Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17221 til 17240 af 37418
-
Slaverne i borgerkrigen.. Hjælp tak
Forumindlæghej. vil spørge om nogle kan give mig svar på hvad slaveriets betydning havde for borgerkrigen? på forhånd tusind tak..! -
Kulstof
ForumindlægHvordan er kulstoffets opbygning? -
HJÆLP - OVERSÆT !
Forumindlægles amours meurent à une fréquence qui élagera bientôt celle de Montréal. Nous, les citoyens d'un pays arriére, nous nous modernisons malgré nous, avec le reste du monde. .. Je me suis jamais vraiment habituée à cette ville où j'ai vècu tant d'années. Tusind tak - det haster ! -
Taksonomiske niveauer
ForumindlægEr der nogle, som vil give mig eksempel på en synopsis med spørgsmål på de forskellige taksonomiske niveauer. Jeg skal op i morgen, og jeg synes, jeg er usikker på hvordan man egentlig gør. -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd -
Como agua para chocolate
ForumindlægHej.. er der nogen der kan forklare hvad den mexikanske revolution går ud på i korte træk? Og kan man sige at personerne repræsenterer hver deres del af revolutionen (ligesom i Cría Cuervos og Ay Carmela, hvis nogen har læst dem)... -
Rødeblodlegemer skrumpe/svulme
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, jeg er kommet ret meget i tvivl om, og jeg ved ikke hvordan jeg kan finde svaret. Håber der er en der kan hjælpe. Det handler om, i hvilke af følgende opløsninger et rødt blodlegeme hverken vil svulme op eller skrumpe, - og der kan vel at mærke godt være flere svar.. 15... -
lys med bølgeegenskaber
Forumindlægjeg har trukket emnet lys med bølgeegneskaber. prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: lys med bølgeegenskaber. stikord til den faglige samtale; bølgelængder, farver, diffraktion, interferens, dobbeltspalte, optisk gitter, gitterligninger envidere ønskes en omtale af eksperimente... -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
Engelsk B og A niveau på samme tid?
ForumindlægHar hørt at det kun er A niveau karakteren der tæller på eksamensbeviset, men ville lige være sikker. Nogen der ved om dette er sandt? :) -
Droppe undervisning - selvstuderende?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx andet år. Jeg vil gerne høre om mulighederne for at blive selvstuderende. Jeg har mange ting som jeg skal, og det passer rigtigt dårligt på mit skema, så jeg havde tænkt at blive selvstuderende. Hvad betyder dette helt konkret, og hvordan kan jeg blive det? Er det o... -
Korrekturlæsning og grammatik
ForumindlægGod aften SP ! Jeg har sidder med en aflevering, hvor jeg skal lave en analyse af teksten " Mach die Augen zu und Spring" (DDR tema) Jeg har derfor skrevet en analyse på 1, 1/4 side. Jeg ville derfor spørger om der ikke var en tysk køndig, som kunne hjælpe mig med at læs... -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes? -
Er det snyd?
ForumindlægHejsa I forbindelse med en individuel aflevering hjalp jeg en ven fra klassen med hans. Blandt andet gav jeg ham min opgave, så han kunne se hvordan det skulle gøres - under betingelsen af, at han lovede ikke at kopiere min opgave. Står nu efterfølgende og er blevet lidt nervøs, fordi h... -
Haster Ligninger x( Søger prof. til at regne Ligninger :)
ForumindlægHej, har en aflevering til næste uge med Ligninger og Uligheder. Fatter virkelig ikk, har brugfor hjælp. Det HASTER... Vil være glad vis jeg får hjælp :) Opgave 1 a) 10x=4x+600 e) 500x+200=300x+1200 b) 2x+24=6x f) 8x+6+3x=18+x c) 5x-20=3x+40 g) 7x+1=60-(3x+9) d) 3... -
Kolera, HASTER
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp!! Om et par dage skal jeg begynde på min store 3.g´s opgave, den såkalde SRP. I opgaven skal jeg gøre rede for kolera,( forklare emner som immunsystemet, uddybe mikrobiologi og redegøre for en epidemi) analysere koleraemidemien i København i 1853(og inddrage d... -
Hjælp
ForumindlægBetragt den naturlige eksponentialfunktion: g(x)=e^x Vis at linien med ligningen y=x+1 er tangent til grafen for g. Bestem koordinaterne til røringspunktet. -
Graf
ForumindlægHej. Jeg har en matematik-aflevering, der skal afleveres indenfor de nærmeste dage. Kunne godt bruge lidt hjælp. Opg. 6001 Der er givet funktionen f(x)=1/4x^3-x^2-x+4 a) Tegn grafen for f, og bestem koordinatsættet til hvert af grafens skæringspunkter med førsteaksen.... -
Tid tilovers
ForumindlægHejsa, en der har lidt tid tilovers til at oversætte til tysk, det ville jeg sætte stor pris på:) Da journalisten har taget afsked og går ud af gården. Griber bonden fat i hans arm og bonden begynder at spørge hvad han ville her, hvad han søger her og om han kommer med løfter om højere løn. Jou... -
Proteinsyntesen
ForumindlægHej er der nogen, der kan forklare mig hvad og hvordan proteinsynten er/fungere? Vi er lige begyndt at gennemgå den og jeg er looost! Det behøver ikke at være såå detaljeret, bare overfladisk, men forstående.. På forhånd tak :!
