Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 17241 til 17260 af 23784
-
Hvem byggede pyramiderne?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med af finde artikler eller hjemmesider der omhandler teorier om hvem der har byggede pyramiderne i Ægypten? Gerne nogle forskellige artikler, som man kan sammenligne med. -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
Adj. og adverbier sætningsanalyse?
ForumindlægHej, Jeg vil gerne høre om man sådan kan lave en sætningsanalyse for at finde ud af om det skal være et adjektiv eller et adverbium? Altså for at finde ud af hvad "ordet" lægger sig op ad? Tusind taak :) -
klimaændringer :)
Forumindlægheej, ka nogen hjælpe mig med at give mig et underemne til '' hvad er klimaændringer'' helst ikk drivhuseffekt, global opvarmning :) -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
Er min data repræsentativ?
ForumindlægHej, jeg har brug for at finde ud af hvorvidt mine data er repræsentative for det pågældende segment. I denne forbindelse har jeg forsøgt mig med udregning af konfidensinterval, men jeg mindes at det kan udregnes mere præcist. Er det nogen der kan hjælpe? Pf. tak. -
Velfærdsstat !!
Forumindlæghej folks. hvorfor kan vi i fremtiden få problemer med at finansiere velfærdssamfundets offentlige service og ydelser? og hvordan kan finansierings-problemerne løses? -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
Avis?
ForumindlægHvilken avis er den bedste, synes du? -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
AT - biologi og historie?
ForumindlægHej, jeg overveer meget om jeg skal vælge fagene bio og his til AT. I bio har jeg tænkt på Darwin og Gregor Mendel, men kan ikke selv komme på en historisk vinkel hvor man får brugt historisk faglige metoder?? Et emne jeg også har tænkt på er gennembrudet med sygdomsviden ifht. europæernes bedre... -
AT 2010 -- Heroin
ForumindlægHey, jeg vil gerne skrive om heroin i AT, hvor jeg er helt sikker på at inddrage kemi B. Yderligere har jeg tænkt på at inddrage samfundsfag eller historie. Men hvad for en vinkel skal jeg se det fra, og hvordan skal fagene kobles sammen? Her er jeg virkelig på bar bund. Jeg har lavet en proble... -
Medicin 2017
ForumindlægHej alle, Jeg søger ind på medicin i år. Jeg er dog forvirret omkring de ansøgertal, der er givet. I følge statistikkerne ser antallet af ansøgere ud således for 2016 og 2017: 2016: 2.563 personer 2017: 2.805 personer Mit spørgsmål er nu- angiver 2016 også kun kvote 2? 2017 kan jo ikke gøre an... -
op og nedture i økonomien
ForumindlægJeg sidder her med en opgave, og jeg har lidt problemer med at finde frem til hvad jeg kan skrive. derfor tœnkte jeg måske der var nogen venlige folk her på amino som ville hjœlpe med lidt ideer. min opgave er 1.what are the courses of the booms and slumps in the financial system?... -
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
de olympiske leje
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Skal skrive en stor opgave okring De Olympiske Leje. Er der nogen som ved hvorfor folk demostrere over fakkel som der er nogen som løber med? På forhånd tak.. -
Overfortolker jeg? Den kroniske uskyld..
ForumindlægHej, jeg skal skrive en anmeldelse af den kroniske uskyld. Jeg har i fortolkningen skrevet noget med at Janus og Tore er en og samme person. Hvor Janus er personens ID og Tore overjeget. Til sidst skriver jeg at årsagen til at Tore bliver indlagt er pga. at personen (som både er Tore OG janus) op... -
ol 1972
ForumindlægHej ;) Nogen som kan hjælpe? Hvorfor blev der terroer under OL i 1972? På forhånd tak! -
Spøgelset Mule Killers
ForumindlægHej, I de 40 dage, jeg har været på Studieportalen, er det spørgsmål, jeg oftest er stødt på, spørgsmål der handler om engelske stile om "Mule Killers" Jeg har hidtil prioriteret IKKE at gøre noget ved spørgsmålet, fordi der ligger så meget i forvejen. Men nu fortæller Ayazaman mig, at ...
