Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17301 til 17320 af 119027
-
Organisk kemi, hvad består det af?
ForumindlægDavs folkens. På mandag skal jeg til prøve i organisk kemi, og jeg vil gerne lige have at vide hvad dette består af, helt præcist så jeg kan læse ordentligt op på det. Og hvordan skal jeg forvente spørgsmålene er? Er det forklaringsspørgsmål, eller beregningspørgsmål? Mange tak på forhånd... -
Dokumentaren mellem fakta og fiktion
ForumindlægAndre der skrev essayet til studentereksamen i dag? Hvad var jeres hovedpointer/konklusion? Synes det var svært, da min pointerne i den første tekst nærmest var min hovedpointe. Tror jeg får misforstået emne. Hvad med jer? -
Vektorer
ForumindlægHej SP Jeg har selv valgt at starte op på et nyt emne som er vektorer og dermed vil jeg gerne have en til at rette mig hvis jeg laver fejl da jeg gerne vil blive bedre. Har fået opgaven: Bestem afstanden mellem punkterne A og B når A(3,5) og B(12,10) Vil det så ikke give ? (uden brøkstregen)... -
Raketligning udledning!
ForumindlægJeg har lavet en udledning af raketligningen ud fra nogle noter jeg har fået af min lærer.. Nogen der vil kigge på det og se om det er helt forkert? Jeg er selv i tvivl om stykket hvor der står at det giver.. eller ..., fordi jeg ikke forstår, hvorfor det giver begge dele.. Filen er vedhæftet. På... -
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
hjælp
ForumindlægHej.Er der nogle som kan hjælpe mig. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, nu er det sådan at jeg ikke er skide god til engelsk, men har alligevel valgt det på a-niveau. Jeg ved ikke om jeg hurtigt skal vælge det om, men alternativet er godt nok et fag, som jeg har fået en god karakt... -
Karakter
ForumindlægHej. Har læst næsten alle indlæg, der er om karaktere og klager over disse. Jeg læste et sted at der er nogle retningslinier for, hvilken karakter der skal gives, og vil høre om nogle ved hvor man kan finde dem... Jeg har lige set min afsluttende årskarakter og har fået 7. Dette kan jeg ikke f... -
enkeltfags-turbokurser !
Forumindlæg#0 Hej Alle sammen Jeg ønsker at supplere matematik B - niveau og filosofi c - niveau. Jeg har allerede taget disse to fag på gymnasiet, men det gik knap så godt! Og da jeg allerede har disse to fag, betyder det, at jeg ikke kan få SU. Derfor ville det være dejligt, og der var nogen, der kunne ... -
Vektorregning
ForumindlægHej,Jeg har problemer med en opgave fra et eksamenssæt fra 2002, 3-årigt A-niveau på gym.Det er opgave nr. 4 fra følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-3.PDF(tror næsten det er nemmest at have henvisning til PDF'en, da der er en illustration som måske er ... -
tage eksamen om
ForumindlægHvis man dumper den mundtlige prøve 00 og får 02 i den skriftlige så har man samlet set dumpet faget. Er der mulighed for at tage eksamen om, eller er man nødt til at tage faget om på tilsvarende niveau og derefter gå til eksamen igen? Hvis man kan tage eksamen om, hvordan gør man så det og hvor ... -
forsøg til emnet "jordskælvssikring af bygninger"
Forumindlæghej :) jeg er i gang med en afsluttende opgave i nv, som handler om jordskælvsikring af bygninger. jeg har svært ved at finde et forsøg der er relevant for emnet, håber i gider hjælpe mig. skal kunne lave nogle udregninger, så nogle formler og en beskrivelse af forsøget ville være super. jeg gå... -
Isolering af carbondioxid
ForumindlægHej, jeg har svært ved at svare på spg. 5e i eksamenssættet Kemi - A niveau fra 2012 http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120607%202stx121_KEM_A.ashx Det er en ret forvirrende process. Det der er mest uforståeligt er at det er en ligvægt. Hvorfor går den f... -
Kan det passe?
ForumindlægJeg har prøvet at løse opgaven, men jeg er dog ikke sikker på om det er rigtigt. Jeg er kommet frem til: a) I = U / R, men hvilken værdi skal jeg indsætte i forhold til U hvis man ser på grafen b) v = s / t, igen hvilken værdi skal jeg indsætte i forhold til t hvis man ser på grafen c) Arghh ... -
Privat undervisning?
ForumindlægHej alle..! Vi er en lille gruppe (4) der står forude for en matematik eksamen her til sommer. Vi har desperat brug for hjælp til matematik, da vi har mange problemer ´med vores lære. Vi har matematik på B niv. Det er selvfølgelig mod betaling. Nogen der kan hjælpe? evt. om hvor der er muli... -
Kemi på Medicin Ku 1. Semester
ForumindlægHej, Håber, der er en venlig sjæl, som vil svare mig. Jeg er så heldig, at være blevet optaget på medicin på KU med vinterstart. Så vidt jeg kan forstå, fylder kemi en del på første semester. Er dette rigtig? Det er to år siden, jeg afsluttede kemi B, og føler mig lidt på bar bund med det. Vil d... -
Engelsk bestået eller dumpet ?
ForumindlægHej Jeg fik mine skriftlige eksamenskarakterer i går, jeg fik 00 i engelsk skriftlig, og fik 02 og 02 til årskarakterene. Har jeg så bestået engelsk på B eller er jeg dumpet? -
Dumpet.
ForumindlægHejsa. Jeg var oppe i matematik B, og jeg dumpede desværre. Jeg fik 00. Jeg fik 4 i mundtlig og 4 i skriftlig i mine årskarakter. Nogen siger til mig, at jeg så har fået 4 og 02 nu, dvs jeg har består matematik og behøver derfor ikke at tage det om(hvis jeg skal bruge det). Passer det? -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
Fransk karakter!?
ForumindlægHej. Ville lige spørge om, hvad i fik i jeres fransk eksamen. Er nysgerig. =D
