Søgning på: bestem tallet p'(15), og forklar, hvad dette tal angiver. Resultater: 17321 til 17340 af 144397
-
International
Forumindlæg1) Hvad er teorierne om globalisering? 2) Hvad er begrebet protektionisme? 3) Hvilke Handelsteorier findes der? Hjælp tak. -
Tværfaglig synopsis eksamen...hvordan?
ForumindlægEr der nogen der har prøvet den nye synopsis eksamen i et tværfagligt projekt? Jeg skal op i næste uge, men var desværre syg da de forklarede hvordan det hele forgår. Nogen der kan fortælle lidt. Går jeg bare op og fremlægger det jeg har fundet frem til ud fra min synopsis, eller er der noget spe... -
Mdt Mat eksponentielle...
ForumindlægEt af mine eksamensspørgsmål, i matB: (hvor de første spørgsmål handlede om lineære funktioner, og at give bevis for a) 3. Giv eksempel på andre vækstformer, og deres egenskaber. - Hvad menes der lige helt præcis med egenskaber? På forhånd tak... -
Dansk eksamen - gode råd
ForumindlægHejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele? -
Boksplot
ForumindlægJeg har om deskriptiv statistik. Er er nogle der kan fortælle, hvad man præcis kan bruge et boksplot til? Tak for hjælpen :D -
Vektorregning
ForumindlægHej. Hvordan beregner man vektor b, når man ved, at vektor a (1,2) og Vektor a * vektor b =21 ? -
Offentlig sektor og Finanspolitik
ForumindlægJeg har fået dette tema til min international økonomi eksamen i morgen, men er der nogen der kan hjælpe med hvad der er vigtigt at få frem her og hvordan de evt. kan koples sammen - har kun 8-10 minutter til oplæget. -
Er der nogen der kan hjælpe mig med et spørgsmål? hvad handler videnskab om?
Forumindlæghvad handler videnskab om? -
Beregn længderne af siden c og b?
ForumindlægHej :) Jeg har noget geometri jeg ikke forstår.. Opgaven lyder sådan her: Beregn længderne af siden c og b når a=6 og h=4,8 . Afstanden fra A til H er 6,4. Håber at der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak ;) -
HJÆLP TIL SPEKTROSKOPI!?
ForumindlægHej. Jeg sidder til 24 timers eksamen i fysik, og har ingen idé om hvad mit emne er eller betyder? Jeg kan stort set ikke finde noget på nettet, og heller ikke i min fysikbog :/ Er der nogen som ved hvad Spektroskopi er? Håber i kan hjælpe!!!!!! -
Logaritmefunktioner 1138.
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe har lidt svært ved at lave den? Vil også gerne har den første lavet som et eksempel sammen med en forklaring for på den måde kan jeg bedre forstår det. -
Lidt hurtig hjælp
Forumindlæghejsa folkens Jeg har lidt svært ved at isolere R2 i denne formel for erstatnings resistans, så hvordan gør jeg. 1/Rerstat= (1/R1) + (1/R2) -
Reducer
ForumindlægHej er der nogle der kan regne disse to enkle stykke ud og vise hvordan i gjorde det :) 1. a + 3a - 2a a(a + 3b - ab -
AT-eksamen - Socialdemokratiets leders iscenesættelse.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilken samfundsfaglig metode i synes der ville passe til mit emne. Jeg har i historie valgt, at fokusere på den samfundsudvikling der sker fra tiden Stauning op til Thorning. (Har valgt at fokusere på den socialdemokratiske vinkel - med fokus på velfærdssamf... -
reducer
Forumindlæghvordan udregner man dette regnestykker? 2a-(3a-4b)+(b-2a)-(3a+3b) -
Problem regning
ForumindlægHej jeg har svært ved nogle opgaver. Vil i være søde at hjælpe mig? 2.1) Til træning er der 32 piger, som er født i 1992 eller 1993 Hvor stor aldersforskel kan der højst være mellem den ældste og den yngste? -
Social arv og matematik?
ForumindlægGod formiddag Min kærste fik i fredags sin opgaveformulering til sit område; social arv. Hun skriver i fagene matematik og samfundsfag, som hun har på hhv. B- og A-niveau. I opgaveformuleringen står der følgende til den matematiske del: "Der skal indgå en matematisk analyse af det talmat... -
Fysik eksamen i morgen - er helt lost.
ForumindlægHej! Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som j... -
Matematik Virkelig brug for hjælp
ForumindlægFsa 2002 maj-juni 2.2 min lommeregner kan ikke lave den regning. ville være super sødt hvis i lide kunne hjælpe. -
Engelsk
ForumindlægNogle som er god til engelsk det haster!!!!!!!! :((
