Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17261 til 17280 af 36205
-
portfolio
ForumindlægHejsa...\nJeg er den her 1år elev på HTX der skal knækkes af den nye reform ;(\nOg så har de sørme ikke også opfundet noget smart der hedder portfolio-prøven.. JUBII:( men nogle der har knækket gåden om hvad den går ud på? Hvor mange af de ting man har gemt skal man bruge?\n -
delta S standard
ForumindlægHey sidder og kæmper med en kemi opgave, det er opgave 1 fra august 2003.c) Man skal beregne delta S standard. Jeg ved ikke hvordan man gør, da vi ikke har gennemgået det så godt endnu! Det er for reaktionenNH4HCO3 -> NH3(g) + H2O(g) + CO2(g)man for yderligere oplyst følgendeH standard = -849,... -
Tysk A
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at vælge valgfag til 3.g (sidste frist for aflevering af valgfagsskemaer er d. 15. februar), og jeg overvejer at tage tysk på højt niveau. Er der nogen herinde som har det, og som evt. vil fortælle lidt om fordele/ulemper ved faget?På forhånd takVenlige Hilsner -
Aftagende eksponentiel udvikling + procenter
ForumindlægOpgave 4.020 fra Eksamensopgaver i matematik, b-niveauHar siddet med denne opgave i flere timer nu, men kan simpel hen ikke løse den. Den lyder således (lidt lang intro):I august 1983 udsendte Civilforsvarsstyrelsen et hæfte med titlen "om at overleve". Figuren nedenfor(skriver tallene ... -
SSO i Psykologi B: 12-tals piger og stress
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SSO om et par måneder og har valgt emnet: 12-tals piger og stress. Jeg vil høre om det er nogen der sidder inde med nogle gode idéer til hvilke psykologiske teorier/teoretikere jeg kan hive med ind i emnet? :-) På forhånd tak. -
Atombomben, manhattanprojektet
ForumindlægHej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak! -
Median
Forumindlægvi har trekanten a=10 b=15 c=21 bestem længden af medianen Mb har beregnet vinkel A til 26,05 -
Struktur af paracetamol
ForumindlægVedhæftet er et billede af paracetamols struktur. Jeg kan se, at paracetamol består af en phenol (benzenring med OH), men jeg har problemer med at identificere resten af molekylets funktionelle grupper. Så hvilke funktionelle grupper er paracetamol opbygget af? -
Hjælp!
ForumindlægHej! Jeg ville spørge om der var nogen som var rigtig god til tysk og som ville rette min tysk stil? Stilen sender jeg til dem der vil rette den . Tak på forhånd. -
omkring terminsprøve i matematik
Forumindlægplejer man at få sættet fra sommereksamen året før til terminsprøven? eller kan man risikere at få opgaver fra sygeeksamen i august? -
HF
ForumindlægSkal man have en 10 klasse for at kunne komme på en HF? eller kan man tage andre ting? -
At studere jura ?
ForumindlægHej, jeg går i 3.g ad matematisk linje (mat. (A), samf. (A) og filo. (C)). Jeg overvejer at læse jura. Dette skyldes, at jeg altid har været fascineret af ’retssager’ og ’advokatverdenen’. Mit indblik i disse ting stammer dels fra bekendtes beretninger, dels avisartikler, dels John Grishams roman... -
Gider du hjælpe..? :)
ForumindlægHejsa er der nogen der gider at oversætte noget af det her dansk til fransk?? det behøves ikke at være det hele, måske bare et stykke...? håber der er nogen der gider ;) Nyt sprog: Hvis man f.eks. kommer fra Danmark og flytter til Frankrig, er det godt, at kunne tale fransk. Man kan altid prøve... -
parabel
ForumindlægHvordan finder man en ligning til en parabel, når man kun kender toppunktet og et støttepunkt?Hvordan er nu formlen for afstanden fra punkt til punkt? Har i evt nogle links til formelsamlinger? -
noter til 8/9 klaase
Forumindlægjeg skal op i gegrafi og alle mine noter fra 8- 9 klasse er væk er der nogen der kan hjælpe -
Grafitti
ForumindlægHey allesammen Jeg har fået til opgave at skulle finde en måde hvorpå man kan undgå at nogle ældre elever, som keder sig, begynder at lave grafitti på deres skoler.Hvad kan få disse grafitti magere til at lade være med at lave grafitti?..Hvilke alternativer kunne man tilbyde disse grafitti magere... -
Karakter
Forumindlæghej allesammen, skulle bare spørge har gennemsnit på 7.8. det er 1g vi taler om nu. hvordan er det man dumper. Skal årskarakter være over 6 og åretsprøve samt afslutne fag skal også være over 6 ???Eller hvis man har over 6 i årskarakter og åretprøve samt afsluttene fag er mindre en 6??? er man ... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP....TYSK..det haster
ForumindlægEr der nogle eksperter til tysk derude, som kan oversætte noget tysk??Oversættelsen:jeg har hørt en bånd som hedder (et eller andet)og har læst en tekst, som hedder (et eller andet). Og jeg vil starte med at referere båndet....Og teksten handler om...Ska snart op i tysk..Er der nogle gode råde, s... -
ret linje
Forumindlæghej..en ret linje "l" har ligningen 8x-4y=lbestem hældningskoefficienten for lhvordan gør man det? -
Metode, forstår det ikk :(
ForumindlægHej alle sammen . Jeg skriver i samf og psykologi om identietsdannelse. Jeg har lavet et interview som er mit kvalitativ metode i samf. men hvad er min metode i psykologi. det indenfor humaniora... ?
