?
ForumindlægHej Jeg har trukket "den moderne novelle" i fordybelsesområde i dansk. De to noveller jeg skal perspektivere til er "Sheila og elefanterne" af Jesper Wung Sung og "Nørreport" af Katrine Marie Guldager. Jeg har valgt "Sammenstødet" af Katrine Marie Gul... -
Virksomhedsøkonomi B eksamen december 2013
ForumindlægHej, er der nogle flinke mennesker herinde der ligger inde med Vø B eksamenssættet fra december 2013, er meget interesseret i det!! -
Samfundsfag B eksamen - ideologier og partier
ForumindlægHej alle sammen. Jeg mangler lidt hjlælp til en problemformulering og evt. problemstillinger inden for emnet ideologier og partier? Mine bilag omhandler meget om SF's knockout og Enhedslistens fremgang efter sidste valg. Derudover er der 2 meningsmålinger fra Januar 2014 og maj 2014 og enhed... -
Et godt produkt til historie eksamen om Danmarks besættelse
ForumindlægEr fuldstændig færdig med min præsentation og det hele, men jeg har absolut ingen kreativitet til at finde på et produkt, nogen ideer? -
Beregn mængde a mol der tilsættes
ForumindlægHej opgaven lyder således: Hvor mange mol NaOH skal der sættes til 1,0 L af en 2,0 M eddikesyreopløsning for at lave en pufferopløsning ved hver af følgende pH-værdier? a) pH = pKa b) pH = 4,00 c) pH = 5,00 Hvis jeg bare får hjælp til opgave a, skal jeg nok selv finde ud af de to sidste. Je... -
Bestem værdierne for konstanterne a og b
Forumindlægjeg har problemer med den her opgave og kunne godt bruge noget hjælp. der må bruges hjælpe midler -
Bestem a,b,c og d.
Forumindlæghttp://gyazo.com/52e1eb857228d4873e93687619cb5a47 Opgaven er beskrevet i linket. -
Mundtlig eksamen plasticsolen, michael strunge
ForumindlægHej skal til mundtlig eksamen i PLASTICSOLEN og sidder helt fast. Er der nogle der evt har været oppe i digtet eller kan hjælpe mig ift noter -
Dumpe AT eksamen - student eller ej?
ForumindlægHej. Mit snit er relativt højt, men hvis jeg dumper AT eksamen i 3.g, bliver jeg så stadig student? -
(1+ry) (1+rx)^a
ForumindlægHej jeg har en rapport for, der omhandler emnet potensvækst. Jeg er i tvivl om hvad (1+ry) (1+rx)^a betyder, og hvordan man forklarer formlen. Tak på forhånd -
SRP om dødsstraf - Samf og eng A
ForumindlægHey allesammen! Jeg har valgt at skrive om dødsstraf i SRP. Mit fokus i opgaven vil lægge på at sammenligne de forskellige retssystemer i USA og at analysere "Dead man walking".. Er der nogen som har erfaringer med emnet som jeg kan drage nytte af vil jeg meget gerne høre, og hvis i... -
isolering a variabel, en tricky en :P
Forumindlæghvordan løser jeg for v i 625 = (1/180)*Pi*v -sin(v) problemet er at der er både et led med v og sin(v) :S -
a^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor?
ForumindlægFunktionen lyder x^3+2x-1 har et nulpunkt - hvorfor? tak :) -
Orbit A HTX - elektriske felter
ForumindlægHej.. Jeg sidder fast i en opgave. Den lyder som følgende; Følgende er et forslag til energibesparelse ved busdrift. Bybusser bremser hyppigt, og ved hver opbremsning omsættes bussens kinetiske energi til indre energi i bremseskiver og klodser. Forsslaget består i at forsyne hver bus med en gener... -
HJÆLP ME!! JEG KAN IKKE FINDE UD A DET:O
ForumindlægHey.. er der nogen der kan 1/4 x^2 +1+1x = 9^2-8a+16= 9x^2+4y^2+12xy= -
Udfordringer til Knuthenborg Safaripark A/S?
ForumindlægEr der nogen der har fundet nogle relevante udfordringer? -
SRP i Dansk A og Fysik B
ForumindlægHej allesammen :) Jeg ville bare lige hører om der var nogen, som havde en ide til hvilket emne jeg kan skrive om i Dansk og Fysik B til min srp. Jeg tænker atomkraft, men ville gerne have "backups" hvis nu jeg skifter mening. tak på forhånd! -
Omeksamen
ForumindlægHej, jeg er i den uheldige situation, at jeg skal til omeksamen i Kemi i år, fordi det gik ad røven til sidste år! Er der nogen der har en idé til hvad man kan sige/gøre/skrive for at man består? Problemet er nemlig, at jeg simpelthen ikke gider læse kemi, og hvis jeg gjorde det, ville jeg allige... -
Opg. 13.35 og 13.34 VØ A
ForumindlægI opg. 13.34 opg. A skal jeg give et begrundet svar på, om det kan betale sig at sælge en brevvægt til 70 kr. i udlandet og samtidig for 80 kr. på hjemmemarkedet. Salget vil ikke have indflydelse på salget på hjemmemarkdet, man har ledig kapacitet til at fremstille de 10.000 brevvægte, det drejer... -
Ang eksamens spørgsmål
ForumindlægHej.. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg er kommet helt ud og skide.. Jeg skal op til eksamen på fredag i biologi, men jeg mangler at få svar på 5 spørgsmål, som jeg har knoklet med i 3 dage nu, men kan ikke rigtig finde nogle svar på dem.. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe...
